henkyh Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 bij vlagen echt verschrikkelijk muziek;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 Die streaker :r Prachtig. Vond dat nummer van Portugal wel echt mooi, wel jammer dat die vent een beetje raar deed. Maakt het een stuk minder mooi imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 15 punten van het publiek ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 volgend jaar Portugal dus :) nja niks op tegen ;) vind het nog een mooi nummer ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 Wat een poeplied hey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 Denk dat Italië nog wel lager gaat eindigen. Nederland middenmoot. Zijn iets te veel zoetsappige liedje namens vrouwen waardoor de stemmen over die landen een beetje verspreid worden denk ik. Verder schat ik in dat Moldavië wel eens verrassend hoog zou kunnen eindigen. Kenner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 mei 2017 Share Geplaatst 13 mei 2017 Tegenvallende punten van het publiek, maar ergens ook wel een beetje verwacht. 15 alleen wel heel erg weinig. Portugal denk ik verdiende winnaar en Italië verrassend laag. Vond het na 1x luisteren niet zo veel, maar inmiddels zit het dan toch beetje in je hoofd die melodie en had het niet misstaan bij de eerste 3. Oh en Spanje, kom dan niet :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 Publiek is heel erg 'streng' als in top tien heeft heel veel punten gehad en daarna heel weinig. Dat was bij de jury minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 Zeer verdiende winnaar. Heerlijk dat jazz ook eens gewaardeerd wordt door het grote publiek. Denemarken verder verrassend laag geëindigd. Vond dat met Portugal samen toch wel de beste inzending. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 9 maart 2018 Share Geplaatst 9 maart 2018 Een nieuwe editie staat voor de deur. Momenteel zijn 35/43 inzendingen bekend en als songfestivalfan leek het me wel leuk om jullie alvast een klein vooruitzicht te geven. Volgens de bookmakers zijn dit de vijf grootste kanshebbers op de eindoverwinning: 5. Spanje [YOUTUBE]arXd-WjUXD0[/YOUTUBE] 4. Australië [YOUTUBE]J4XZxbrvepw[/YOUTUBE] 3. Tsjechië [YOUTUBE]k6_oxE2MxZE[/YOUTUBE] 2. Estland [YOUTUBE]76KOUIfDry8[/YOUTUBE] 1. Bulgarije Deze inzending wordt maandag pas bekendgemaakt, maar staat om één of andere reden toch op 1. --- Nederland en België staan respectievelijk op de 8e en 11e positie. Ik verwacht dat beide redelijk makkelijk naar de finale zullen gaan. Nederland | Waylon [YOUTUBE]8TowcElmyek[/YOUTUBE] België | Laura Groeseneken (Sennek) [YOUTUBE]6DGf9TMehi0[/YOUTUBE] --- Mijn persoonlijke top 3 bestaat uit: 3. Een leuk indie-pop-bandje uit Zwitserland (staan overigens laatste in de odds, 43e) [YOUTUBE]jXOlPGnkZFY[/YOUTUBE] 2. Een metalband uit Hongarije (staan 32e in de odds) [YOUTUBE]TcWC7XOBZIE[/YOUTUBE] 1. De Estse sopraan #2 in de odds hierboven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 maart 2018 Share Geplaatst 9 maart 2018 Heb ook al flink wat geluisterd. Ongeveer 29 stuks toen die bekend waren. Waylon valt wel op ertussen, iets wat denk ik een positief punt is. Spanje weet il mog dat ik wel mooi vond. En uit mijn hoofd Wit Rusland, maar niet meer zeker van. Zal dexe week nog eens een update maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 maart 2018 Share Geplaatst 13 maart 2018 @QuaLyon Ben er niet meer aan toegekomen, maar zie dit nummer op 1 staan voorlopig bij de bookies :r (Nederland knap 6e en stijgende) [YOUTUBE]CziHrYYSyPc[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 14 maart 2018 Share Geplaatst 14 maart 2018 [quote name='007mark']@QuaLyon Ben er niet meer aan toegekomen, maar zie dit nummer op 1 staan voorlopig bij de bookies :r (Nederland knap 6e en stijgende) [YOUTUBE]CziHrYYSyPc[/YOUTUBE][/QUOTE] Ja klopt, die was na mijn post uitgekomen. Ik weet nog niet echt dat ik er van moet vinden :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 maart 2018 Share Geplaatst 14 maart 2018 (bewerkt) Ja klopt, die was na mijn post uitgekomen. Ik weet nog niet echt dat ik er van moet vinden :-D Jij had het over Bulgarije dat eerst bovenaan stond ik de odds. Die hebben dit nummer uitgebracht: (vind zelf erg goed) [YOUTUBE]Uvy_R3fTHQ4[/YOUTUBE] Persoonlijk top 10 van mij: 1 Wit-Rusland 2 Estland 3 Duitsland 4 Cyprus 5 Spanje 6 Bulgarije 7 Oostenrijk 8 Griekenland 9 Nederland 10 Italië 14 maart 2018 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 maart 2018 Share Geplaatst 16 maart 2018 Wat vreselijk slecht allemaal. Ik vind ook oprecht de inzendingen van België en Nederland de enige die nog iets met muziek hebben te maken. En verder vallen inderdaad Wit-Rusland (wel heel glibberig), Estland, Bulgarije en ook Frankrijk nog wel mee. Oh en leuk dat Konstantin Bucharov (Melovin) meedoet voor Oekraïne. Dat jochie heeft oprecht talent en charisma, stage presence. Alleen Engels kan hij nog altijd niet en z'n nummer is vreselijk poppy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 16 maart 2018 Share Geplaatst 16 maart 2018 Mijn Top 15 ziet er op dit moment als volgt uit: 15 | Noorwegen | Alexander Rybak - That's How You Write A Song 14 | Denemarken | Rasmussen - Higher Ground 13 | Moldavië | DoReDos - My Lucky Day 12 | Duitsland | Michael Schulte - You Let Me Walk Alone 11 | Montenegro | Vanja Radovanovic - Inje 10 | Macedonië | Eye Cue - Lost and Found 9 | Polen | Gromee ft. Lukas Meijer - Light Me Up 8 | België | Sennek - A Matter Of Time 7 | Roemenië | The Humans - Goodbye 6 | Spanje | Alfred y Amaia - Tu Canción 5 | Zwitserland | ZiBBZ - Stones 4 | Nederland | Waylon - Outlaw In 'Em 3 | Portugal | Cláudia Pascoal - O Jardim 2 | Hongarije | AWS - Viszlát Nyár 1 | Estland | Elina Nechayeva - La Forza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 maart 2018 Share Geplaatst 17 maart 2018 [quote name='QuaLyon']Mijn Top 15 ziet er op dit moment als volgt uit: 15 | Noorwegen | Alexander Rybak - That's How You Write A Song 14 | Denemarken | Rasmussen - Higher Ground 13 | Moldavië | DoReDos - My Lucky Day 12 | Duitsland | Michael Schulte - You Let Me Walk Alone 11 | Montenegro | Vanja Radovanovic - Inje 10 | Macedonië | Eye Cue - Lost and Found 9 | Polen | Gromee ft. Lukas Meijer - Light Me Up 8 | België | Sennek - A Matter Of Time 7 | Roemenië | The Humans - Goodbye 6 | Spanje | Alfred y Amaia - Tu Canción 5 | Zwitserland | ZiBBZ - Stones 4 | Nederland | Waylon - Outlaw In 'Em 3 | Portugal | Cláudia Pascoal - O Jardim 2 | Hongarije | AWS - Viszlát Nyár 1 | Estland | Elina Nechayeva - La Forza[/QUOTE] Grappig om te zien dat er wwl wat overeenkomsten zijn, maar ook echt grote verschillen. Zo vind ik Hongarije bv exht niks en heb jij mijn favoriet niet eensbij de beste 15 ;c @Zeus; zou zomaar kunnen dat Oekraine ook gaat verrassen hoor. Waarschijnlijk veel publiekspunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 maart 2018 Share Geplaatst 17 maart 2018 Dat sowieso. Jochie gaat veel tienermeisjes aan het stemmen krijgen. Die komt ook sowieso in de top-10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 mei 2018 Share Geplaatst 7 mei 2018 Mijn voorspelde top 5 is als volgt: 1. Duitsland 2. Nederland 3. Bulgarije 4. Australië 5. Oostenrijk Betekent overigens niet dat ik dat zelf ook de vijf beste liedjes vind, al vallen alle nummers in mijn ogen prima te pruimen. Eervolle vermeldingen verder ook voor de volgende landen, die leuke songs hebben maar die het om uiteenlopende redenen niet gaan redden: België - gaat live door de mand vallen, gebaseerd op eerdere live-opnamen Portugal - idem Hongarije - geniale inzending maar iets te extreem voor het songfestivalpubliek Spanje - iets te lief qua inzending Overigens zie ik Estland ook nog wel hoge ogen gooien. Fantastische zangtechniek heeft die vrouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 mei 2018 Share Geplaatst 8 mei 2018 Bulgarije vind ik een goede dark horse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 mei 2018 Share Geplaatst 8 mei 2018 Estland, Israël, Frankrijk, Bulgarije en Cyprus. Hier zit de winnaar tussen. Laten we hopen dat het geen Israël of Cyprus zal zijn. Heb zelf mijn geld ingezet op Estland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 mei 2018 Share Geplaatst 8 mei 2018 Leuke act van Wit Rusland zeg (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 8 mei 2018 Share Geplaatst 8 mei 2018 (bewerkt) Die van Litouwen kan mij krijgen 8 mei 2018 bewerkt door Antwerp1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 9 mei 2018 Share Geplaatst 9 mei 2018 Hoop dat Estland wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 mei 2018 Share Geplaatst 12 mei 2018 Ik ben voor Frankrijk. En snap niet waarom Israël en Oostenrijk zoveel punten krijgen tot dusverre. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten