Michaelinho* Gepost August 11, 2023 Share Gepost August 11, 2023 Toch ook treurig als je dan o.a. die Ghanees op die normale fiets ziet rijden. Kunnen die rijke ploegen (of de UCI) dan niet gewoon wat fietsen beschikbaar stellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 11, 2023 Share Gepost August 11, 2023 26 minuten geleden zei Michaelinho*: Toch ook treurig als je dan o.a. die Ghanees op die normale fiets ziet rijden. Kunnen die rijke ploegen (of de UCI) dan niet gewoon wat fietsen beschikbaar stellen. Was gisteren bij de vrouwen ook al. En kleding die iets te groot waren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 11, 2023 Share Gepost August 11, 2023 Oei.. Van Aert op het 1e tussenpunt een halve minuut langzamer dan Tarling. Benieuwd of dat een signaal is of een ander schema. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost August 11, 2023 Share Gepost August 11, 2023 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Oei.. Van Aert op het 1e tussenpunt een halve minuut langzamer dan Tarling. Benieuwd of dat een signaal is of een ander schema. Ik denk vooral dat Tarling iets te hard van start is gegaan, maar alsnog zit Wout achter wat mannen waar ik hem voor zou zetten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost August 11, 2023 Share Gepost August 11, 2023 Van Aert gaat niet winnen. Evenepoel maakt meer kans gok ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 11, 2023 Share Gepost August 11, 2023 23 minuten geleden zei Erwin.: Ik denk vooral dat Tarling iets te hard van start is gegaan, maar alsnog zit Wout achter wat mannen waar ik hem voor zou zetten Vooralsnog beukt Tarling lekker door en verliest Van Aert flink. Niet verwacht dit zeg. Op dit moment lijkt het te gaan tussen Tarling, Evenepoel en Ganna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost August 11, 2023 Share Gepost August 11, 2023 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Vooralsnog beukt Tarling lekker door en verliest Van Aert flink. Niet verwacht dit zeg. Op dit moment lijkt het te gaan tussen Tarling, Evenepoel en Ganna. Ja verrassend inderdaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost August 11, 2023 Share Gepost August 11, 2023 Zonder gekkigheid gaat het voor Remco zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost August 11, 2023 Share Gepost August 11, 2023 Mooie tijdrit hoor. Sterk van evenepoel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost August 11, 2023 Share Gepost August 11, 2023 Evenepoel, simply the best Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 11, 2023 Share Gepost August 11, 2023 Evenepoel, klasbak! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost August 11, 2023 Share Gepost August 11, 2023 Lekker dit. Wereldtitels mooi verdeeld onder de lage landen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost August 11, 2023 Share Gepost August 11, 2023 6 uur geleden zei Lenstra: Ah, ik verwacht dat 'ie het heel goed gaat doen. De afgelopen jaren hebben ze geen topsprinters in huis, maar weten toch af en toe goed te verrassen met Bol, Dainese, Arndt. Dit seizoen loopt het een beetje vreemd met Welsford, begon heel sterk in Argentinië, maar zie dat wel goedkomen met Fabio. Maar die hoeven niet echt etappes te winnen. Voor mijn gevoel is DSM echt een ploeg waar alles gewoon niet goed genoeg op orde is om de trekker over te halen. Wellicht dat Jakobsen op pure klasse wél etappes kan winnen, maar voor mijn gevoel heeft DSM niet ineens de zaken op orde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost August 12, 2023 Share Gepost August 12, 2023 Dat worden weer de tijden van Kittel straks met dsm en fabio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 12, 2023 Share Gepost August 12, 2023 18 uur geleden zei Bogatyr: Evenepoel, simply the best Dat is niet waar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost August 12, 2023 Share Gepost August 12, 2023 7 minuten geleden zei delichris: Dat is niet waar Wel in het tijdrijden. Wereldkampioen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 12, 2023 Share Gepost August 12, 2023 20 minuten geleden zei Bogatyr: Wel in het tijdrijden. Wereldkampioen Deze rit wel ja, maar hij kan een hele grote worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost August 12, 2023 Share Gepost August 12, 2023 15 uur geleden zei Rogier.: Maar die hoeven niet echt etappes te winnen. Voor mijn gevoel is DSM echt een ploeg waar alles gewoon niet goed genoeg op orde is om de trekker over te halen. Wellicht dat Jakobsen op pure klasse wél etappes kan winnen, maar voor mijn gevoel heeft DSM niet ineens de zaken op orde. Maar de principes van een sprinttrein opzetten snappen ze wel. Welsford werd in de Tour vaak best prima gebracht maar was vervolgens gewoon een pannekoek. Ze zullen ongetwijfeld hun draai moeten gaan vinden en misschien nog een goeie laatste man aantrekken wel. Of Eekhoff zou daar een goeie voor kunnen worden denk ik, maar dat moet je ook wel willen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 12, 2023 Share Gepost August 12, 2023 Zo Mathieu is snel klaar bij het WK Mountainbike. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 12, 2023 Share Gepost August 12, 2023 Hij had een goede start. Het waren twee mooie minuten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost August 12, 2023 Share Gepost August 12, 2023 Hij zou een voorbeeld moeten nemen aan Noa Lang, die staat er tenminste als het moet en schiet hem er tenminste in. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost August 12, 2023 Share Gepost August 12, 2023 Even voor de duidelijkheid, hij blijft een held. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost August 13, 2023 Share Gepost August 13, 2023 Als het meezit kan Mathieu wel starten op de OS Mountainbike volgend jaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost August 13, 2023 Share Gepost August 13, 2023 Plek is bijna zeker door het resultaat van de u23 rijder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.J. Gepost August 13, 2023 Share Gepost August 13, 2023 Ik vind het jammer dat ze het verslag van de koers onderbreken voor BMX. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts