MisterX Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 12 uur geleden zei Kami: Ok, thanks. Dit nieuws is in België niet doorgekomen. Heeft niks met wielrennen te maken, toch? Klopt, het hele onderzoek lijkt geen link te hebben de wielerploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 Citaat https://nos.nl/artikel/2445281-goed-nieuws-voor-pogacar-ineos-renner-adam-yates-stapt-over-naar-uae Voor Pogacar een goede knecht erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 Nah vind hem niet bepaald een knechttype. Ik gok dat ze eerder Ayuso volgend jaar naar de Tour nemen en Yates de Giro/Vuelta mag gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 16 minuten geleden zei Erwin.: Nah vind hem niet bepaald een knechttype. Ik gok dat ze eerder Ayuso volgend jaar naar de Tour nemen en Yates de Giro/Vuelta mag gaan doen. Hebben ook nog Almeida, hè. Ayuso naar de Tour lijkt mij wat te snel. Denk toch dat de kans groot is dat we één van Yates en Almeida naar de Tour zullen zien gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Hebben ook nog Almeida, hè. Ayuso naar de Tour lijkt mij wat te snel. Denk toch dat de kans groot is dat we één van Yates en Almeida naar de Tour zullen zien gaan. Ja kan zeker hoor. Al stuurden ze Pogacar ook al na 1 Vuelta naar de Tour, maar die was al wel weer een jaar ouder toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Jammer voor Lotte Kopecky Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Ik denk dat mijn buren wakker geworden zijn van mijn gejuich. Wat een sensatie dat van Vleuten gewonnen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Annemiek van Vleuten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Winnen, terwijl je amper op de pedalen kan staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Wat een manoeuvre van van Vleuten. Respect! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Met een gebroken elleboog verwacht je toch op zijn minst een solo van 120 km van van Vleuten. Hoe dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 https://www.ad.nl/wielrennen/mathieu-van-der-poel-geeft-op-in-wk-wegrace-na-arrestatie-en-nacht-op-politiebureau~aa0d9805/ Bizar WK zo zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Dat is vreemd ontwaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Het is ook wel een klein beetje dom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Nouja, geen idee wat er gebeurd is natuurlijk. Voor de koers is het zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Nog een halfuurtje 450 watt trappen en hij is WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Wat een baas zeg die Evenepoel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Benieuwd naar een eerste reactie van @PJHoutman op deze geweldige prestatie. Wat een geweldige prestatie! Ook een mooi WK van Lutsenko. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Doodsaai WK. Straffe prestatie wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Van Aert nog vierde Sagan ook nog 7e haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Mooi dat aanvallen loont. Dat de rest van de favorieten Evenepoel zoveel ruimte durft te geven snap ik persoonlijk niet, desondanks een knap nummertje van Remco. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Boooring (vd rest). Evenepoel wat een machine amai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 *Vreugdedansje* Als Belg zijnde was dit absoluut geen saai WK. Ik heb haast geen vingernagel meer over. Remco plaatste zijn eerste demarrage op 56km. Toen dacht ik, Remco, chill jongen, het is nog ver. Toen reed Loetsenko weg met Remco op 30km. Op de voorlaatste keer Mount Pleasant zag ik de Kazach naar zijn moeder roepen en langzaam wegglijden uit het wiel. Toen wist ik het is binnen. Die kleine zien ze niet meer terug. Maar hoe de favorieten zomaar Remco op 70km lieten meeglippen met die grote kopgroep, dat begreep ik niet. De Fransen, Pogacar, ... lieten zich daar toch wel ringeloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Kak koers gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 2 uur geleden zei neva: Het is ook wel een klein beetje dom. Ik vind het niet dom. Als jij ligt te slapen en er gaan een aantal malloten meerdere keren op de deuren bonken zou ik ook kwaad worden. En dat hij ze duwt is niet handig, maar ik snap hem wel. Het is gewoon zonde, want vd Poel was zeker een favoriet geweest. Ik heb niets gezien van de koers, maar zo te zien aan de uitslagen was Evenepoel een klasse apart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten