Aaron21 Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Ik had hier wel punten verwacht, maar weer de volle mik. Lekker dit. Wederom thanks. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Van 0 naar 8. Dat is wel lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Uhm weer 0 punten ach nog wel ff te gaan gelukkig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Alweer punten, Ottawat een weelde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Mark mag ook in deze editie lekker Vitesse worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Het zou een beetje dom geweest zijn om van Urbeto en Mark punten te verwachten, dus ik verwachtte ook niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 8 uur geleden zei Urbeto: Met Karakou heb ik gekozen voor een band die in Uppsala is ontstaan. Dat is wel net zo toepasselijk. Ik heb niet de verwachting dat een niet-Engelse plaat deze editie van MU Worldvision zal winnen, maar ik hoop in ieder geval dat er weer eens wat hoge ogen gegooid worden door een 'vreemde taal'. De laatste keer dat een niet-Engels nummer won is inmiddels namelijk al 30 (!) edities geleden. Ook is het Deens de enige Scandinavische taal die ooit een editie won, dus dat moet echt eens doorbroken worden Verder inderdaad opvallend dat mijn tienpunter naar Djuro gaat. Zo zie je maar weer dat een keer geen troep insturen gewaardeerd wordt, want ik had dit nummer niet achter je gezocht. Hoorde het in de grote podcastlas voorbij komen en vond zamrock wel chill klinken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 5 minuten geleden zei Djurovski: Hoorde het in de grote podcastlas voorbij komen en vond zamrock wel chill klinken Ging er al vanuit dat je het daar vandaan zou hebben inderdaad Prima klassiek plaatje gewoon. Zal vast nog wel meer punten op gaan leveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Canada ook niet anders. Nullll Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Twee keer punten op een rij, heel goed. Wellicht blijft het dan bij slechts een valse start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 september Auteur Share Geplaatst 29 september Titan, die Argentinië vertegenwoordigt tijdens MU Worldvision, brengt met zijn nummer 'Under The Sun' een zwoele zomervibe naar het podium. Met zijn unieke mix van Argentijnse ritmes en zomerse beats, weet hij het publiek moeiteloos in te pakken. Maar wat deze editie extra bijzonder maakt, is dat Argentinië zich met trots herdoopt heeft tot 'Argentitan', een knipoog naar de ster van deze zondagochtend. Met 'Under The Sun' hoopt Titan zowel zon als muziek te laten stralen in de harten van de kijkers. Of zoals hij zelf wel zal dromen: "We gaan voor goud... of in dit geval, voor een beetje Argentitanium!" Argentinië: De punten uit Buenos Aires {6} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Van Titan had ik zeker op punten gerekend maar in plaats daarvan volgen we gewoon precies hetzelfde ritme als de vorige editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Dank voor de punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Ah, het is woordgrapzondag . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Wow, thnx voor de 12! Van eerst helemaal niks naar 20 punten in totaal. Keep it going Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Zo krijg je de eerste ronden geen punten en na twee rondes met 8 en 10 punten sta je ineens weer in het linkerrijtje te koekeloeren. Danku Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Toch 2 puntjes, maar de concurrenten kregen er geen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Deze stemronde pakt niet zo Buenos Aires voor mij uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Canada mag ik wel, maar met Argentinië heb ik niet zoveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Die 6 punten neem ik graag in ontvangst. Dank Argentinië! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Zucht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september (bewerkt) Tja, ik wist wel dat dit het niet zo goed zou doen, instrumenteel alleen doet het gewoon niet goed hier. Maar als we eerlijk moeten zijn, veel beters uit Bolivia had ik ook niet echt kunnen inzenden, en zo heeft het toch ook zijn debuut gemaakt bij deze. Met Ecuador, Peru en Suriname denk ik dat dat de laatste drie zijn uit Zuid-Amerika die nog een debuut moeten maken. (Frans-Guyana en Falklandeilanden niet meegerekend) 29 september bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 3e van onderen. vinden jullie het echt zo slecht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september (bewerkt) 6 minuten geleden zei Sick Blik: 3e van onderen. vinden jullie het echt zo slecht? De taal is (jammer genoeg) wellicht het grote probleem voor velen. Ik heb het gevoel dat mensen echt wel moeten begrijpen waar iets over gaat voor ze het punten zullen geven. En echt pure 80s muziek doet het hier niet zo goed ook. Idem voor genres zoals disco en boogie. Indie rock/indie pop in het engels gezongen door een man bij voorkeur is wat het hier best doet volgens mij (al is "indie" een umbrella term). 29 september bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Dat is dan weer jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten