Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Erwin.:

Nah vind hem niet bepaald een knechttype. Ik gok dat ze eerder Ayuso volgend jaar naar de Tour nemen en Yates de Giro/Vuelta mag gaan doen.

Hebben ook nog Almeida, hè. Ayuso naar de Tour lijkt mij wat te snel. Denk toch dat de kans groot is dat we één van Yates en Almeida naar de Tour zullen zien gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Socrates:

Hebben ook nog Almeida, hè. Ayuso naar de Tour lijkt mij wat te snel. Denk toch dat de kans groot is dat we één van Yates en Almeida naar de Tour zullen zien gaan. 

Ja kan zeker hoor. Al stuurden ze Pogacar ook al na 1 Vuelta naar de Tour, maar die was al wel weer een jaar ouder toen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

*Vreugdedansje*

Als Belg zijnde was dit absoluut geen saai WK. Ik heb haast geen vingernagel meer over. 

Remco plaatste zijn eerste demarrage op 56km. Toen dacht ik, Remco, chill jongen, het is nog ver. Toen reed Loetsenko weg met Remco op 30km. Op de voorlaatste keer Mount Pleasant zag ik de Kazach naar zijn moeder roepen en langzaam wegglijden uit het wiel. Toen wist ik het is binnen. Die kleine zien ze niet meer terug.

Maar hoe de favorieten zomaar Remco op 70km  lieten meeglippen met die grote kopgroep, dat begreep ik niet. De Fransen, Pogacar, ... lieten zich daar toch wel ringeloren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei neva:

Het is ook wel een klein beetje dom.

Ik vind het niet dom. Als jij ligt te slapen en er gaan een aantal malloten meerdere keren op de deuren bonken zou ik ook kwaad worden. En dat hij ze duwt is niet handig, maar ik snap hem wel. Het is gewoon zonde, want vd Poel was zeker een favoriet geweest.

Ik heb niets gezien van de koers, maar zo te zien aan de uitslagen was Evenepoel een klasse apart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites