Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Albanië was inderdaad heel bedroevend. Wat een vertekend beeld geeft zo'n videoclip dan in verhouding met het live optreden. In de video klonk de zang namelijk heel goed en het nummer is ook zeker niet slecht, waardoor ik hoge verwachtingen had. Maar goed, achteraf toch nog een beetje blij dat ze door is want deze inzending had ik in mijn top 5 staan voor een drankspel met vrienden. :mrgy:

België leek inderdaad heel erg veel op Royals. Precies dezelfde click- en basssound in hetzelfde tempo. Los van dat wel het beste liedje van de avond.

Vond overigens Georgië ook alles behalve slecht. Plaatje klopte precies bij die inzending.

Australië, Zweden en Noorwegen hebben i.m.o. de beste inzendingen deze editie. Vooral de songkeuze van Noorwegen vind ik erg gewaagd voor een songfestival, maar buiten dat moet zo'n goed liedje gewoon beloond worden. IJsland is ook een oké liedje, maar wel wat eentonig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vrouwtje uit Letland zag er wel goed uit volgens mij.

Die lichtgetinte met die rode jurk en gekke tattoo op haar borst bedoel je? Die kwam voor mijn gevoel rechtstreeks van de miskraamafdeling ;c.

De Spaanse en Duitse dame bevielen met ook wel. Net als die dame bij Litouwen. Wel echt jammer dat IJsland niet door is. Vond de CD versie van dat liedje echt heel leuk. Live was het alleen niet veel.

Moet je voorstellen dat Nederland in deze groep gezeten had. Helemaal kansloos dan hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites