Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2014

MisterX

Wie is de Mol? 2014  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 738
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik merk dat mijn interesse voor de serie een beetje wegebt en ik zat ook niet heel geconcentreerd te kijken, maar het viel me in dat verlaten gebouw 2 keer op dat er een shot tussen was gemonteerd dat leek op een gezicht ofzo. Weet het alleen niet zeker.

Klopt. Volgens mij ook twee keer toen dezelfde persoon aan het woord was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens. Bekijk even het beeld van 27:48 en 27:49. Graffiti van zo'n ventje met een pistool. Hij pakt dat pistool niet voor niets op, beiden blauw jasje. Doet heel expliciet schieten zegmaar. Toeval of expres, zeg 't maar..? Naast dat skelet staat overigens ook Hong Kong 2013, misschien dus connectie?

Edit: Minuut later, 28:49. Zie 'm lachen dat Owen de anderen voorrang geeft. Daarnaast ook helemaal niet in de buurt bij Daphne, loopt maar beetje rond.

Overigens, en nadat ze 't touw hebben gevonden, loopt ie sneaky weg, terwijl ze gewoon op dezelfde plek moesten zijn.

[MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION];

w09vs.jpg

Andere blur zit op 28:02-28:03. Kan ik niks uithalen.

Niet twee keer dezelfde stemmen btw ;)

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ikzelf zit ook op jan Willem, maar ik begin te twijfelen omdat juist alles naar hem wijst..

Iemand trouwens gezien in de titel van aflevering 1 dat de 's' van schijnbeweging een andere lettertype had?

Ik keek daar nu express na en zag dat de punt op de 'i' apart eruit zag..

bewerkt door fm-helden
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het werk een mol poultje. Ik heb ingezet op Susan, na de eerste aflevering. Puur een voorspelling op basis van karakteranalyse, had verder nog weinig met het spel te maken.

Molsjopen :LO:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6580057/a5c43a88/wie_is_de_zoom_.html

bewerkt door Niels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat het hem erom gaat dat er opnieuw op een mol gestemd kan worden. Zal straks de huidige uitslag screenen en in de openingspost zetten, kan er opnieuw gestemd worden. Doe ik dan wel elke week, kan je aan het eind zien wie vanaf het begin goed zat etc. Als de rest het wat lijkt natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens. Bekijk even het beeld van 27:48 en 27:49. Graffiti van zo'n ventje met een pistool. Hij pakt dat pistool niet voor niets op, beiden blauw jasje. Doet heel expliciet schieten zegmaar. Toeval of expres, zeg 't maar..? Naast dat skelet staat overigens ook Hong Kong 2013, misschien dus connectie?
Even quote van mezelf, vind 'm namelijk erg goed gevonden ;c Extra op Jan-Willem letten deze aflevering.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Let iedereen even op hoe minimaal sofie meeroeit en achteraan zit :checkit:

Viel me ook op. Damn. Ideale positie natuurlijk als mol, daar achteraan. Bovendien, bij de executie hield ze dat kaartje met 'De Mol' ook hele tijd voor zich. Tunnelvisie is aan hoor. Hopen dat mijn tweets langs komen bij moltalk btw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Let iedereen even op hoe minimaal sofie meeroeit en achteraan zit :checkit:

Bij een drakenboot moet een goede roeier achterin zitten ;)

Daphne zei toch dat ze ook op Sofie zat, dan is het toch nog vreemder dat ze haar geen scherm liet zien?

Dan moet ze niet meedoen aan het spelletje. WIDM is om elkaar uiteindelijk te naaien. Waarom Sofie geen scherm laten zien, daar wordt je ook zelf wijzer van als kandidaat.

Rare uitzending en vond de opzet van de executie enorm tof gedaan. Alleen jammer dat Daphne te bang is om te kiezen.. Moest wel lachen om de opmerking van Jan Willem, '5 vrouwen, 2 mannen en 1 homo' :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites