Jump to content

Wielrennen - Algemeen

Moser

Recommended Posts

26 minuten geleden zei Michaelinho*:

Toch ook treurig als je dan o.a. die Ghanees  op die normale fiets ziet rijden. Kunnen die rijke ploegen (of de UCI) dan niet gewoon wat fietsen beschikbaar stellen.

Was gisteren bij de vrouwen ook al. En kleding die iets te groot waren.

1 minuut geleden zei Michaelinho*:

Oei.. Van Aert op het 1e tussenpunt een halve minuut langzamer dan Tarling. Benieuwd of dat een signaal is of een ander schema.

Ik denk vooral dat Tarling iets te hard van start is gegaan,  maar alsnog zit Wout achter wat mannen waar ik hem voor zou zetten

23 minuten geleden zei Erwin.:

Ik denk vooral dat Tarling iets te hard van start is gegaan,  maar alsnog zit Wout achter wat mannen waar ik hem voor zou zetten

Vooralsnog beukt Tarling lekker door en verliest Van Aert flink. Niet verwacht dit zeg. 

Op dit moment lijkt het te gaan tussen Tarling, Evenepoel en Ganna.

6 uur geleden zei Lenstra:

Ah, ik verwacht dat 'ie het heel goed gaat doen. De afgelopen jaren hebben ze geen topsprinters in huis, maar weten toch af en toe goed te verrassen met Bol, Dainese, Arndt. Dit seizoen loopt het een beetje vreemd met Welsford, begon heel sterk in Argentinië, maar zie dat wel goedkomen met Fabio.

Maar die hoeven niet echt etappes te winnen. Voor mijn gevoel is DSM echt een ploeg waar alles gewoon niet goed genoeg op orde is om de trekker over te halen. Wellicht dat Jakobsen op pure klasse wél etappes kan winnen, maar voor mijn gevoel heeft DSM niet ineens de zaken op orde.

15 uur geleden zei Rogier.:

Maar die hoeven niet echt etappes te winnen. Voor mijn gevoel is DSM echt een ploeg waar alles gewoon niet goed genoeg op orde is om de trekker over te halen. Wellicht dat Jakobsen op pure klasse wél etappes kan winnen, maar voor mijn gevoel heeft DSM niet ineens de zaken op orde.

Maar de principes van een sprinttrein opzetten snappen ze wel. Welsford werd in de Tour vaak best prima gebracht maar was vervolgens gewoon een pannekoek.

Ze zullen ongetwijfeld hun draai moeten gaan vinden en misschien nog een goeie laatste man aantrekken wel. Of Eekhoff zou daar een goeie voor kunnen worden denk ik, maar dat moet je ook wel willen.