Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Nederland heeft wel even goed laten zien hoe je zo’n festijn organiseert. Echt chapeau. Wat mij betreft van A tot Z goed geregeld (iig wat de kijker ziet). En wat mij verbaasde is dat het veld van hoger niveau leek dan voorgaande jaren. Weinig gek dingen, op de drugstrip van Oekraïne na dan :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Vitesse88:

Nederland heeft wel even goed laten zien hoe je zo’n festijn organiseert. Echt chapeau. Wat mij betreft van A tot Z goed geregeld (iig wat de kijker ziet). En wat mij verbaasde is dat het veld van hoger niveau leek dan voorgaande jaren. Weinig gek dingen, op de drugstrip van Oekraïne na dan :-D 

Wel jammer dat je dan deze man stuurt met dat kutnummer. Het was nog eens vreselijk vals ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel nog steeds behoorlijk teleurgesteld hier dat Italië heeft gewonnen. Moet eerlijk bekennen dat het objectief gezien gewoon een goed nummer is en ik er eigenlijk ook wel naar kan luisteren (denk dat ik het ook wel punten zou geven), maar Frankrijk en Zwitserland waren dit jaar zó verschrikkelijk goed. Die gozer van Zwitserland kan zingen man, niet normaal. Portugal hele sterke en underrated 3e voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei NicoHaak:

Geweldige inzending. Mensen haten maar lekker, maar dit is echt goed. En ook een achtergrond heeft ze waar alleen maar meer aandacht voor mag komen.

Het is prima (vond dat liedje met Frenna en Kevin nog wel leuk), maar het is ook een artiest waar je eigenlijk van weet dat ze niet gaat winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei NicoHaak:

Geweldige inzending. Mensen haten maar lekker, maar dit is echt goed. En ook een achtergrond heeft ze waar alleen maar meer aandacht voor mag komen.

Even oprecht: wat is er goed aan dan? Ze kan niet zingen, het rappen is retegeforceerd, haar teksten zijn straat en bijzonder amateuristisch, ze gebruikt autotune.. Ben je dan ook fan van Famke Louise of wat?

En ja, prima haar achtergrond. Heb zelf ook een op z'n zachtst gezegd bijzondere jeugd gehad, maar dat pleit je toch niet vrij van alles? Volgens mij moet men haar gewoon beoordelen op wat ze graag wil zijn: een artiest. Iemand die muziek maakt.

Het zal de verloedering van de Nederlandse muziekindustrie wel zijn, gedomineerd door talentloze figuren als Ronnie Flex, Lil Kleine, Famke Louise en noem het allemaal maar op, maar als deze meid twintig jaar geleden haar huidige leeftijd had gehad en hiermee aan kwam zetten was het niet verder gekomen dan de bonte avond op de middelbare school. En terecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites