Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Wel terecht. Beste song, uitstekende uitvoering en gewoon een regelrechte hit. Creatief misschien niet, masr we schreeuwen natuurlijk ook moord en brand dat nergens op slaat mocht een Kroatie bijv. winnen.

Schande btw dat Noorwegen zo weinig kreeg van vakjury.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Wel terecht. Beste song, uitstekende uitvoering en gewoon een regelrechte hit. Creatief misschien niet, masr we schreeuwen natuurlijk ook moord en brand dat nergens op slaat mocht een Kroatie bijv. winnen.

Zo goed was Noorwegen toch ook weer niet? Alessandra was donderdag zeer matig, vandaag was ze een stuk beter. Catchy liedje met een matige zangeres.

Verder gemengde gevoelens bij Zweden als winnaar. Een ontzettend gelikt en catchy liedje, maar ik ben per definitie tegen dubbele deelnames. Plus dat ik de grimmigheid in Finland's deelname wel kon waarderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

Naar het schijnt was de performance bij de jury niet zo goed... (enkele noten missen, vals etc.) en was het live voor het publiek een stuk beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou mannen, wat vinden we hiervan? 

Citaat

Joost Klein vertegenwoordigt Nederland tijdens het Eurovisie Songfestival in Malmö, Zweden. De artiest die bekend staat om zijn energieke optredens, is uitgekozen uit de ruim 600 inzendingen. Dat heeft AvroTros maandag bekendgemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om inhoudelijk te reageren; vind dit weinig met muziek te maken hebben en kan niet zingen. Toch moeten we ook niet raar op kijken als hij ineens met wat rare fratsen wel hoog weet te eindigen. Wat dat betreft is Eurovision best een geschikt podium soms. Gaat in ieder geval qua uitslag echt top of flop worden. 

Meer belachelijk dan deze inzending vind ik overigens wel de deelname van Israel. Laat dan Rusland ook maar gewoon weer meedoen he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens dit is toch goud? Dit is typisch zo'n maffe artiest a la Finland van vorig jaar die het ineens heel goed kan doen. Ik vind het wel mooi dat het eens over een hele andere boeg wordt gegooid, in plaats van een herkauwing van Arcade wat elk jaar bij meerdere landen voorbijkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Keko:

Jongens dit is toch goud? Dit is typisch zo'n maffe artiest a la Finland van vorig jaar die het ineens heel goed kan doen. Ik vind het wel mooi dat het eens over een hele andere boeg wordt gegooid, in plaats van een herkauwing van Arcade wat elk jaar bij meerdere landen voorbijkomt.

Dit inderdaad, ik kijk er nú al naar uit. Eindelijk sturen wij een keer een mafketel :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites