Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

9 uur geleden zei Socrates:

https://nos.nl/artikel/2451107-talpa-verliest-tv-rechten-europees-voetbal-ook-rtl-raakt-rechten-kwijt

Goh, geen Europees voetbal op openbare tv. Wat gaat Ziggo dan binnenlopen.

Dacht ergens gelezen te hebben dat er juist wel op open net uitgezonden gaat worden? Voor mij overigens geen Ziggo, al hebben ze alles dan kijk ik wel op alternatieve wijze, in het verleden enkel maar problemen en gezeik met die lui gehad.

Dit ook, wat een organisatie joh die Fifa. Vragen aan landen ervoor te zorgen dat 'voetbal niet wordt meegesleept in alle ideologische en politieke gevechten die in de wereld bestaan'. Opzich een goed idee, maar trek dan een lijn. En doe nav deze brief hetzelfde mbt knielen, lgbt-propaganda etc. Politiek hoort niet in het stadion, geen enkele, politiek voer je daarbuiten maar.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1053236/fifa-verstuurt-opvallende-brief-naar-wk-landen-knvb-gaat-oproep-bespreken.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Mansveld:

Dacht ergens gelezen te hebben dat er juist wel op open net uitgezonden gaat worden? Voor mij overigens geen Ziggo, al hebben ze alles dan kijk ik wel op alternatieve wijze, in het verleden enkel maar problemen en gezeik met die lui gehad.

Dit ook, wat een organisatie joh die Fifa. Vragen aan landen ervoor te zorgen dat 'voetbal niet wordt meegesleept in alle ideologische en politieke gevechten die in de wereld bestaan'. Opzich een goed idee, maar trek dan een lijn. En doe nav deze brief hetzelfde mbt knielen, lgbt-propaganda etc. Politiek hoort niet in het stadion, geen enkele, politiek voer je daarbuiten maar.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1053236/fifa-verstuurt-opvallende-brief-naar-wk-landen-knvb-gaat-oproep-bespreken.html

Niets is zo politiek als een onderwerp onbespreekbaar maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei PJHoutman:

Denk je dat, ja? Ik denk juist dat heel veel mensen erachter komen dat ze prima zonder die saaie kutpotten kunnen. Al helemaal als we straks die ‘ranglijst’ krijgen ipv groepen.

Ja daar zit ik ook niet op te wachten. Maar natuurlijk, alle fans willen nog wel hun club in Europa zien. En de meer neutrale liefhebber überhaupt gewoon de grote internationale teams.

Maar ja, dat gedoe met ranglijsten heeft echt geen enkele charme. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Lenstra:

Niets is zo politiek als een onderwerp onbespreekbaar maken. 

Beetje hetzelfde als gedaan wordt met een eventueel onderzoek naar oversterfte (door vaccins)?

En overigens kom ik in een stadion voor het voetbal, het aanmoedigen van mijn club met mijn medesupporters, wie zij dan ook zijn. Ik kom er niet om mijn politieke overtuiging ten tonelen te brengen. Zie dat ook graag zo blijven in stadions. Dat maakt de discussie onderling, buiten stadions, ook makkelijker.

bewerkt door Mansveld
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Titan:

Leuke doelstelling voor mijn San Lorenzo game:classic_laugh:

Als je sommige rode kaarten ziet trouwens.... dan mogen Ajax en PSV blij zijn na hun opstootje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei ElPrincipito:

Geen kleine! Een grote! Prachtige voetballer was het, treurig wel hoe het ten einde is gekomen in Europa. Mooi dat hij nu trainer is en successen behaald. Racing doet ooo nog volop mee om het kampioenschap. 

Mooi dat hij in zijn nieuwe rol succesvol is op dit moment. Was een mooie voetballer, maar gevoelsmatig niet een enorm gewaarde speler in Europa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites