007mark Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Mijn gut feeling zegt dat Rulli een betere penaltykiller is dan Drommel, dus PSV zal wel winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Tamelijk gênant dat vrijwel niemand van deze ploegen 120 minuten weet vol te houden. Zeker met het oog op de vrij geringe zuivere speeltijd binnen deze 120 minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 psv zal wel winnen aangezien het voor hun al een overwinning is om uberhaupt de penalty reeks te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Referees United > Stats United Veerman beste van het veld. Hato ook lekker. Timber ook weer wat van zijn oude vorm terug. Hup voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Die Fabio Silva staat er nog niet zo lang in toch? Heeft nog geen sprint getrokken heb ik het idee. Ja normaal gaat ie als een wilde puppy over het veld maar nu bijna niet gezien. Drommel best een aardige wedstrijd. Vooral die ene keer bij Brobbey zat ie er goed tussen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 2 minuten geleden zei 007mark: Mijn gut feeling zegt dat Rulli een betere penaltykiller is dan Drommel, dus PSV zal wel winnen. Europa League finale Man Utd - Villarreal gemist? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Speciaal voor stats united Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Zojuist zei Erwin.: Speciaal voor stats united Geen representatieve samplesize. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 1 minuut geleden zei Fantasy: Europa League finale Man Utd - Villarreal gemist? 'Gut feeling' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Het sufste van penals vind ik zo'n speler die scoort en dan naar zijn eigen keeper gaat om hem op te peppen. Zet voor nu mijn betje op Ramalho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 KAK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 @putdus wou pingels, maar ze trappen hem niet binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Zelfs een penalty nemen kunnen ze niet. Die van PSV ook niet gelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Ha, dat is dan weer mooi. 17 jaar, de druk op je schouders en dan zo rustig binnenschuiven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Aan de aanloop zag je al genoeg. Zo droevig. Typerend verder wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Deze pingels Vooral Alvarez, mijn hemel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Gefeliciteerd PSV’ers Maar oi oi, wat een finale hebben we naar zitten kijken zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 De penalty’s paste wel bij deze finale. Wat een bizar niveau. Verdiende winnaar uiteindelijk denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 zwaar onverdiende winnaar. Maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Gefeliciteerd PSV´ers met de eerste plaats en Ajacieden met de tweede plaats in de beker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei 007mark: Deze pingels Vooral Alvarez, mijn hemel. Die van Brobbey, Timber en Sangaré vond ik erger. Die van Álvarez kon er nog in. Die andere drie niet.@putdus stond Drommel wel op de lijn bij die pingel van Álvarez??? Worden gewoon weer genaaid hoor. Zie hierboven ook weer iemand bijdehand doen. Kunnen we geen topic speciaal voor mensen als @putdus en @Arezo maken? 30 april 2023 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Zojuist zei JanVertonghen: Die van Brobbey, Timber en Sangaré vond ik erger. Die van Álvarez kon er nog in. Die andere drie niet.@putdus stond Drommel wel op de lijn bij die pingel van Álvarez??? Worden gewoon weer genaaid hoor. Klopt maar wou er niet over beginnen. Als je er zelf drie mist moet je het bij jezelf zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Gefeliciteerd PSV’ers. En een kleine dank voor het - hoop ik - definitieve duwtje om Heitinga lekker trainer af te maken 👌🏻 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Zojuist zei Lazy: Gefeliciteerd PSV’ers. En een kleine dank voor het - hoop ik - definitieve duwtje om Heitinga lekker trainer af te maken 👌🏻 @putdus zo kan het dus ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Zojuist zei Bogatyr: @putdus zo kan het dus ook. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten