Ciro Gepost July 11, 2024 Gepost July 11, 2024 Damn, heb wel het één en ander gemist. Ik heb er een goede voorbereiding op zitten. Alleen jammer van het nipte verlies in de competitie tegen de rivaal. Quote
Fantasy Gepost July 11, 2024 Author Gepost July 11, 2024 22 uur geleden zei 007mark: Wat is dit voor rare glitch dat ik tweemaal uit moet spelen tegen Dinamo Kiev? @Fantasy  Normaal wel een okay loting trouwens. Aaah ik ben er achter. Er stond Dinamo Kiev / Partizan, omdat dat tweeluik nog gespeeld moest worden én de planning voor de uit- en thuisduels dus ook nog gemaakt moest worden. Het is uiteindelijk Partizan geworden kan ik alvast verklappen  Quote
007mark Gepost July 11, 2024 Gepost July 11, 2024 6 minuten geleden zei Fantasy: Aaah ik ben er achter. Er stond Dinamo Kiev / Partizan, omdat dat tweeluik nog gespeeld moest worden én de planning voor de uit- en thuisduels dus ook nog gemaakt moest worden. Het is uiteindelijk Partizan geworden kan ik alvast verklappen   MIsschien nog wel iets gunstiger. Opvreten die gasten Quote
Fantasy Gepost July 11, 2024 Author Gepost July 11, 2024  Nu zijn we écht vertrokken [medio augustus 2023] We zijn aanbeland halverwege de maand augustus. Alle transfers zijn achter de rug en ook in Nederland is nu de competitie begonnen. Ondertussen zijn de Belgen al aanbeland bij de vierde speelronde én zijn de eerste Europese duels ook al afgewerkt. Hoe jouw cluppie het gedaan heeft? Check het snel hieronder!   Club Brugge @Glenn08   Anderlecht @aron24   Standard Luik @Svenpunt   Union SG @Djurovski   Cercle Brugge @timpy00   OH Leuven @Kelvin   St. Truiden @Bogatyr    PSV @neva   Feyenoord @007mark   AZ @Titan   FC Utrecht @FlyD   sc Heerenveen @Copywriter   Sparta @La Pulga   NEC @keano77   FC Groningen @Becks   Go Ahead Eagles @bas huijsmans   RKC Waalwijk @chrisje1993   Willem II @nasje92   NAC @Oerlie   Spoiler  @Glenn08  @aron24  @Svenpunt  @Djurovski  @timpy00  @Kelvin  @Bogatyr  @neva  @007mark  @Titan  @FlyD  @Copywriter  @La Pulga  @keano77  @Becks  @bas huijsmans  @chrisje1993  @nasje92  @Oerlie  Quote
aron24 Gepost July 11, 2024 Gepost July 11, 2024 Meh, wel een wedstrijd minder nog, maar de ploeg moet duidelijk nog wennen. Â Quote
Ciro Gepost July 11, 2024 Gepost July 11, 2024 Niet ontevreden met deze start, maar het gaat nog iets beter moeten de komende wedstrijden. Quote
bas huijsmans Gepost July 11, 2024 Gepost July 11, 2024 Oei een afstraffing tegen het RKC van Chrisje en thuis een 1-1 tegen St. Mirren. Hopelijk was het de vermoeidheid of het rust geven van spelers die er voor zorgde dat RKC de betere was. Nu St. Mirren uit maar verslaan! Quote
keano77 Gepost July 11, 2024 Gepost July 11, 2024 Prima voorbereiding gehad en de eerste 3-punter is een feit. Quote
Oerlie Gepost July 11, 2024 Gepost July 11, 2024 Heerlijke start met een punt tegen PSV, waar Dovbyk meteen zijn waarde bewijst. Quote
FlyD Gepost July 11, 2024 Gepost July 11, 2024 Geen beste start. Gelukkig doet @Kelvin het fantastisch met OH Leuven! Quote
007mark Gepost July 11, 2024 Gepost July 11, 2024 Hoppaaaa eerste prijs te pakken met de JC-Schaal, die kan maar binnen zijn Ook in een zeer goede uitgangspositie om de play-offs van de CL te halen, na 2-4 te winnen in Servië! En mooi dat Slory ons behoedt voor puntenverlies in de Eredivisie. Santi en Stengs ook lekker on fire, come onnnn. Quote
chrisje1993 Gepost July 11, 2024 Gepost July 11, 2024 Mooi gestart aan de competitie door te winnen van Go Ahead Eagles. Quote
Djurovski Gepost July 11, 2024 Gepost July 11, 2024 Matig die nederlaag tegen Westerlo wel mooie overwinning op Anderlecht Quote
Djurovski Gepost July 11, 2024 Gepost July 11, 2024 Terecht als je Fortuna fans uitscheld op de fiets! Quote
Fantasy Gepost July 13, 2024 Author Gepost July 13, 2024  Spanning en sensatie Met de laatste voorrondes van de Europese toernooien in het verschiet is het nu of nooit voor sommige clubs. En andere ploegen zijn nu al op een punt dat het toch echt spannend gaat worden, want waar de ene club al een aantal stuntjes heeft gerealiseerd zijn er toch ook clubs die meer van de start van het seizoen hadden verwacht. Hoe jouw ploeg het ervan af heeft gebracht? We zien het hieronder!   Club Brugge @Glenn08   Anderlecht @aron24   Standard Luik @Svenpunt   Union SG @Djurovski   Cercle Brugge @timpy00   OH Leuven @Kelvin   St. Truiden @Bogatyr    PSV @neva   Feyenoord @007mark   AZ @Titan   FC Utrecht @FlyD   sc Heerenveen @Copywriter   Sparta @La Pulga   NEC @keano77   FC Groningen @Becks   Go Ahead Eagles @bas huijsmans   RKC Waalwijk @chrisje1993   Willem II @nasje92   NAC @Oerlie   Spoiler  @Glenn08  @aron24  @Svenpunt  @Djurovski  @timpy00  @Kelvin  @Bogatyr  @neva  @007mark  @Titan  @FlyD  @Copywriter  @La Pulga  @keano77  @Becks  @bas huijsmans  @chrisje1993  @nasje92  @Oerlie Quote
Ciro Gepost July 13, 2024 Gepost July 13, 2024 Nog altijd niet ontevreden. We gaan nog in gang komen, daar ben ik zeker van. Dit is trouwens een zeer leuke sign-up Fantasy. Quote
Copywriter Gepost July 13, 2024 Gepost July 13, 2024 Wat een slechte prestaties, tijd voor een nieuwe tactiek. Quote
007mark Gepost July 13, 2024 Gepost July 13, 2024 Zoooo, PSV even zoek gespeeld in eigen huis. 5-0 is niet misselijk! Ook Eagles verslagen, dat is fijn. Enige MU-manager met 9 uit 3, samen met 2 AI's. Â Hopelijk maken we het 2-3 verlies tegen Rangers nog goed. CL miljoenen zijn altijd welkom. Quote
Recommended Posts