Dansmeister Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 2 uur geleden zei Kelvin: Heeft Heitinga nu serieus na deze strafschoppenserie uit zn strot gekregen dat penals een loterij zijn? Kreeg ook uit zijn strot dat hij het Ajax zag wat hij wilde zien. Dat is pas bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 2 uur geleden zei rich ruzzian: Ik neem aan/hoop dat je sarcastisch bent. Ik ben bang van niet gezien het niveau van zijn posts hier tijdens de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Gewoon een nieuwsgierig vraagje, maar @putdus wat had je gisteren op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 8 uur geleden zei 007mark: Deze viel mij gister ook al op. Dacht oprecht even dat Heitinga die Simons zou vloeren... Nou en. Sparta Assistent deed laatst al... Zo bijzonder is dit niet.... Dit is tenminste nog een finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Ohja, even vergeten dat je in een finale wel debiel mag doen. Excuses! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei 007mark: Ohja, even vergeten dat je in een finale wel debiel mag doen. Excuses! Dat heb ik nooit gezegd, maak jij er van. Ik zeg alleen niet bijzonder meer vindt per se Jij hebt zkr nooit Mourinho, Simeone, SAF of Wenger langs de lijn gezien? Blijkbaar neit... 1 mei 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 (bewerkt) Uhm Xavi, wat is er met je stem gebeurd? (19:08) 2 mei 2023 bewerkt door Daz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 mei 2023 Share Geplaatst 3 mei 2023 Balletjes moeten nog indalen jah De eerste voetballer die ik als kind zie. Zeer confronterend voor deze oude man hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Wie zal er dit jaar tegen een amateurploeg uitvliegen? Ik zet m'n geld op Telstar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Dat veld bij OJC Ik blijf me er over verbazen hoe slecht kunstgras je ergens neer kan leggen bij een voetbalclub Ik zet m'n geld op Vitesse trouwens voor wat betreft Joost z'n vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 23 minuten geleden zei joostmakaay: Wie zal er dit jaar tegen een amateurploeg uitvliegen? Ik zet m'n geld op Telstar. Ik twijfel tussen De Treffers of UNA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Heerenveen kan alvast in de bak voor de 2e ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 1 uur geleden zei joostmakaay: Wie zal er dit jaar tegen een amateurploeg uitvliegen? Ik zet m'n geld op Telstar. Lekker makkelijk om op een amateurploeg in te zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Kramer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Hoe kan die malloot nog op het veld staan joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 1 uur geleden zei Fantasy: Dat veld bij OJC Ik blijf me er over verbazen hoe slecht kunstgras je ergens neer kan leggen bij een voetbalclub Dat veld bij Haarlem dan.. Mooie goal ook, Go Ahead ligt er bij deze stand gewoon uit. Hoop dat donderdag Willem II het niet redt, tegen mijn oude amateurcluppie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Eagles en Telstar eruit, zoals het nu staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Eagles 1-1, uiteraard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei joostmakaay: Wie zal er dit jaar tegen een amateurploeg uitvliegen? Ik zet m'n geld op Telstar. Telstar en Helmond 31 oktober 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Fijn dat kunstgras, 2 blessures waarvan eentje er ernstig uit zag van Jonathans. Triest. Gênante vertoning verder wel, maar wel een rondje verder dan vorig jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 9 uur geleden zei Vitesse88: Fijn dat kunstgras, 2 blessures waarvan eentje er ernstig uit zag van Jonathans. Triest. Gênante vertoning verder wel, maar wel een rondje verder dan vorig jaar Dat veld ligt er letterlijk nog geen jaar, is splinternieuw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 3 uur geleden zei Satyr: Dat veld ligt er letterlijk nog geen jaar, is splinternieuw Ik ben sowieso niet zo’n voorstander van kunstgras maar ik begrijp dat amateurclubs het hebben. Bvo’s mogen er allen vanaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 17 uur geleden zei Kelvin: Telstar en Helmond Nice Wel lage odd's voor 'maar' amateurclubs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Ach als Ajax van Heracles kan winnen dan kan HHC het ook ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 AFC heeft nu evenveel keer gewonnen van een eersteklasser als Ajax. Maar gezien AFC lager speelt zijn zij nu even de beste Amsterdamse club? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten