Beppu Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 :cab: wat is dit nou weer voor vreemde gedachte. Wat Mvdv zegt, beste clubprestatie ooit van Den Bosch. Die spelers zullen nooit hogerop komen (uitzonderingen misschien daargelaten), dus dit was de enige kans in hun leven om de halve finale van de beker te halen en misschien bij Feyenoord, Psv of AZ te spelen. En zoveel niveauverschil is Den Bosch - Topklasse echt niet. Logisch dat je dan uit je plaat gaat als er een 2-0 gemaakt wordt lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Wat een reactie Cim. :r Vanavond in het uitvak met Utrecht. Zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Doe maar thuis tegen die amateurs. Zullen die amateurs ook blij mee zijn. Vanaf de 1/8ste finale worden de inkomsten gedeeld, daarvoor is alles voor de thuisclub. Bij jullie zeker uitverkocht dus pakt VVSB goed geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 :cab: wat is dit nou weer voor vreemde gedachte. Wat Mvdv zegt, beste clubprestatie ooit van Den Bosch. Die spelers zullen nooit hogerop komen (uitzonderingen misschien daargelaten), dus dit was de enige kans in hun leven om de halve finale van de beker te halen en misschien bij Feyenoord, Psv of AZ te spelen. En zoveel niveauverschil is Den Bosch - Topklasse echt niet. Logisch dat je dan uit je plaat gaat als er een 2-0 gemaakt wordt lijkt me. Als je in de 92ste minuut de 2-0 maakt mag je van mij naar de cornervlag rennen. Maar in de 30ste minuut de 2-0 maken en dan zo uit je plaat gaan? Dan mag je van mij afgestraft worden. Dacht die na de 2-0 dat het over was ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Vind dat Cim wel een punt heeft. Verder is het natuurlijk prachtig voor die amateurs. Doe maar lekker in het Philips Stadion voor de halve finale :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Sowieso is dat tof voor die amateurs in een volle kuip. Klinkt fantastisch :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Sowieso is dat tof voor die amateurs in een volle kuip. Klinkt fantastisch :) Ik kop em er maar in er spelen bijna elke week amateurs in een volle Kuip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Ik stel voor dat trainers vanaf nu eerst een vragenlijst afwerken, waarmee ze geholpen worden met de juiste manier van juichen. 1. Heeft mijn ploeg zojuist een doelpunt gescoord? Ja, ga door naar vraag 2 Nee, juich niet 2. Is het een relevant doelpunt of is het een eretreffer? Relevant doelpunt, ga door naar vraag 3 Eretreffer, ingetogen juichen mag, maar beter van niet. 3. Is de wedstrijd die gespeeld wordt belangrijk? Ja, ga door naar vraag 4 Nee, vier het doelpunt met een gebalde vuist en een felicitatie aan je assistent. 4. Speel je tegen een lagergeplaatst team? Ja, je mag juichen maar hierna moet je je schamen Nee, ga door naar vraag 5 5. Valt het doelpunt in de laatste 5 minuten? Ja, Je mag helemaal los gaan als Jose Mourinho en Jos van Eck Nee, waag het niet om juichen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Emotie in het voetbal is opeens een negatief iets geworden? Ok dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Zullen die amateurs ook blij mee zijn. Vanaf de 1/8ste finale worden de inkomsten gedeeld, daarvoor is alles voor de thuisclub. Bij jullie zeker uitverkocht dus pakt VVSB goed geld. Buiten dat is het voor die gasten natuurlijk ook een mooie ervaring, als je uit bij Feyenoord, Ajax of PSV mag spelen. Lijkt mij echt fucking vet in elk geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Leuk bekersfeertje hoor in Eindhoven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Heerlijk dit :< Begin Haller ook steeds hoger aan te slaan, redelijk complete spits is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Wat is die Ayoub toch ook een goed spelertje hé. Bereid beide goals voor. Ramselaar ook goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Er zouden meer teams moeten spelen zoals Utrecht. Heel geconcentreerd, verdedigend staan ze heel goed en dan zo effectief omgaan met je balbezit. Ayoub, Ramselaar, Haller, Joosten, Letschert spelen stuk voor stuk echt héél goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Eens, al vind ik Joosten bij lange na niet zo goed spelen als de andere vier namen die je noemt. Vond trouwens wel dat Haller heel overdreven juichte hoor, was pas de 41e minuut. Die dacht dat het al gedaan was ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Eens, al vind ik Joosten bij lange na niet zo goed spelen als de andere vier namen die je noemt. Vond trouwens wel dat Haller heel overdreven juichte hoor, was pas de 41e minuut. Die dacht dat het al gedaan was ofzo? Joosten vond ik vooral heel dreigend met alles wat 'ie deed, alleen komt hij inderdaad niet heel vaak aan de bal helaas. Ramselaar heeft overigens 100% passnauwkeurigheid (als enige) met zeventien passes. Speelt zo intelligent, mooi om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Eens, al vind ik Joosten bij lange na niet zo goed spelen als de andere vier namen die je noemt. Vond trouwens wel dat Haller heel overdreven juichte hoor, was pas de 41e minuut. Die dacht dat het al gedaan was ofzo? :-D Pfoe, daar had van Ginkel eraf gekund hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Er zouden meer teams moeten spelen zoals Utrecht. Heel geconcentreerd, verdedigend staan ze heel goed en dan zo effectief omgaan met je balbezit. Ayoub, Ramselaar, Haller, Joosten, Letschert spelen stuk voor stuk echt héél goed. Eens, maar de meeste clubs verheffen de Hollandse School tot een soort heiligdom, erg jammer. Vond het persoonlijke prima dat Feyenoord gister met 5 verdedigers speelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Wat is Van Ginkel aan het overcompenseren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Feyenoord thuis tegen AZ En Utrecht - VVSB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Joosten vond ik vooral heel dreigend met alles wat 'ie deed, alleen komt hij inderdaad niet heel vaak aan de bal helaas. Ramselaar heeft overigens 100% passnauwkeurigheid (als enige) met zeventien passes. Speelt zo intelligent, mooi om te zien. Ik let altijd extra op Joosten als ik Utrecht kijk. Valt me op dat hij altijd met een actie dreigt, maar uiteindelijk een tikkie breed geeft. Passeert zelden een man. Vandaag overigens niet kunnen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Nouja, in ieder geval thuis. Revanche pakken op vorige wedstrijd tegen AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Orakel Aad prikt er zo doorheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 (bewerkt) Eens, al vind ik Joosten bij lange na niet zo goed spelen als de andere vier namen die je noemt. Vond trouwens wel dat Haller heel overdreven juichte hoor, was pas de 41e minuut. Die dacht dat het al gedaan was ofzo? Enorm triest weer inderdaad, als coach je zo laten gaan in een wedstrijd tegen de amateurs van PSV. Kneus, als je grappig wilt doen doe het dan goed. 4 februari 2016 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 februari 2016 Share Geplaatst 4 februari 2016 Lekkere loting voor Feyenoord. De sterkste van de drie in de halve finale in eigen huis. Hoop dat we het tegen die tijd allemaal weer een beetje op de rit hebben en weer eens een finale kunnen gaan bijwonen:). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten