Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #51

Bogatyr

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Urbeto:

Met Karakou heb ik gekozen voor een band die in Uppsala is ontstaan. Dat is wel net zo toepasselijk. Ik heb niet de verwachting dat een niet-Engelse plaat deze editie van MU Worldvision zal winnen, maar ik hoop in ieder geval dat er weer eens wat hoge ogen gegooid worden door een 'vreemde taal'. De laatste keer dat een niet-Engels nummer won is inmiddels namelijk al 30 (!) edities geleden. Ook is het Deens de enige Scandinavische taal die ooit een editie won, dus dat moet echt eens doorbroken worden ;) 

Verder inderdaad opvallend dat mijn tienpunter naar Djuro gaat. Zo zie je maar weer dat een keer geen troep insturen gewaardeerd wordt, want ik had dit nummer niet achter je gezocht. 

Hoorde het in de grote podcastlas voorbij komen en vond zamrock wel chill klinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Djurovski:

Hoorde het in de grote podcastlas voorbij komen en vond zamrock wel chill klinken

Ging er al vanuit dat je het daar vandaan zou hebben inderdaad :D Prima klassiek plaatje gewoon. Zal vast nog wel meer punten op gaan leveren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.f1e8fe158375b2ef354a2dbf30abacaf.png.e4a0dcac9f20ce8c6b51e44b8ebb391-a83ea36a6be28e55e4deec.png.15a84a8bfbea067b6313fee75e8b922b.png.e6210bda7d79b4767ea9ec318592f0d0.png

Titan, die Argentinië vertegenwoordigt tijdens MU Worldvision, brengt met zijn nummer 'Under The Sun' een zwoele zomervibe naar het podium. Met zijn unieke mix van Argentijnse ritmes en zomerse beats, weet hij het publiek moeiteloos in te pakken. Maar wat deze editie extra bijzonder maakt, is dat Argentinië zich met trots herdoopt heeft tot 'Argentitan', een knipoog naar de ster van deze zondagochtend.

Met 'Under The Sun' hoopt Titan zowel zon als muziek te laten stralen in de harten van de kijkers. Of zoals hij zelf wel zal dromen: "We gaan voor goud... of in dit geval, voor een beetje Argentitanium!"

Argentinië:

De punten uit Buenos Aires {6}

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik wist wel dat dit het niet zo goed zou doen, instrumenteel alleen doet het gewoon niet goed hier. Maar als we eerlijk moeten zijn, veel beters uit Bolivia had ik ook niet echt kunnen inzenden, en zo heeft het toch ook zijn debuut gemaakt bij deze. Met Ecuador, Peru en Suriname denk ik dat dat de laatste drie zijn uit Zuid-Amerika die nog een debuut moeten maken. (Frans-Guyana en Falklandeilanden niet meegerekend)

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Sick Blik:

3e van onderen. vinden jullie het echt zo slecht?

De taal is (jammer genoeg) wellicht het grote probleem voor velen. Ik heb het gevoel dat mensen echt wel moeten begrijpen waar iets over gaat voor ze het punten zullen geven.

En echt pure 80s muziek doet het hier niet zo goed ook. Idem voor genres zoals disco en boogie. Indie rock/indie pop in het engels gezongen door een man bij voorkeur is wat het hier best doet volgens mij (al is "indie" een umbrella term).

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites