Chiemel Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 Uitslag kan ik prima mee leven! Mooi dat Oekraïne zo hoog eindigde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) Helaas. Al die zero points 22 mei 2021 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 Mooie spanning. Italië mooie winnaar ook. Finland ook gewoon 6e Volgend jaar dus een rockband sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 Vier keer nul, schitterend. Ook mooi dit. ? Kan prima leven met de winnaar, al vond ik Frankrijk wel het beste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 Zat ook goed te snuiven die Italiaan. Verder prima winnaar hoor, al hoopte ik op Zwitserland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 Jaaaaa, heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 8 minuten geleden zei aron24: Vier keer nul, schitterend. Ook mooi dit. ? Kan prima leven met de winnaar, al vond ik Frankrijk wel het beste. Begrijp het wel, anders overleef je zoiets ook niet Die gast links van hem ook, whaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 Lekker lijntje. Snap dat wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Nederland heeft wel even goed laten zien hoe je zo’n festijn organiseert. Echt chapeau. Wat mij betreft van A tot Z goed geregeld (iig wat de kijker ziet). En wat mij verbaasde is dat het veld van hoger niveau leek dan voorgaande jaren. Weinig gek dingen, op de drugstrip van Oekraïne na dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 7 uur geleden zei Vitesse88: Nederland heeft wel even goed laten zien hoe je zo’n festijn organiseert. Echt chapeau. Wat mij betreft van A tot Z goed geregeld (iig wat de kijker ziet). En wat mij verbaasde is dat het veld van hoger niveau leek dan voorgaande jaren. Weinig gek dingen, op de drugstrip van Oekraïne na dan Wel jammer dat je dan deze man stuurt met dat kutnummer. Het was nog eens vreselijk vals ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Erg fijne top 5, op Oekraïne na. Mooie winnaar ook, absoluut verdiend. Te laag geëindigd: Portugal, Bulgarije, Spanje Te hoog geëindigd: Oekraïne, Rusland, Malta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Jeangu had een heel matig nummer, maar hij zong niet vals. En dat van Italië en snuiven blijkt ook niet waar te zijn. Verder hadden Portugal en België wel wat meer waardering mogen krijgen, maar ja, het had ook nog erger gekund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Wel nog steeds behoorlijk teleurgesteld hier dat Italië heeft gewonnen. Moet eerlijk bekennen dat het objectief gezien gewoon een goed nummer is en ik er eigenlijk ook wel naar kan luisteren (denk dat ik het ook wel punten zou geven), maar Frankrijk en Zwitserland waren dit jaar zó verschrikkelijk goed. Die gozer van Zwitserland kan zingen man, niet normaal. Portugal hele sterke en underrated 3e voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 Had ook liever een andere winnaar gehad, maar kan er mee leven. Ook een goed nummer namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 S10 gaat voor Nederland naar Eurovision Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Wat slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Geen idee wie dat is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Maar goed ook. Famke Louise meets Noa Lang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Krijg hier wel beetje Ares vibes bij. Maar hoe komt er nou weer iemand op het idee om dit te sturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Geen flauw idee. Van Waylon en Anouk naar dit. Levensgroot verschil. Maar die stupide DJ's zitten volgens mij ook in die commissie toch? Coen en Sander. Zullen wel een hele lage standaard hebben na jarenlang matige nummertjes wegdraaien op de automatische plaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Ik dacht inderdaad dat Nederland probeerde voortaan ook eens normale nummers te gaan sturen. Ben benieuwd met wat voor nummer deze artieste komt maar als het iets is wat lijkt op wat jij stuurde dan hoop ik dat halve finale het uitpunt wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Nederland wil gewoon niet winnen. Kost teveel geld namelijk om dan weer te moeten organiseren. Daarom vind ik dit wel een verstandige keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Geweldige inzending. Mensen haten maar lekker, maar dit is echt goed. En ook een achtergrond heeft ze waar alleen maar meer aandacht voor mag komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 2 minuten geleden zei NicoHaak: Geweldige inzending. Mensen haten maar lekker, maar dit is echt goed. En ook een achtergrond heeft ze waar alleen maar meer aandacht voor mag komen. Het is prima (vond dat liedje met Frenna en Kevin nog wel leuk), maar het is ook een artiest waar je eigenlijk van weet dat ze niet gaat winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Zojuist zei NicoHaak: Geweldige inzending. Mensen haten maar lekker, maar dit is echt goed. En ook een achtergrond heeft ze waar alleen maar meer aandacht voor mag komen. Even oprecht: wat is er goed aan dan? Ze kan niet zingen, het rappen is retegeforceerd, haar teksten zijn straat en bijzonder amateuristisch, ze gebruikt autotune.. Ben je dan ook fan van Famke Louise of wat? En ja, prima haar achtergrond. Heb zelf ook een op z'n zachtst gezegd bijzondere jeugd gehad, maar dat pleit je toch niet vrij van alles? Volgens mij moet men haar gewoon beoordelen op wat ze graag wil zijn: een artiest. Iemand die muziek maakt. Het zal de verloedering van de Nederlandse muziekindustrie wel zijn, gedomineerd door talentloze figuren als Ronnie Flex, Lil Kleine, Famke Louise en noem het allemaal maar op, maar als deze meid twintig jaar geleden haar huidige leeftijd had gehad en hiermee aan kwam zetten was het niet verder gekomen dan de bonte avond op de middelbare school. En terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten