Kyrill Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 7 uur geleden zei La Pulga: Ik vind dit opvallend, dus on-topic. 25.000 dollar dat gaat Rooney echt voelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 17 minuten geleden zei Kyrill: 25.000 dollar dat gaat Rooney echt voelen Vooral omdat de boete aan het team is uitgedeeld, zij hebben de overtreding gemaakt volgens de MLS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 Piqué stopt per direct. Speelt daar niet iets van een belastingontduiking zaak met hem of z'n vrouw ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 november 2022 Share Geplaatst 4 november 2022 (bewerkt) 18 uur geleden zei neva: Piqué stopt per direct. Speelt daar niet iets van een belastingontduiking zaak met hem of z'n vrouw ofzo? Nee, hij wil gewoon niet met de naam van zijn Ex op zijn borst spelen. 4 november 2022 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 november 2022 Share Geplaatst 4 november 2022 https://nos.nl/artikel/2451107-talpa-verliest-tv-rechten-europees-voetbal-ook-rtl-raakt-rechten-kwijt Goh, geen Europees voetbal op openbare tv. Wat gaat Ziggo dan binnenlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 (bewerkt) Denk je dat, ja? Ik denk juist dat heel veel mensen erachter komen dat ze prima zonder die saaie kutpotten kunnen. Al helemaal als we straks die ‘ranglijst’ krijgen ipv groepen. 5 november 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 9 uur geleden zei Socrates: https://nos.nl/artikel/2451107-talpa-verliest-tv-rechten-europees-voetbal-ook-rtl-raakt-rechten-kwijt Goh, geen Europees voetbal op openbare tv. Wat gaat Ziggo dan binnenlopen. Dacht ergens gelezen te hebben dat er juist wel op open net uitgezonden gaat worden? Voor mij overigens geen Ziggo, al hebben ze alles dan kijk ik wel op alternatieve wijze, in het verleden enkel maar problemen en gezeik met die lui gehad. Dit ook, wat een organisatie joh die Fifa. Vragen aan landen ervoor te zorgen dat 'voetbal niet wordt meegesleept in alle ideologische en politieke gevechten die in de wereld bestaan'. Opzich een goed idee, maar trek dan een lijn. En doe nav deze brief hetzelfde mbt knielen, lgbt-propaganda etc. Politiek hoort niet in het stadion, geen enkele, politiek voer je daarbuiten maar. https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1053236/fifa-verstuurt-opvallende-brief-naar-wk-landen-knvb-gaat-oproep-bespreken.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 1 uur geleden zei Mansveld: Dacht ergens gelezen te hebben dat er juist wel op open net uitgezonden gaat worden? Voor mij overigens geen Ziggo, al hebben ze alles dan kijk ik wel op alternatieve wijze, in het verleden enkel maar problemen en gezeik met die lui gehad. Dit ook, wat een organisatie joh die Fifa. Vragen aan landen ervoor te zorgen dat 'voetbal niet wordt meegesleept in alle ideologische en politieke gevechten die in de wereld bestaan'. Opzich een goed idee, maar trek dan een lijn. En doe nav deze brief hetzelfde mbt knielen, lgbt-propaganda etc. Politiek hoort niet in het stadion, geen enkele, politiek voer je daarbuiten maar. https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1053236/fifa-verstuurt-opvallende-brief-naar-wk-landen-knvb-gaat-oproep-bespreken.html Niets is zo politiek als een onderwerp onbespreekbaar maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 9 uur geleden zei PJHoutman: Denk je dat, ja? Ik denk juist dat heel veel mensen erachter komen dat ze prima zonder die saaie kutpotten kunnen. Al helemaal als we straks die ‘ranglijst’ krijgen ipv groepen. Ja daar zit ik ook niet op te wachten. Maar natuurlijk, alle fans willen nog wel hun club in Europa zien. En de meer neutrale liefhebber überhaupt gewoon de grote internationale teams. Maar ja, dat gedoe met ranglijsten heeft echt geen enkele charme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 5 november 2022 Share Geplaatst 5 november 2022 (bewerkt) 6 uur geleden zei Lenstra: Niets is zo politiek als een onderwerp onbespreekbaar maken. Beetje hetzelfde als gedaan wordt met een eventueel onderzoek naar oversterfte (door vaccins)? En overigens kom ik in een stadion voor het voetbal, het aanmoedigen van mijn club met mijn medesupporters, wie zij dan ook zijn. Ik kom er niet om mijn politieke overtuiging ten tonelen te brengen. Zie dat ook graag zo blijven in stadions. Dat maakt de discussie onderling, buiten stadions, ook makkelijker. 5 november 2022 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 Alleen in Zuid-Amerika Argentijnse bekerfinale ontspoort: 10 rode kaarten en totale chaos - Voetbal International (vi.nl) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 In de spits bij Racing Romero van PSV, 20 wedstrijden 2 goals Als coach hebben ze Fernando Gago. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 2 uur geleden zei Titan: Alleen in Zuid-Amerika Argentijnse bekerfinale ontspoort: 10 rode kaarten en totale chaos - Voetbal International (vi.nl) Leuke doelstelling voor mijn San Lorenzo game Als je sommige rode kaarten ziet trouwens.... dan mogen Ajax en PSV blij zijn na hun opstootje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 5 uur geleden zei Titan: Alleen in Zuid-Amerika Argentijnse bekerfinale ontspoort: 10 rode kaarten en totale chaos - Voetbal International (vi.nl) Dan viel Ajax - PSV wel enorm mee, hiermee vergeleken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Op 7-11-2022 om 10:40 zei Titan: Alleen in Zuid-Amerika Argentijnse bekerfinale ontspoort: 10 rode kaarten en totale chaos - Voetbal International (vi.nl) Het bleef nog lang gezellig na afloop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Ik vermoed dat @ElPrincipito er iets mee te maken heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 35 minuten geleden zei delichris: Ik vermoed dat @ElPrincipito er iets mee te maken heeft Fernando Gago wint van Boca! Sowieso pikant. Prachtige pot, ondanks mijn liefde voor Boca gun ik dit Gago natuurlijk als geen ander! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 13 minuten geleden zei ElPrincipito: Fernando Gago wint van Boca! Sowieso pikant. Prachtige pot, ondanks mijn liefde voor Boca gun ik dit Gago natuurlijk als geen ander! Proef ik hier een kleine Gago bias? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 2 uur geleden zei ElMarcos: Proef ik hier een kleine Gago bias? Geen kleine! Een grote! Prachtige voetballer was het, treurig wel hoe het ten einde is gekomen in Europa. Mooi dat hij nu trainer is en successen behaald. Racing doet ooo nog volop mee om het kampioenschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 4 uur geleden zei ElPrincipito: Geen kleine! Een grote! Prachtige voetballer was het, treurig wel hoe het ten einde is gekomen in Europa. Mooi dat hij nu trainer is en successen behaald. Racing doet ooo nog volop mee om het kampioenschap. Mooi dat hij in zijn nieuwe rol succesvol is op dit moment. Was een mooie voetballer, maar gevoelsmatig niet een enorm gewaarde speler in Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Holy shit Fernando Gago is altijd nog maar 36..... Hij is maar halfjaar ouder dan dat ik ben... Wat een legend die kerel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 https://www.telegraaf.nl/nieuws/207958598/voetballer-mo-ihattaren-aangehouden-door-politie Gaat wel lekker met die jongen he... einde oefening. Zoveel kansen gehad al pfff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Ronaldo transfervrij ook. Leuke berichten zo achter elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 17 minuten geleden zei MNie: https://www.telegraaf.nl/nieuws/207958598/voetballer-mo-ihattaren-aangehouden-door-politie Gaat wel lekker met die jongen he... einde oefening. Zoveel kansen gehad al pfff Er is altijd wel 1 club die denkt het wel te kunnen met hem. Snap die naïviteit ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 november 2022 Share Geplaatst 22 november 2022 Geen aandacht meer aan schenken, elke minuut energie die nog in die jongen gestoken word is er 1 te veel. On-ge-kend wat een slappe zak om zo je eigen carrière te vergallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten