neva Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli 53 minuten geleden zei Fantasy: Kan ik deze transfer noteren? Jullie maken het wel spannend met de transferdeadline in het verschiet. Ja hoor! Oppegard naar FC Bas Huijsmans voor 3,5 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 juli Auteur Share Geplaatst 9 juli Transfers - ronde 2 Het was me een hectisch transferrondje wel weer, goeiedag zeg. Sommige spelers hadden maar liefst drie of soms zelfs vier ploegen achter zich aan - jagende op een handtekening. Wie jullie 'gewonnen' hebben, zien we hieronder Afgeronde transfers R2 Van Naar Prijs Alonzo Engwanda Jeugd Anderlecht € - Mohamed Bouchouari Jeugd Anderlecht € - Luca Monticelli Jeugd Anderlecht € - Sergio Padt Ludogorets FC Groningen € 3.500.000 Ethan Butera (huur) Jong Ajax FC Groningen € 3.000.000 Adnan Januzaj Sevilla FC Groningen € 12.000.000 Christian Rasmussen (huur) Jong Ajax FC Groningen € 3.500.000 Naci Ünüvar (huur) Jong Ajax FC Groningen € 4.500.000 Anthony Modeste Al-Ahly FC Groningen € 3.500.000 Marvin Friedrich Gladbach FC Utrecht € 4.100.001 Adama Nagalo Nordsjælland Feyenoord € 15.500.000 Fredrik Oppegård PSV Go Ahead Eagles € 3.500.000 Tomás Belmonte Tuluca Go Ahead Eagles € 7.500.000 Aníbal Moreno Racing Go Ahead Eagles € 7.500.000 Franco Vázquez Cremonese NAC € 2.000.000 Artem Dovbyk Girona NAC € 15.000.000 Luca Waldschmidt VfL Wolfsburg NAC € 5.000.000 Armando Obispo PSV OH Leuven € 4.000.000 Victor Jensen FC Utrecht RKC € 1.500.000 Isac Lidberg FC Utrecht RKC € 1.500.000 Maximiliano Meza Monterrey RKC € 4.200.000 Luis Quiñones Tigres RKC € 3.000.000 Remko Pasveer Ajax sc Heerenveen € - Mark van der Maarel FC Utrecht sc Heerenveen € 1.500.000 Juan Jesus Napoli sc Heerenveen € 7.000.000 Kian Fitz-Jim (huur) Jong Ajax sc Heerenveen € 4.000.000 Aron Einar Gunnarsson Al-Arabi sc Heerenveen € 4.000.000 Jaydon Banel (huur) Jong Ajax sc Heerenveen € 2.000.000 Munir Clubloos Sparta € 8.000.000 Alfredo Talavera Juárez Union SG € 1.750.000 Douglas Santos Zenit Union SG € 14.000.000 Dany Mota Monza Union SG € 6.000.000 Robert Arboleda São Paulo Willem II € 2.000.000 Ik zal binnenkort de resterende oefenduels simuleren en dan kunnen we écht van start met de competitie en de onderlinge duels! Spoiler @Glenn08 @aron24 @Svenpunt @Djurovski @timpy00 @Kelvin @Bogatyr @neva @007mark @Titan @FlyD @Copywriter @La Pulga @keano77 @Becks @bas huijsmans @chrisje1993 @nasje92 @Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Enige speler die ik wilde hebben, ook vastgelegd. Geen idee hoeveel ik teveel heb geboden, maar boeit geen reet. Ben er blij mee. Succes allemaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli 2 minuten geleden zei 007mark: Enige speler die ik wilde hebben, ook vastgelegd. Geen idee hoeveel ik teveel heb geboden, maar boeit geen reet. Ben er blij mee. Succes allemaal! In ieder geval 5.500.000 meer dan ik heb geboden haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli (bewerkt) Reminder to self: volgende keer het berichtje met boden ook daadwerkelijk versturen. 9 juli bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 juli Auteur Share Geplaatst 9 juli 7 minuten geleden zei Kelvin: Reminder to self: volgende keer het berichtje met boden ook daadwerkelijk versturen. Minor detail Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Iemand die een Centrale Verdediger nog in de aanbieding heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli (bewerkt) Volgens mij is de transferperiode al voorbij Alle 3 de gewenste spelers binnen dus dat is mooi 9 juli bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli @Fantasy ik weet niet wie deze speler mist in zijn selectie maar hier heeft SC Heerenveen geen bod op gedaan Aron Einar Gunnarsson Al-Arabi sc Heerenveen € 4.000.000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 juli Auteur Share Geplaatst 10 juli 42 minuten geleden zei Copywriter: @Fantasy ik weet niet wie deze speler mist in zijn selectie maar hier heeft SC Heerenveen geen bod op gedaan Aron Einar Gunnarsson Al-Arabi sc Heerenveen € 4.000.000 Hmm, dat ga ik even rechtzetten nog dan! Ga ik achter aan later vandaag 7 uur geleden zei chrisje1993: Iemand die een Centrale Verdediger nog in de aanbieding heeft? 7 uur geleden zei Djurovski: Volgens mij is de transferperiode al voorbij Alle 3 de gewenste spelers binnen dus dat is mooi Dat klopt. In de winterstop kunnen we weer transfers gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli @Fantasyprobeert stiekem Ijslanders in de teams te krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 juli Auteur Share Geplaatst 10 juli 2 uur geleden zei Copywriter: @Fantasy ik weet niet wie deze speler mist in zijn selectie maar hier heeft SC Heerenveen geen bod op gedaan Aron Einar Gunnarsson Al-Arabi sc Heerenveen € 4.000.000 Ik weet niet wat daar is misgegaan, maar er is door helemaal niemand 4 miljoen euro op deze IJslandse vriend geboden kom ik nu achter En dus gaat @Titan er met hem vandoor voor 3,5 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 6 minuten geleden zei Fantasy: Ik weet niet wat daar is misgegaan, maar er is door helemaal niemand 4 miljoen euro op deze IJslandse vriend geboden kom ik nu achter En dus gaat @Titan er met hem vandoor voor 3,5 miljoen. Heeft iemand hier op het forum, ik noem geen namen, soms zakelijk belang bij de transfers van IJslandse spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 juli Auteur Share Geplaatst 10 juli De voorbereiding, deel 2 We schrijven inmiddels 1 augustus 2023. Alle Nederlandse ploegen zitten nog in de voorbereiding en de Belgische clubs hebben de eerste competitiewedstrijd er al op zitten. Hun voorbereiding is al lang en breed afgesloten en die zijn al 'voor het echie' begonnen. En dan staan er ook nog Europese duels op de agenda, dus lees snel hoe jouw ploeg het ervan af heeft gebracht. Club Brugge @Glenn08 Anderlecht @aron24 Standard Luik @Svenpunt Union SG @Djurovski Cercle Brugge @timpy00 OH Leuven @Kelvin St. Truiden @Bogatyr PSV @neva Feyenoord @007mark AZ @Titan FC Utrecht @FlyD sc Heerenveen @Copywriter Sparta @La Pulga NEC @keano77 FC Groningen @Becks Go Ahead Eagles @bas huijsmans RKC Waalwijk @chrisje1993 Willem II @nasje92 NAC @Oerlie Spoiler @Glenn08 @aron24 @Svenpunt @Djurovski @timpy00 @Kelvin @Bogatyr @neva @007mark @Titan @FlyD @Copywriter @La Pulga @keano77 @Becks @bas huijsmans @chrisje1993 @nasje92 @Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli (bewerkt) Geen super voorbereiding met een nederlaag tegen Astana en een gelijkspel tegen Sporting, maar lijkt wel verbetering in te zitten. Op naar de JC en CL. Wat is dit voor rare glitch dat ik tweemaal uit moet spelen tegen Dinamo Kiev? @Fantasy Normaal wel een okay loting trouwens. Edit: Hmm lijkt beetje gek, want soms ook een groen bolletje terwijl er lijkt alsof er verloren wordt, bij andere ploegen. Zal aan de template liggen dan, nevermind. 10 juli bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Hoppa, al mijn gewenste spelers binnen en nog geen overwinning geboekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli de komst van Waldschmidt en Dovbyk werpen hun vruchten wel af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 juli Auteur Share Geplaatst 10 juli 9 minuten geleden zei 007mark: Wat is dit voor rare glitch dat ik tweemaal uit moet spelen tegen Dinamo Kiev? @Fantasy Dat is een hele goede vraag Geen idee hoe dat kan haha. 9 minuten geleden zei 007mark: Edit: Hmm lijkt beetje gek, want soms ook een groen bolletje terwijl er lijkt alsof er verloren wordt, bij andere ploegen. Zal aan de template liggen dan, nevermind. Waar zie je dat? Zal ongetwijfeld aan de skin kunnen liggen natuurlijk, maar was mij nog niet opgevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Dat zal Koedijk leren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 2 minuten geleden zei Fantasy: Dat is een hele goede vraag Geen idee hoe dat kan haha. Waar zie je dat? Zal ongetwijfeld aan de skin kunnen liggen natuurlijk, maar was mij nog niet opgevallen. Dat tweede; nevermind. Raakte er zelf van in de war. Dat eerste wel gek, ja. Dan moet het uitvak mij maar 2x steunen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Foutloze voorbereiding. Zelfs gewonnen van Lille. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Voorbereiding niet zo denderend maar we zullen zien hoe het in de competitie gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli (bewerkt) Gelijk Braut Brunes met een hattrick, je bent de neef van Haaland of niet. Club Brugge kon hun ogen niet Geleuven. 10 juli bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Zeer wisselvallig, zonde dat we de eerste echte wedstrijd verliezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Goede voorbereiding gedraaid zo op het oog. 2 uur geleden zei 007mark: Edit: Hmm lijkt beetje gek, want soms ook een groen bolletje terwijl er lijkt alsof er verloren wordt, bij andere ploegen. Zal aan de template liggen dan, nevermind. Het bolletje en de score ernaast is gewoon of je wint of verliest. Zelfde als het normaal ook in de skin is. Dus de doelpunten van jouw ploeg staan altijd links. In deze skin staat er dus wel bij wie thuis speelt en wie uit. Denk dat het daarom er een beetje raar uit ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten