007mark Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 Wat vinden jullie van het aantrekken van Misidjan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 8 januari 2021 28 minuten geleden zei 007mark: Wat vinden jullie van het aantrekken van Misidjan? Ik ben eerlijk gezegd niet heel hoopvol. De afgelopen 1,5 jaar heeft hij precies 15 minuten gespeeld. Tegen de tijd dat hij volledig wedstrijdfit is zijn we alweer weken, zo niet maanden verder. En mocht hij wonder boven wonder wel een echte versterking zijn dan loopt hij aankomende zomer weer gratis de deur uit. Misidjan stond ook zeker niet bovenaan het lijstje bij PEC. Maar goed, ik snap wel dat PEC een type speler als Misidjan haalt, omdat we echt snelheid en diepgang missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 Heeft ook een taakstraf gehad toch? Iemands been/arm gebroken dacht ik. 'Gezellige jongen'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 Niet wedstrijdfit en een contract voor een half jaar. Op korte termijn kan het leuk zijn, maar ik hoop dat PEC ondertussen ook verder denkt dan alleen het huidige seizoen. Misidjan was in eerdere FM's wel een aardig talent. Haalde regelmatig het Nederlands elftal in mijn carrières. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 Wordt voor Zwolle een aardige misi, djan, als 'ie niet fit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 Tsja, hopelijk Clint PEC nog wat op de ranglijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Richarð.: Wordt voor Zwolle een aardige misi, djan, als 'ie niet fit is. Deze gaat iets te vir, girl 8 januari 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 47 minuten geleden zei Richarð.: Wordt voor Zwolle een aardige misi, djan, als 'ie niet fit is. 42 minuten geleden zei neva: Tsja, hopelijk Clint PEC nog wat op de ranglijst. 42 minuten geleden zei Rogier.: Deze gaat iets te vir, girl Jullie zijn net zo grappig als Gerrit Finkers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 3 minuten geleden zei Kelvin: Jullie zijn net zo grappig als Gerrit Finkers. Ne, cid weinig humor in idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 Buitink Hele leuke pot. Het lijkt (met vlagen) eindelijk ergens op. Volle bak drukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2022 Kleine bump. Tot dusver natuurlijk een rampzalig seizoen, maar de afgelopen weken geven toch weer (valse) hoop op een goede afloop. Al moet er nog steeds een mirakel gebeuren wil PEC er nog in blijven dit jaar, want daarvoor is de schade van de eerste seizoenshelft gewoon te groot. Aankomende zondag moet er eigenlijk gewoon gewonnen worden uit bij Fortuna. Heb eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in een goede afloop, maar goed. Voor het eerst in twee jaar tijd weer eens naar een uitwedstrijd dus we gaan het vanzelf wel merken. En anders is de terugweg lang genoeg om het te vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Was je er gisteren ook @Christian.? Was weer mee met een goede vriend van me. Heeft een seizoenskaart samen met zijn vader, maar die was op vakantie. Wat een volk joh naast ons. Vuurwerk gooien, bekers gooien, zelfs autosleutels vlogen richting de keeper van Feyenoord. En dan heb je het over jochies van amper 16. Verder zonde. Had absoluut meer in gezeten. Met Darfalou voorin was het anders afgelopen denk ik. En die Van der Werff nooit meer opstellen. Nog liever Voet/Van den Berg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2022 Zucht, doodziek van gisteren. Natuurlijk ook door de wedstrijd, al was de overwinning van Feyenoord niet onterecht. Maar het gedrag van een grotendeels nieuwe en relatief jonge groep begint me echt de strot uit te hangen. Al de zoveelste keer dit seizoen dat we ons in negatieve zin laten gelden. En dan komen nog niet eens alle incidenten naar buiten, vorige week bij het uitvak van Fortuna is er nog een WC in brand gestoken... Sinds dit seizoen hebben we van die statiegeldbekers bij PEC en die worden te pas en te onpas gebruikt om richting het veld te gooien. Vrijwel elke wedstrijd is het raak. Het vuurwerk kwam gisteren overigens niet bij de FEU (fanatieke supportersgroep net naast de goal) vandaan, maar van vermoedelijk een individu midden op STA 3. Hoop niet dat ze dat vak of de tribune leeg gaan houden in de volgende thuiswedstrijd, want dan missen we de IJsselderby. Wat de wedstrijd betreft is het vooral heel erg zonde. Van der Werff is inderdaad drama, maar Siemen Voet is ook geen haar beter. En om dan vd Berg voor de leeuwen te gooien is natuurlijk ook wel een risico. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Ik stond rechts van de goal. Paar meter naast ons inderdaad alleen maar van die snotjochies met capuchonnetjes op. Risico is het zeker, maar hoeveel ballen die Van der Werff gisteren heeft ingeleverd. Dat was niet best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Haha ik was er ook. Jammer zeg, onterecht verloren. We gingen met de bus terug, moesten die Feyenoorders allemaal langs met de auto. Zaten een groep Zwolle supporters te wachten bij de bushalte net als ons en die Feyenoorders die langs reden allemaal raam omlaag, middelvingers naar ons en dan ''kk zwolle!!!!'' ''lekker degraderen met je kk club!!'' ''kkklijersss''' 1tje gooide midden op de weg een glas bier kapot, de andere Feyenoorders die ook dezelfde kant op moesten allemaal over dat glas heen rijden Er is geen triestere fan dan de gemiddelde Feyenoorder, man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 (bewerkt) Kan weg. 14 maart 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Haha ik was er ook. Jammer zeg, onterecht verloren. We gingen met de bus terug, moesten die Feyenoorders allemaal langs met de auto. Zaten een groep Zwolle supporters te wachten bij de bushalte net als ons en die Feyenoorders die langs reden allemaal raam omlaag, middelvingers naar ons en dan ''kk zwolle!!!!'' ''lekker degraderen met je kk club!!'' ''kkklijersss''' 1tje gooide midden op de weg een glas bier kapot, de andere Feyenoorders die ook dezelfde kant op moesten allemaal over dat glas heen rijden Er is geen triestere fan dan de gemiddelde Feyenoorder, man man man. Dat viel wel mee toch? Beetje geluk met de goals, maar over de hele wedstrijd gezien heeft PEC ook niet heel veel kansen gehad. Is Feyenoord iets scherper in de eerste helft dan ga je gewoon met een achterstand de rust in. Vond het in ieder geval niet heel onverdiend. Neemt overigens niet weg dat je wel 90 minuten lang het gevoel had dat er meer viel te halen. En dan is het extra zuur als de concurrentie dit weekend wel drie hele belangrijke punten pakt. En wat betreft het niveau van de fans van de tegenstander... ik denk dat ik daar na gisteren niet zoveel over mag zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Feyenoord was toch ook niet best? Gelijkspelletje was wel verdient. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 @Christian. deze nederlaag zag je van mijlenver aankomen, hè. Vrijdag zelf winnen in eigen huis en volle bak juichen voor NAC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 9 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2023 4 uur geleden zei Thierryvane: @Christian. deze nederlaag zag je van mijlenver aankomen, hè. Vrijdag zelf winnen in eigen huis en volle bak juichen voor NAC. Naaah ik niet direct eigenlijk. Had niet het idee dat PEC dit seizoen nog zou gaan verliezen. Beloftenteams op de maandagavond zijn altijd een beetje tricky, maar ook dat viel voor zover ik PSV ken wel mee. Beetje pech op het einde met twee ballen op de paal en extra zuur dat je in blessuretijd nog de 3-1 om de oren krijgt. Doelsaldo is daarmee min of meer onmogelijk geworden. Denk wel dat PEC er vrijdag vol op klapt tegen Roda, hopelijk is van den Belt dan weer van de partij. De hulp zal dan inderdaad uit Breda moeten komen, al krijgt Heracles het daar nog lastig zat als ze zo spelen als tegen Dordrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 NAC is met best een aardige serie bezig en wil graag de playoffs halen dus het kan zo maar gebeuren dat ze van Heracles winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 'Nou...' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Benieuwd waar hij dan heen gaat, is qua geruchten in ieder geval finaal langs me heen gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Volgens VI gaat het om een Spaanse club die niet op het hoogste niveau actief is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 (bewerkt) Citaat Volgens bronnen rond PEC Zwolle zou de Spaanse Segunda Division-club CD Castellon de nieuwe werkgever zijn van Dick Schreuder, die op de dag van de eerste training is opgestapt bij PEC Zwolle en zijn assistent Johan Plat meeneemt. Citaat Castellon speelt in de Primera Federacion, het derde niveau in Spanje, en heeft dit seizoen op een haar na promotie naar de Segunda Division misgelopen. De club heeft een professionele pokerspeler Haralabos Voulgaris als ambitieuze nieuwe eigenaar. Pfffffffffffffff 27 juni 2023 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten