Grote Ree Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Albanië was inderdaad heel bedroevend. Wat een vertekend beeld geeft zo'n videoclip dan in verhouding met het live optreden. In de video klonk de zang namelijk heel goed en het nummer is ook zeker niet slecht, waardoor ik hoge verwachtingen had. Maar goed, achteraf toch nog een beetje blij dat ze door is want deze inzending had ik in mijn top 5 staan voor een drankspel met vrienden. :mrgy: België leek inderdaad heel erg veel op Royals. Precies dezelfde click- en basssound in hetzelfde tempo. Los van dat wel het beste liedje van de avond. Vond overigens Georgië ook alles behalve slecht. Plaatje klopte precies bij die inzending. Australië, Zweden en Noorwegen hebben i.m.o. de beste inzendingen deze editie. Vooral de songkeuze van Noorwegen vind ik erg gewaagd voor een songfestival, maar buiten dat moet zo'n goed liedje gewoon beloond worden. IJsland is ook een oké liedje, maar wel wat eentonig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Hoezo Moldavië eruit. :S Steengoed nummer was dat, Australië moet winnen trouwens, bring the funk. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Belgie gisteren zeker mijn favoriet. Vanavond kijk ik niet, geen idee of het wel voor is? Australie zal vast en zeker winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 (bewerkt) http://www.dumpert.nl/mediabase/6656397/20cc7179/trijntje_oosterhuis_ft._karim_rekik.html :-D Hoorde net Belgie, goed nummer zeg! 21 mei 2015 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Wel zin de halve finale van vanavond. Zitten echt een paar kwalitatief goede nummers bij zeg :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Ik vind België echt een lekker nummer hebben. Hoopte bij die laatste plek in de halve finale stiekem ook dat hij door ging in plaats van Trijntje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 België en Australië zijn mijn favorieten. Rusland vind ik echt een kaknummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Die Israëliër is 16? :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Die Israëliër is 16? :r Pas op z'n 8e aangegeven joh ;c. Zo dat IJsland :cab:. Nummer in spotify vond ik super tof, maar live is het 3x niks. Teleurstellend hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Het is allemaal drie keer niks. Noorwegen, IJsland, dat ordinair goedkoop popnummer van Zweden.. Letland, met die grote rode jurk, vond ik dan nog 't best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Hee, Tarik Z. is ook weer vrij zie ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Vond Noorwegen en Zweden wel erg lekker hoor. Letland vond ik vreselijk juist :p. Ben het wel met je eens dat de Zweedse inzending echt heel makkelijk (proberen te) scoren is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Zweden Slovenië Israël Letland Ierland Cyprus Noorwegen Tsjechië Azerbeizjan Polen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 IJsland en Litouwen gaan ook door, hoor. Polen niet, twijfels over Tsjechie en Ierland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Geen IJsland en wel Polen, voor de rest zoals verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Had 8 van de 10 landen goed voorspeld. Letland en Cyprus had ik niet. Malta en Zwitserland wel. Maar Letland was een twijfelgeval. Verwachtte al wel dat dat stemmen zou krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 Dat vrouwtje uit Letland zag er wel goed uit volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 IJsland. Verliefd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 Dat vrouwtje uit Letland zag er wel goed uit volgens mij. Die lichtgetinte met die rode jurk en gekke tattoo op haar borst bedoel je? Die kwam voor mijn gevoel rechtstreeks van de miskraamafdeling ;c. De Spaanse en Duitse dame bevielen met ook wel. Net als die dame bij Litouwen. Wel echt jammer dat IJsland niet door is. Vond de CD versie van dat liedje echt heel leuk. Live was het alleen niet veel. Moet je voorstellen dat Nederland in deze groep gezeten had. Helemaal kansloos dan hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 Hup België vanavond, hoorde hem op 3FM vanavond. Fijne track zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 Die van België is echt een heerlijk nummer inderdaad _O_ Hopen dat die winnen. Vind die van Estland ook wel leuk trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 1. Australië 2. Israël 3. Zweden 4. Albanië 5. België Mijn call. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Heb de tweede halve finale niet gezien. Op basis van de eerste halve finale zouden Rusland en België wel hoog kunnen eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 1. Zweden 2. Rusland 3. België 4. Australië 5. Estland Italië als outsider. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Zweden en Australië lijken mij de absolute favorieten. Persoonlijk vind ik België, Noorwegen, Armenië, Estland en Georgië hele fijne inzendingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten