delichris Gepost August 13, 2023 Share Gepost August 13, 2023 Kopecky de verdiende wereldkampioen. Vollering die ten kostte van alles tweede wilde worden. Ludwig die gelukkig geen tweede werd. Dit zeg ik omdat ze niet wilde overnemen toen Vollering ze bijna terug bracht. Tuurlijk hoort dat erbij, maar ik vind het niet fair. Van Vleuten reed tot aan de tweede materiaalpech een goed wk. En knap hoe ze zwaaide. Een topvrouw is het. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost August 13, 2023 Share Gepost August 13, 2023 Vollering altijd beetje achter de feiten aan gefietst. Knap dat ze dan nog 2de wordt. Kopecky ook echt wel by far de sterkste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost August 13, 2023 Share Gepost August 13, 2023 2 minuten geleden zei rich ruzzian: Vollering altijd beetje achter de feiten aan gefietst. Knap dat ze dan nog 2de wordt. Kopecky ook echt wel by far de sterkste. Vollering had gewoon de benen niet om te winnen. Dus ja, dan fiets je sneller achter de feiten aan. De beste heeft gewonnen en we hebben een leuke koers gezien. 4 minuten geleden zei delichris: Kopecky de verdiende wereldkampioen. Vollering die ten kostte van alles tweede wilde worden. Ludwig die gelukkig geen tweede werd. Dit zeg ik omdat ze niet wilde overnemen toen Vollering ze bijna terug bracht. Tuurlijk hoort dat erbij, maar ik vind het niet fair. Van Vleuten reed tot aan de tweede materiaalpech een goed wk. En knap hoe ze zwaaide. Een topvrouw is het. En dat levert Ludwig gewoon brons op (want ze was er ook gewoon afgereden). In wielrennen moet je soms gewoon pokeren. Dat is onderdeel van de sport. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost August 13, 2023 Share Gepost August 13, 2023 Belgie opnieuw boven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 14, 2023 Share Gepost August 14, 2023 10 uur geleden zei Bogatyr: Belgie opnieuw boven Ze was heel sterk gisteren. Meer dan verdiend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost August 16, 2023 Share Gepost August 16, 2023 Dopinggeval bij Jumbo... Hessmann. https://www.wielerflits.nl/nieuws/jumbo-visma-schorst-michel-hessmann-na-positieve-test-op-verboden-middel/ Blijkbaar al van 2 maanden geleden? Hoe zo duurt zo'n test zolang?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost August 17, 2023 Share Gepost August 17, 2023 (edited) Citaat NOS Wielrennen•Vandaag, 11:18 Jumbo-Visma neemt Brits rondetalent Tulett over van Ineos: 'Dit is het topteam' Jumbo-Visma heeft wielrenner Ben Tulett gestrikt. De 21-jarige Britse renner komt over van Ineos, waar hij bezig is aan zijn tweede seizoen. Tulett, die voor twee jaar tekent, staat te boek als een rondetalent. Dit is wel een mooie transfer. Edited August 17, 2023 by rich ruzzian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost August 17, 2023 Share Gepost August 17, 2023 22 uur geleden zei MisterX: Dopinggeval bij Jumbo... Hessmann. https://www.wielerflits.nl/nieuws/jumbo-visma-schorst-michel-hessmann-na-positieve-test-op-verboden-middel/ Blijkbaar al van 2 maanden geleden? Hoe zo duurt zo'n test zolang?! Dubbel. Ik baal er flink van dat dit nog steeds in de sport zit. Aan de andere kant weet je dat dit zo is. Dus als er niemand wordt gepakt dan wordt er niet goed gecontroleerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost August 19, 2023 Share Gepost August 19, 2023 Op 17-8-2023 om 19:34 zei Lenstra: Dubbel. Ik baal er flink van dat dit nog steeds in de sport zit. Aan de andere kant weet je dat dit zo is. Dus als er niemand wordt gepakt dan wordt er niet goed gecontroleerd. Wel opvallend dat het bij de op dit moment dominante team gebeurt. Doet me ergens aan denken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost August 19, 2023 Share Gepost August 19, 2023 6 minuten geleden zei himan: Wel opvallend dat het bij de op dit moment dominante team gebeurt. Doet me ergens aan denken. Waaraan dan? Ik meen me juist te herinneren dat bij die teams nooit iemand werd gepakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Gepost August 20, 2023 Share Gepost August 20, 2023 *Ze worden wel gepakt, maar dat wordt in de doofpot gestopt Maar dat is dan meestal de grote meneer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.J. Gepost August 20, 2023 Share Gepost August 20, 2023 Hamburg Classic (o.i.d.) is nu live op de ARD. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost August 20, 2023 Share Gepost August 20, 2023 Allemachtig wat een slotkilometer van die Pedersen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost August 20, 2023 Share Gepost August 20, 2023 12 minuten geleden zei aron24: Allemachtig wat een slotkilometer van die Pedersen. De man is in vorm <3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost August 20, 2023 Share Gepost August 20, 2023 (edited) Verkeerde topic Edited August 20, 2023 by aron24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 25, 2023 Share Gepost August 25, 2023 De 22-jarige Belgische renner Tijl De Decker is overleden aan de verwondingen die hij opliep door een verkeersongeval tijdens de training.Dat meldt z'n ploeg Lotto-Dstny. De Decker botste woensdag op zijn fiets tegen de achterkant van een auto.Hij werd in kritieke toestand naar een ziekenhuis gebracht,alwaar hij in coma belandde."Met grote droefheid melden we het overlijden van Tijl De Decker", aldus de ploeg."Ons hart is gebroken bij dit nieuws.Onze gedachten gaan uit naar Tijl zijn familie en geliefden." De Decker won dit jaar Parijs-Roubaix voor beloften.Hij zou volgend seizoen de overstap maken naar de profploeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost August 25, 2023 Share Gepost August 25, 2023 Wie wil eigenlijk nog aan die sport beginnen? Zo gevaarlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost August 26, 2023 Share Gepost August 26, 2023 Wat is het niveau van gravelbiking? Van Aert doet even een keer mee en hij wint meteen met een voorsprong van 'maar' 9 minuten https://www.wielerflits.nl/nieuws/klasse-te-sterk-wout-van-aert-soleert-naar-zege-in-eerste-gravelwedstrijd-in-houffalize/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost August 26, 2023 Share Gepost August 26, 2023 7 uur geleden zei MisterX: Wat is het niveau van gravelbiking? Van Aert doet even een keer mee en hij wint meteen met een voorsprong van 'maar' 9 minuten https://www.wielerflits.nl/nieuws/klasse-te-sterk-wout-van-aert-soleert-naar-zege-in-eerste-gravelwedstrijd-in-houffalize/ Zijn vooral oud-profs die daar hoge ogen gooien, de toppers zouden in een peloton mee kunnen draaien, maar daar houdt het ook mee op. Niet gek dat dat een van de beste veldrijders en wegwielrenners (die ook daar minuten weg kan rijden van de rest) in een gravelwedstrijd zo dik wint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost August 26, 2023 Share Gepost August 26, 2023 Ik ging daar inderdaad al vanuit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Gepost August 28, 2023 Share Gepost August 28, 2023 De sport wordt al gedomineerd door vijfderangs oud-profs, ja. Het veld stelt echt geen zak voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost August 28, 2023 Share Gepost August 28, 2023 Op 26-8-2023 om 13:54 zei MisterX: Wat is het niveau van gravelbiking? Van Aert doet even een keer mee en hij wint meteen met een voorsprong van 'maar' 9 minuten https://www.wielerflits.nl/nieuws/klasse-te-sterk-wout-van-aert-soleert-naar-zege-in-eerste-gravelwedstrijd-in-houffalize/ 8 minuten geleden zei Viktor: De sport wordt al gedomineerd door vijfderangs oud-profs, ja. Het veld stelt echt geen zak voor. Het startveld was zeker niet top en daar komt nog bij dat Gravel eigenlijk de meest ideale discipline is voor Van Aert als je het mij vraagt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost September 10, 2023 Share Gepost September 10, 2023 WVA 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost September 12, 2023 Share Gepost September 12, 2023 Laat het niet waar zijn aub.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost September 12, 2023 Share Gepost September 12, 2023 Oh bah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts