Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

:cab: wat is dit nou weer voor vreemde gedachte. Wat Mvdv zegt, beste clubprestatie ooit van Den Bosch. Die spelers zullen nooit hogerop komen (uitzonderingen misschien daargelaten), dus dit was de enige kans in hun leven om de halve finale van de beker te halen en misschien bij Feyenoord, Psv of AZ te spelen. En zoveel niveauverschil is Den Bosch - Topklasse echt niet. Logisch dat je dan uit je plaat gaat als er een 2-0 gemaakt wordt lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:cab: wat is dit nou weer voor vreemde gedachte. Wat Mvdv zegt, beste clubprestatie ooit van Den Bosch. Die spelers zullen nooit hogerop komen (uitzonderingen misschien daargelaten), dus dit was de enige kans in hun leven om de halve finale van de beker te halen en misschien bij Feyenoord, Psv of AZ te spelen. En zoveel niveauverschil is Den Bosch - Topklasse echt niet. Logisch dat je dan uit je plaat gaat als er een 2-0 gemaakt wordt lijkt me.

Als je in de 92ste minuut de 2-0 maakt mag je van mij naar de cornervlag rennen. Maar in de 30ste minuut de 2-0 maken en dan zo uit je plaat gaan? Dan mag je van mij afgestraft worden. Dacht die na de 2-0 dat het over was ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stel voor dat trainers vanaf nu eerst een vragenlijst afwerken, waarmee ze geholpen worden met de juiste manier van juichen.

1. Heeft mijn ploeg zojuist een doelpunt gescoord?

Ja, ga door naar vraag 2

Nee, juich niet

2. Is het een relevant doelpunt of is het een eretreffer?

Relevant doelpunt, ga door naar vraag 3

Eretreffer, ingetogen juichen mag, maar beter van niet.

3. Is de wedstrijd die gespeeld wordt belangrijk?

Ja, ga door naar vraag 4

Nee, vier het doelpunt met een gebalde vuist en een felicitatie aan je assistent.

4. Speel je tegen een lagergeplaatst team?

Ja, je mag juichen maar hierna moet je je schamen

Nee, ga door naar vraag 5

5. Valt het doelpunt in de laatste 5 minuten?

Ja, Je mag helemaal los gaan als Jose Mourinho en Jos van Eck

Nee, waag het niet om juichen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zullen die amateurs ook blij mee zijn. Vanaf de 1/8ste finale worden de inkomsten gedeeld, daarvoor is alles voor de thuisclub. Bij jullie zeker uitverkocht dus pakt VVSB goed geld.

Buiten dat is het voor die gasten natuurlijk ook een mooie ervaring, als je uit bij Feyenoord, Ajax of PSV mag spelen. Lijkt mij echt fucking vet in elk geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens, al vind ik Joosten bij lange na niet zo goed spelen als de andere vier namen die je noemt. Vond trouwens wel dat Haller heel overdreven juichte hoor, was pas de 41e minuut. Die dacht dat het al gedaan was ofzo?

Joosten vond ik vooral heel dreigend met alles wat 'ie deed, alleen komt hij inderdaad niet heel vaak aan de bal helaas. Ramselaar heeft overigens 100% passnauwkeurigheid (als enige) met zeventien passes. Speelt zo intelligent, mooi om te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens, al vind ik Joosten bij lange na niet zo goed spelen als de andere vier namen die je noemt. Vond trouwens wel dat Haller heel overdreven juichte hoor, was pas de 41e minuut. Die dacht dat het al gedaan was ofzo?

:-D

Pfoe, daar had van Ginkel eraf gekund hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zouden meer teams moeten spelen zoals Utrecht. Heel geconcentreerd, verdedigend staan ze heel goed en dan zo effectief omgaan met je balbezit. Ayoub, Ramselaar, Haller, Joosten, Letschert spelen stuk voor stuk echt héél goed.

Eens, maar de meeste clubs verheffen de Hollandse School tot een soort heiligdom, erg jammer. Vond het persoonlijke prima dat Feyenoord gister met 5 verdedigers speelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joosten vond ik vooral heel dreigend met alles wat 'ie deed, alleen komt hij inderdaad niet heel vaak aan de bal helaas. Ramselaar heeft overigens 100% passnauwkeurigheid (als enige) met zeventien passes. Speelt zo intelligent, mooi om te zien.

Ik let altijd extra op Joosten als ik Utrecht kijk. Valt me op dat hij altijd met een actie dreigt, maar uiteindelijk een tikkie breed geeft. Passeert zelden een man. Vandaag overigens niet kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enorm triest weer inderdaad, als coach je zo laten gaan in een wedstrijd tegen de amateurs van PSV.

Kneus, als je grappig wilt doen doe het dan goed.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites