Whitewolf345 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 35 minuten geleden zei Laki: De taal is (jammer genoeg) wellicht het grote probleem voor velen. Ik heb het gevoel dat mensen echt wel moeten begrijpen waar iets over gaat voor ze het punten zullen geven. En echt pure 80s muziek doet het hier niet zo goed ook. Idem voor genres zoals disco en boogie. Indie rock/indie pop in het engels gezongen door een man bij voorkeur is wat het hier best doet volgens mij (al is "indie" een umbrella term). Weet niet of dit volledig klopt. Merk dat mijn inzending tot nu toe ook niet echt goed scoort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september (bewerkt) 7 minuten geleden zei Whitewolf345: Weet niet of dit volledig klopt. Merk dat mijn inzending tot nu toe ook niet echt goed scoort Ja, maar jij stuurt ook geen indie rock of indie pop in, je stuurt een metalnummer in (ben niet zo thuis in dat genre dus mss ben ik verkeerd). En dan duurt het ook nog eens dertien minuten, waardoor je de mensen die het een matig/gemiddeld nummer vinden er ook mee zal verliezen. En metal is sowieso al een beetje een hate it or love it genre, er is geen tussenin. Nummers die lang duren gaan het sowieso niet goed doen, veel makkelijker om mensen te overtuigen van iets bij een korter nummer. En het maakt het een stuk minder toegankelijk voor een liedjeswedstrijd als dat. De metalliefhebbers onder ons zullen het wel veel punten geven, maar voor de rest eindigen dat soort nummers vaak eerder onderin of in de rechterkolom. Dat is gewoon niet echt de smaak van het forum, maar verder wel gewoon insturen waar je zin in hebt. Dat doe ik zelf ook. 29 september bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 3 minuten geleden zei Laki: Ja, maar jij stuurt ook geen indie rock of indie pop in, je stuurt een metalnummer in (ben niet zo thuis in dat genre dus mss ben ik verkeerd). En dan duurt het ook nog eens dertien minuten, waardoor je de mensen die het een matig/gemiddeld nummer vinden er ook mee zal verliezen. En metal is sowieso al een beetje een hate it or love it genre, er is geen tussenin. Nummers die lang duren gaan het sowieso niet goed doen, veel makkelijker om mensen te overtuigen van iets bij een korter nummer. En het maakt het een stuk minder toegankelijk voor een liedjeswedstrijd als dat. De metalliefhebbers onder ons zullen het wel veel punten geven, maar voor de rest eindigen dat soort nummers vaak eerder onderin of in de rechterkolom. Dat is gewoon niet echt de smaak van het forum, maar verder wel gewoon insturen waar je zin in hebt. Dat doe ik zelf ook. Ja ok. Maar bij dit nummer is het niet alleen metal, komt ook klein stukje jazz achtig in voor. Maar ben het wel eens dat het wel lang nummer is. Voor de volgende editie al wel iets in mijn hoofd maar moet even kijken welke bands of zangers al gekozen zijn is dat overzicht ergens te vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 5 minuten geleden zei Whitewolf345: Ja ok. Maar bij dit nummer is het niet alleen metal, komt ook klein stukje jazz achtig in voor. Maar ben het wel eens dat het wel lang nummer is. Voor de volgende editie al wel iets in mijn hoofd maar moet even kijken welke bands of zangers al gekozen zijn is dat overzicht ergens te vinden? https://docs.google.com/spreadsheets/d/1BlGnFqP8dHdroJdNiudlhrb48mB-lIFQW4zjjxYSbIY/edit?gid=0#gid=0 Dat is de link, maar editie 50 en 51 (de huidige) zijn nog niet toegevoegd hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Dankje wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 58 minuten geleden zei Laki: De taal is (jammer genoeg) wellicht het grote probleem voor velen. Ik heb het gevoel dat mensen echt wel moeten begrijpen waar iets over gaat voor ze het punten zullen geven. En echt pure 80s muziek doet het hier niet zo goed ook. Idem voor genres zoals disco en boogie. Indie rock/indie pop in het engels gezongen door een man bij voorkeur is wat het hier best doet volgens mij (al is "indie" een umbrella term). Denk dat je gelijk hebt, gezien de tussenstand, maar wel jammer, want dat soort nummers vind ik juist niet zo leuk om in te sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Pooah! Argentitanium! Een dubbele woordgrap! EN Argentinië, EN @Titan Chapeau voor deze @Bogatyr!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 september Auteur Share Geplaatst 29 september Tim doet in deze editie namens België mee aan het MU Worldvision, samen met de band School is Cool en hun hit 'Close'. Het kleine landje, beter bekend als Zuid-Limburg en eigenlijk zonder bestaansrecht volgens bepaalde Nederlanders, staat toch aardig zijn mannetje in het klassement. Tim maakte er tijdens de repetities nog een grap over: "Ze zeggen dat België geen bestaansrecht heeft, maar zonder die prachtige mensen zouden de Nederlanders een groot tekort aan chocolade en deftig te zuipen bier hebben!" België: De punten uit Brussel {7} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Zo'n bandnaam kan ik natuurlijk alleen maar waarderen. En de quote is ook nog eens treffend. En dan ook nog eens een paar punten van 'de buren'. Het kan niet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Oei, geen punten waar ik ze wel verwacht had eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Deze band zelf al ingestuurd in de 33e editie en dan is het wellicht niet heel gek dat ik vanuit dat land nu ook een dikke 7 punten krijg. Gaat lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Tien punten let's goo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Jaja, lekker hoor! Hier had ik al een goede score verwacht. Direct al mijn tweede 12-punter heujjj Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Hoopte hier op puntjes en die hoop wordt waargemaakt. Dank voor de achtpunter! Daar mag een Delirium Tremens op gedronken worden als je het mij vraagt @Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september zucht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 6 puntjes erbij vanuit België. Ik moet natuurlijk nog zelf punten geven & als ik zo rond mij kijk, het wordt nog ongemeen spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september De lijn geen punten verwacht/geen punten gekregen werd nog wat uitgebreid. Doet me denken aan die editie dat ik direct bij de start van een Worldvision 12 punten kreeg, en daarna niets meer. Dat kan nog, maar top-5 ook. Maar dan moet het wel meezitten wie gaat stemmen volgende rondes. Ik denk nu wel dat ik iedere hater gehad heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Toch weer wat bij gesprokkeld. School is dan ook cool! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Hard op weg naar die voorspelde vijftiende plek na de goede start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 september Auteur Share Geplaatst 30 september Chiemel vertegenwoordigd in deze editie Frankrijk op het MU Worldvision, samen met zanger Fhin en het liedje 'Quand on arrive en ville'. Het optreden was indrukwekkend, met de gekende Franse flair en stijl. Na afloop pakte Chiemel de microfoon en zei al lachend: "Met Franse wijn en een baguette in de hand, nemen we de hoofdprijs mee naar het thuisland!" Frankrijk: De punten uit Parijs {8} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Hoppa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Nou, je weet waar je die baguette steken kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Helaas, had hier ook wel wat verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Ik zal je nog eens over het dode punt heen helpen @Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september 9 minuten geleden zei Urbeto: Ik zal je nog eens over het dode punt heen helpen @Chiemel En wel punten geven aan Djurovski en Satyr! Maar de zang in het nummer van je stoorde mij te veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten