PJHoutman Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 1 uur geleden zei Chiemel: Komt sowieso geen Klassieker Heeft Ajax weer een administratieve blunder gemaakt dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Goh, hopen dat Vitesse haar ding doet. NEC of VVV in de finale in de finale, moet er niet aan denken. Offday van de andere finalist en ze staan in Europa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 (bewerkt) 13 uur geleden zei Rogier.: Goh, hopen dat Vitesse haar ding doet. NEC of VVV in de finale in de finale, moet er niet aan denken. Offday van de andere finalist en ze staan in Europa Dit is nergens voor nodig! 14 februari 2021 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 29 minuten geleden zei Satyr: Zit Zeus op jouw account, of ben jij ook gewoon een arrogante eikel? Waar slaat dit dan weer op? Hartstikke leuk voor zo’n clubje als ze EL halen, maar je moet er toch niet aan denken -als je denkt vanuit het algehele belang van het NL voetbal- Dan kan je beter de nummer 3 van de ED hebben of een van de andere goede eredivisie clubs. Heeft niks met arrogantie te maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Overigens zie ik Ajax zelfs op een offday niet verliezen van NEC of VVV, maar verder eens met de Roog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 59 minuten geleden zei Regis: Waar slaat dit dan weer op? Hartstikke leuk voor zo’n clubje als ze EL halen, maar je moet er toch niet aan denken -als je denkt vanuit het algehele belang van het NL voetbal- Dan kan je beter de nummer 3 van de ED hebben of een van de andere goede eredivisie clubs. Heeft niks met arrogantie te maken Laten we gezien de geschiedenis nou niet doen alsof een NEC of VVV het slechter zou doen dan Vitesse. Voor de punten maakt het weinig uit wélke club er in de eerste ronde uitgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 2 uur geleden zei Satyr: Zit Zeus op jouw account, of ben jij ook gewoon een arrogante eikel? Waarom ben ik een arrogante eikel als ik dat post? Oprechte vraag. 1) VVV staat 14e in de Eredivisie en verliest met 13-0 bij Ajax. NEC staat 6e in de KKD. VVV zou 4 ploegen uit de KKD eruitspelen om door te gaan naar de halve finale, en NEC is zelfs nog een ronde vrijgeloot (hebben Fortuna Sittard na verlenging verslagen). Het is nou niet zo alsof ze hét seizoen draaien waardoor je zou zeggen pfoe je hebt het verdiend. 2) Nederland heeft maar 5 tickets in Europa, waarvan de beker de 3e is. Los van wat ik daarvan vind (dat de nummer 3 van de ED automatisch niet meer de Europa League in kan), is dat ook gewoon zuur voor de ploegen bovenin. 3) Ja, leuk voor die ploegen, en dat is ook de charme van een bekertoernooi. Maarja, tegen een nietszeggende ploeg 2x met 3-0 verliezen in een of andere voorronde is nou ook niet van-je-het. In het algehele NL-belang is het niet handig om zuurverdiende punten op die manier weg te spelen. Het is helemaal niet zo dat ik vind dat dat ticket naar een topploeg moet gaan, maar het linkerrijtje van de ED mag wel imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Iedereen, ik ook, weet heus wel dat Ajax in een bekerfinale de grootste kans heeft op de zege, of dat nou tegen Vitesse, NEC of VVV is. Maar Ajax staat pas in de halve finale. Ajax moet eerst ook nog 'even' winnen van Heerenveen of Feyenoord en ja, dat zullen ze vast wel doen, maar doe het eerst maar eens. Je zegt wel 'de andere finalist', maar je gaat er duidelijk vanuit dat Ajax al in de Kuip staat. Of waar de finale ook is dit jaar. Ik weet ook wel dat we niet allemaal zo goed zijn als Ajax, dat het zich zelfs kan veroorloven hun beste spits niet in te schrijven voor de EL. Als VVV of NEC wint van Vitesse en Ajax/Feyenoord/Heerenveen, dan is het ook alleen maar een Ajacied die daar over kan zeiken. Ze hebben niks te zoeken in Europa. Nee, maar Feyenoord, Heerenveen en Vitesse ook niet. Win die beker maar, heeft Heerenveen extra kans op een play-off plekje, waar we NIKS te zoeken hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Dus je reageert alleen maar zo omdat ik Ajax support? Ik zeg inderdaad bewust de andere finalist omdat ik zowel Heerenveen als Feyenoord sterk genoeg acht om van Ajax te winnen, ook thuis, ga helemaal nergens vanuit. Daarnaast ben ik als Rotterdammer allesbehalve subjectief in dat opzicht. Bijvoorbeeld het kampioenschap van Feyenoord in 2017 was prachtig ondanks dat Ajax niet kampioen werd, en ik heb gewoon meegenoten van de festiviteiten daaromheen. Daarnaast vind ik het een dooddoener dat (sub)topclubs als Feyenoord, Vitesse e.d. 'ook' niks te zoeken hebben in Europa. Los van dat dat niet zo is, vind ik dat tickets echt verdiend moeten worden. Als NEC of VVV niet de betere is t.o.v. Vitesse en de finalist, wat ik me niet kan voorstellen, kun je daar inderdaad niet van spreken. Mochten ze hen nou van de mat spelen, zal ik waarschijnlijk ook anders reageren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Ik vind geen klap aan die beker, vaak kijk ik enkel de finale, mits het een leuk affiche is. Daarom hoop ik ook gewoon op Ajax - Vitesse. Die wedstrijd was eerder al zeer te pruimen. Speelstijlen liggen elkaar wel (of juist niet, maar voor de wedstrijd zelf is het dan weer een leuke clash) en wat individuele kwaliteit aan beide kanten. Prima aan te gluren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 1 uur geleden zei Zeus: Ik vind geen klap aan die beker, vaak kijk ik enkel de finale, mits het een leuk affiche is. Daarom hoop ik ook gewoon op Ajax - Vitesse. Die wedstrijd was eerder al zeer te pruimen. Speelstijlen liggen elkaar wel (of juist niet, maar voor de wedstrijd zelf is het dan weer een leuke clash) en wat individuele kwaliteit aan beide kanten. Prima aan te gluren. Zo goed is Vitesse de laatste weken anders niet hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 Bij Feyenoord-Ajax in de halve finale heb ik toch altijd het gevoel dat dat een bewuste is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Waarom mag Heerenveen die pingel niet opnieuw nemen? Da's toch te vroeg inlopen???? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Als je als club besluit Erwin Mulder als eerste keeper te nemen verdien je dat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Schöne kennende schiet 'ie er zo een vrije trap in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Die slotfase ga ik nog even 26x kijken vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Straks krijg je Ajax-VVV. Dat doet me ergens aan denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 1 uur geleden zei Satyr: Waarom mag Heerenveen die pingel niet opnieuw nemen? Da's toch te vroeg inlopen???? Begrijp het ook nog niet helemaal. Botthegin liep als eerste in, dan overtreed hij als eerste de regels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 VAR mag blijkbaar niet oordelen over te vroeg inlopen. Dat is aan de assistenen om te beoordelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Op 13-2-2021 om 23:16 zei PJHoutman: Heeft Ajax weer een administratieve blunder gemaakt dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 1 uur geleden zei Regis: Als je als club besluit Erwin Mulder als eerste keeper te nemen verdien je dat niet. Gelukkig was die van Feyenoord een stuk beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 44 minuten geleden zei himan: Straks krijg je Ajax-VVV. Dat doet me ergens aan denken. Ajax komt er niet, ze moeten niet tegen Feyenoord in de halve finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 32 minuten geleden zei Regis: VAR mag blijkbaar niet oordelen over te vroeg inlopen. Dat is aan de assistenen om te beoordelen. De assistent staat ook op de achterlijn om te beoordelen of de keeper van zijn lijn komt. Het was omdat de scheids fluit voor het Marsman moment. De VAR moet dan beoordelen of het wel/niet klopt, en mag daardoor niet meer ingrijpen voor Botteghin, volgens mijl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 27 minuten geleden zei Satyr: Gelukkig was die van Feyenoord een stuk beter Die is ook niet best nee. Maar die Mulder behoort wel echt tot de slechtste in NL hoor. Lopen in de amateurs betere rond. Vreselijke krokettenplukker die Erwin. 6 minuten geleden zei Goatruida: De assistent staat ook op de achterlijn om te beoordelen of de keeper van zijn lijn komt. Het was omdat de scheids fluit voor het Marsman moment. De VAR moet dan beoordelen of het wel/niet klopt, en mag daardoor niet meer ingrijpen voor Botteghin, volgens mijl. Ja ik las het via de twitter van Mark van Rijswijk. Maar het komt sowieso over als een redelijk vage regel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 8 minuten geleden zei Regis: Die is ook niet best nee. Maar die Mulder behoort wel echt tot de slechtste in NL hoor. Lopen in de amateurs betere rond. Vreselijke krokettenplukker die Erwin. Dat was hij wel, ben ik met je eens. Maar zijn tweede termijn bij Heerenveen is hij een stuk beter. Kan alleen niet meevoetballen, maar ach, we zijn geen Ajax wat dat betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten