Hansje Geplaatst 18 november 2016 Share Geplaatst 18 november 2016 Onterecht, een legende voor mij. Waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 @Frankjeee [YOUTUBE]PdyI1P8u5Zk[/YOUTUBE] Ze kan ook alles zingen, he. Niet normaal. Een kerstliedje. Je herkent het niet eens meer. Geweldig, zó goed. Vocaal kunstenares. En sowieso een heel lekker arrangement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 december 2016 Share Geplaatst 6 december 2016 Neil Young blijkbaar ook weer gewoon op Spotify te beluisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 De nieuwe van The xx is er : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 januari 2017 Share Geplaatst 13 januari 2017 Wat vinden we hier van nieuwe materiaal van Ed Sheeran? Ik ben in ieder geval echt happy met nieuwe nummers :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 13 januari 2017 Share Geplaatst 13 januari 2017 De nieuwe van The xx is er :< Als 2016 twee weken langer had geduurd, was dit het album van het jaar geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2017 Lips :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 13 januari 2017 Share Geplaatst 13 januari 2017 Staan fijne hitjes op, luistert lekker weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 januari 2017 Share Geplaatst 13 januari 2017 Wat vinden we hier van nieuwe materiaal van Ed Sheeran? Ik ben in ieder geval echt happy met nieuwe nummers :) Zum kotsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 18 januari 2017 William Onyeabor overleden :( xyL4c_LDCl0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Nieuwe Jamiroquai single :< Album komt 31 maart. [YOUTUBE]rmlmOk4ubcU[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Dat nieuwe album van Chef'special. Misschien muzikaal niet enorm hoogstaand, maar ik vind het echt een heerlijk feelgood album zeg. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2017 Rock-'n-roll-pionier Chuck Berry (90) overleden De Amerikaanse muzieklegende Chuck Berry is op 90-jarige leeftijd overleden. De politie meldt dat hij rond het middaguur dood werd gevonden in zijn huis in Missouri. Er zijn nog geen details bekendgemaakt over de oorzaak van zijn dood. De politie schrijft alleen dat er tevergeefs is geprobeerd de zanger te reanimeren. ZFo8-JqzSCM :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 maart 2017 Share Geplaatst 23 maart 2017 Vier nieuwe Gorillaz nummers uit. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 24 maart 2017 Vier nieuwe Gorillaz nummers uit. (d) Vind je het wat? Vind Andromeda echt tof. Ascension is daarentegen echt niet mijn ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 maart 2017 Share Geplaatst 24 maart 2017 Vind je het wat? Vind Andromeda echt tof. Ascension is daarentegen echt niet mijn ding. Ik vind Saturnz Barz tof. Andromeda en Ascension ook wel. Alleen We Got The Power heb ik niks mee. Maar echt een wow-gevoel heb ik bij geen van allen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 24 maart 2017 Saturnz Barz is ook prima. Alleen vind die intro maar matig en die rap twijfel ik nog over. We Got the Power is wel geinig, maar niet heel bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 juni 2017 Share Geplaatst 2 juni 2017 Die nieuwe Alt-J _O_ goh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Drukte daadwerkelijk Alt+J in op mijn toetsenbord in de hoop dat er iets ging gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2017 Drukte daadwerkelijk Alt+J in op mijn toetsenbord in de hoop dat er iets ging gebeuren Op een MACbook krijg je een driehoek. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 juni 2017 Share Geplaatst 5 juni 2017 Op een MACbook krijg je een driehoek. ;) Bewijs dat Steve Jobs bij de Illuminatizit/zat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 20 juli 2017 Share Geplaatst 20 juli 2017 [h=1]'Linkin Park-zanger Chester Bennington (41) pleegt zelfmoord'[/h] Chester Bennington (41), de frontman van de Amerikaanse band Linkin Park, heeft zelfmoord gepleegd. Dat meldt de Amerikaanse entertainmentsite TMZ vandaag. Redactie 20-07-17, 20:25 Laatste update: 20:38 De Amerikaan zou zichzelf hebben opgehangen in een woning in de buurt van Los Angeles. Zijn levenloze lichaam werd vandaag ontdekt. Hij laat zes kinderen bij twee vrouwen achter. Van de zanger was bekend dat hij jarenlang heeft geworsteld met een drugs- en alcoholprobleem. Volgens sommigen zou dat komen omdat hij als kind was misbruikt. Bennington en band traden drie weken geleden nog op tijdens het Belgische festival Rock Werchter. Vooral in de jaren '00 scoorde Linkin Park hits met nummers als 'In the End', 'Numb', 'One Step Closer' en 'Faint'. Ook zocht de band de samenwerking met artiesten uit andere muziekgenres, zoals met hiphopster Jay-Z. :( :( :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 20 juli 2017 Share Geplaatst 20 juli 2017 Tjonge zeg. Pakt me wel even dit. Jeugdheld. Paar weken geleden nog gezien op Werchter. Vreselijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 20 juli 2017 Share Geplaatst 20 juli 2017 ik las het net op instagram van Matt Skiba. Veel te jong....:cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 juli 2017 Share Geplaatst 20 juli 2017 Zeer spijtig. Beide bands waar ik groot fan van ben heeft de zanger zelfmoord gepleegd. Raad de andere band. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten