Jump to content

Muziek topic

Richarð.
 Share

Recommended Posts

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Rock-'n-roll-pionier Chuck Berry (90) overleden

De Amerikaanse muzieklegende Chuck Berry is op 90-jarige leeftijd overleden. De politie meldt dat hij rond het middaguur dood werd gevonden in zijn huis in Missouri.

Er zijn nog geen details bekendgemaakt over de oorzaak van zijn dood. De politie schrijft alleen dat er tevergeefs is geprobeerd de zanger te reanimeren.

ZFo8-JqzSCM

:(

Vind je het wat? Vind Andromeda echt tof. Ascension is daarentegen echt niet mijn ding.

Ik vind Saturnz Barz tof. Andromeda en Ascension ook wel. Alleen We Got The Power heb ik niks mee.

Maar echt een wow-gevoel heb ik bij geen van allen.

• 2 months later...
  • 1 month later...

[h=1]'Linkin Park-zanger Chester Bennington (41) pleegt zelfmoord'[/h]

Chester Bennington (41), de frontman van de Amerikaanse band Linkin Park, heeft zelfmoord gepleegd. Dat meldt de Amerikaanse entertainmentsite TMZ vandaag. Redactie 20-07-17, 20:25 Laatste update: 20:38

De Amerikaan zou zichzelf hebben opgehangen in een woning in de buurt van Los Angeles. Zijn levenloze lichaam werd vandaag ontdekt. Hij laat zes kinderen bij twee vrouwen achter.

Van de zanger was bekend dat hij jarenlang heeft geworsteld met een drugs- en alcoholprobleem. Volgens sommigen zou dat komen omdat hij als kind was misbruikt.

Bennington en band traden drie weken geleden nog op tijdens het Belgische festival Rock Werchter. Vooral in de jaren '00 scoorde Linkin Park hits met nummers als 'In the End', 'Numb', 'One Step Closer' en 'Faint'. Ook zocht de band de samenwerking met artiesten uit andere muziekgenres, zoals met hiphopster Jay-Z.

:( :( :(

• 3 weeks later...

Praten over muziek is toch veel leuker dan alleen maar loos titels melden en clipjes posten. Waarom is dit topic zo dood? Zeker in vergelijking met het wat luister je nu topic? Wat eigenlijk veel minder waarde heeft dan topics als dit. Ik vind dit jammer, ook het hiphoptopic...waar ik graag post (understatement) is zo dood als een pier. Muziek heeft bijna letterlijk mijn leven gered en is er mede de oorzaak van dat ik mezelf hervonden heb en weer een normaler leven kan leiden. En ook normaler gedrag vertoon de laatste tijd, zelfs op MU tegenwoordig. Nou, ik kan wel hele verhalen vertellen over mijn zwerftochten door allerlei muzieksoorten. Maar keuzes maken, je kunt nooit alles luisteren wat mogelijk interessant is, zelfs niet in de buurt komen! Jammer...

Pfoe emo hoor :-( Ja muziek bevat bijzondere krachten en voor jou hele bijzondere blijkbaar (y)

Denk dat het bij clipjes posten blijft, omdat niets zo interessant is als je eigen smaak. Maak me ook wel schuldig aan dat ik dingen skip, omdat ik het 'niet ken' of de smaak van de user me over het algemeen niet aanspreekt. Of als het niet op 2dopeboyz staat. Want dan bestaat het niet voor mij.

Edited by Sophomore

Pfoe emo hoor :-( Ja muziek bevat bijzondere krachten en voor jou hele bijzondere blijkbaar (y)

Denk dat het bij clipjes posten blijft, omdat niets zo interessant is als je eigen smaak. Maak me ook wel schuldig aan dat ik dingen skip, omdat ik het 'niet ken' of de smaak van de user me over het algemeen niet aanspreekt. Of als het niet op 2dopeboyz staat. Want dan bestaat het niet voor mij.

Soof, ik weet dat je je toch niks laat wijs maken. Maar ik zou bijna zeggen, voeg me toe op Twitter, we praten een keer en ik probeer je dan het een en ander bij te brengen qua hiphop. En is het niet een beetje narrowminded als je maar naar 1 site kijkt? Mij maakt het niet uit hoor, maar ook de hedendaagse hiphop heeft zoveel te bieden. Zowel wat commerciëlere dingen als de meer underground dingen betreft.

• 4 weeks later...

Weet niet helemaal of dit het goede topic is, maar wat zijn nou een beetje goede oortjes van 20 euro of minder, naast Apple? Mijn Apple oortjes hebben het helaas begeven. Moeten wel een beetje ergens tegen bestand zijn, want luister natuurlijk gewoon muziek op de fiets maar ook vaak als ik ga slapen, dus als ik dan ga draaien in m'n slaap moeten ze niet gelijk stuk zijn ;c

Weet niet helemaal of dit het goede topic is, maar wat zijn nou een beetje goede oortjes van 20 euro of minder, naast Apple? Mijn Apple oortjes hebben het helaas begeven. Moeten wel een beetje ergens tegen bestand zijn, want luister natuurlijk gewoon muziek op de fiets maar ook vaak als ik ga slapen, dus als ik dan ga draaien in m'n slaap moeten ze niet gelijk stuk zijn ;c

Weet niet of ze er van 20 euro zijn, maar Sennheiser heeft altijd wel goede oortjes. Zou daar eens naar kijken. :)