Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Stel je voor dat Mathieu straks ook MTB-wereldkampioen wordt. Dan rijdt ‘ie gewoon even in 3 truien tegelijkertijd. Eerste renner ooit denk ik?

Acht de kans heel klein, zeker gezien de verwondingen, maar dit wordt toch wel even flink aanmoedigen volgende week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rogier.:

Stel je voor dat Mathieu straks ook MTB-wereldkampioen wordt. Dan rijdt ‘ie gewoon even in 3 truien tegelijkertijd. Eerste renner ooit denk ik?

Acht de kans heel klein, zeker gezien de verwondingen, maar dit wordt toch wel even flink aanmoedigen volgende week.

Eerste mannelijke renner ooit dan, ja. Ferrand-Prévot deed het al eerder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Proficiat aan de Nederlanders en Van Der Poel. De sterkste heeft gewonnen, en goed dat de valpartij het resultaat niet heeft veranderd. 

Ik hoop dat Wout ooit eens wereldkampioen wordt (of Roubaix of de Ronde). Maar voorlopig botst hij toch heel vaak op een sterkere. Is toch vaak tweede en derde geweest in tal van grote koersen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MisterX:

Je zult maar tweede worden na zo'n koers, om vervolgens als verliezer van de dag te worden in je thuisland 

Dat is inderdaad belachelijk, Philipsen kwam niet in het stuk voor en Evenepoel kwam ook tekort (was ook niet zijn parcours), tal v. andere renners die ook snel teruggeslagen waren door pech of andere redenen (de Fransen hadden misschien een beter antwoord op die vraag geweest).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fransen hadden hier sowieso niets te zoeken, dus dat is een beetje vreemd. Heb niets begrepen van de Laporte-hype vooraf. Is helemaal niet constant genoeg om als favoriet te bestempelen voor dit soort koersen.

Aan de ene kant kan ik me wel voorstellen dat Van Aert zo betiteld wordt. Groots coureur en ik denk dat niemand dat zal ontkennen, maar dat de lijst met overwinningen echt heel matigjes is juist voor een renner met dat talent is toch wel een terechte conclusie?

Zoals je zelf zegt, hij komt altijd een sterkere tegen. En dat is op zich geen schande, maar ik kan me wel voorstellen dat hij het zelf ook als enorm teleurstellend ervaart, hoeveel respect hij ook voor Mathieu en Pogacar zal hebben. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Laki:

Proficiat aan de Nederlanders en Van Der Poel. De sterkste heeft gewonnen, en goed dat de valpartij het resultaat niet heeft veranderd. 

Ik hoop dat Wout ooit eens wereldkampioen wordt (of Roubaix of de Ronde). Maar voorlopig botst hij toch heel vaak op een sterkere. Is toch vaak tweede en derde geweest in tal van grote koersen.

Hij had ook gewoon nooit Gent Wevelgem mogen weggeven aan Laporte.

Maar wat was dit echte koers zeg, zoals het moet zijn. Mannen tegen mannen. Wat een heroïsche manier om wereldkampioen te worden. Mathieu van der Poel is een grote, maar ik ben ervan overtuigd dat Wout van Aert op een dag óók eens beloond zal worden. 

Verder vraag ik mij ook af wat al onze Belgische toppers in godsnaam nog moeten doen om eindelijk eens een klein beetje respect af te dwingen bij het volk en media.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei MisterX:

Er zit een wereld van verschil tussen teleurgesteld zijn door een tweede plek en bestempeld worden tot verliezer van de dag door een tweede plek. 

Ze geven de reden waarom ze hem zo bestempelen en ik vind dat daar zeker wat voor te zeggen valt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites