007mark Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Krijg volgens mij ook regelmatig punten van Fabian. Deze keer helaas niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Goed begin! Dank voor de podiumstart! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Ik heb de Spotify playlist even door de analyzer gegooid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 26 maart Auteur Share Geplaatst 26 maart 'Zeg Adrie, ik hoef jij er toch niet meer op te wijzen dat iedereen netjes op de beurt moet wachten hier in de gemeentelijke kantoren? Ik bedoel, iedereen staat maar de dringen en denk dat wij om één minuut voor de officiële openingstijd al mensen binnen laten of - godbetert - zelfs te woord staan!' Adrie keek versuft; het eerste glaasje zat er weer in, genomen om de opening van het songfestival te vieren. 'Joh, waar maak je je druk om, we doen gewoon wat we kunnen doen, we moeten er toch ook een beetje voor de mensen zijn?' Zijn onbekende college keek hem verbaasd aan en liet met een zucht ontvallen dat werken voor de gemeente niet meer is wat het geweest was. 'Vooruit dan maar, laat de volgende klant maar komen.' Die volgende klant is bas2204, die voor de gelegenheid naar de andere kant van de wereld is gereisd, om tussen de kangoeroes, didgeridoos en backpackers op zoek te gaan naar een artiest die het wel zag zitten een optreden in Hasselt te verzorgen. Kingswood liet zich strikken voor dit avontuur. De alternatieve rockers uit Melbourne startten hun project in 2007 en brachten sindsdien al zeven albums uit. In 2016 werd de song Creepin' gelanceerd. Pas twee jaar later verscheen het op hun album After Hours, Close to Down, waarop ook de grootste hit van Kingswood staat: Golden. Over de tekst is Adrie weer helder. 'Smeerlapperij van het zuiverste soort. Doet me denken aan mijn eigen puberperiode, toen Mariken niet uit mijn gedachten kon verdwijnen en een oude sok mijn hardste bondgenoot werd.' Al neuriënd roept hij Australië op om de punten door te geven. So every night I go to bed I think of you instead of closing my eyes and sleeping And it's your lips I want to taste, it's such a shame to waste it Why don't you embrace your creep? De punten uit Australië @007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 21 uur geleden zei Fantasy: Hardlopers zijn doodlopers Ik wacht nog wel even op m'n puntjes. Ik herhaal mezelf graag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart We zijn van de hatelijke 0 af, maar ook hier had ik echt op meer gerekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Kijk aan, van Bas had ik inderdaad wel iets verwacht. Welkome 6 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 19 uur geleden zei Chiemel: Nul punten, verwacht er sowieso niet bijzonder veel deze editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Stabiel aantal punten tot zover Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Dit is wel heel lekker hoor. Bedankt @bas2204 ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Paar puntjes rijker weer, top! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 maart Auteur Share Geplaatst 27 maart Wederom paniek in het Stadskantoor. De koffiebonen zijn op. Het ambtelijk paradijs is voorzien van meer koffieautomaten voor werknemers dan wachtruimtes voor burgers. Werkweigering ligt op de loer, zelfs bij Adrie en zijn nog altijd onbekende collega. 'Als ze denken dat ik een dagdeel zonder koffie doorbreng, dan zoeken ze het maar uit hier in Hasselt, laat ze zelf het feestje maar organiseren.' Ja, ook dit is Adrie. Zijn naamloze metgezel klopt hem op de schouder. 'Ach kom, ik weet wat je vrolijk gaat stemmen. Het volgende nummer!' De ambtenaren die al langer meegaan, kunnen de inzending van gastland België absoluut waarderen; het brengt hen terug naar hun onbezorgde jeugd en naar de hallucinerende kelderfeesten of tunnelparty's die zich in ieder dorp en iedere stad afspeelden. De acid house van Praga Khan mocht dan niet ontbreken. De act, aangevoerd door Maurice Engelen was meer dan dertig jaar actief in binnen- en buitenland, leverde muziek voor filmsoundtracks, werkte mee aan het album voor Mortal Kombat en pakte in België prijzen voor de beste live act. In 2022 vonden de leden het welletjes geweest en ging Praga Khan ter ziele. Speciaal voor MU Worldvision wist xanderoo Maurice Engelen en consorten nog één keer over te halen om een nummer voor een bomvolle zaal ten gehore te brengen. Een laatste liveoptreden, een last dance. De keuze is gevallen op de song Power of the Flower, uitgebracht in 2000 op het album Mutant Funk. Psychedelic Cuckooland |Wrapped up in a a wool cocoon |Floating in red ballon. De tekst zegt voldoende, ook voor Adrie. 'Fucking snuifduiven.' De stemmen uit België @007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Kijk, die @xanderoo heeft smaak. Merci! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Keurig weer 5 erbij. Hopelijk kunnen we mooie reeks aan punten krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Het kan niet altijd feest zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 7 minuten geleden zei Fantasy: Kijk, die @xanderoo heeft smaak. Merci! Eens we oneens zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Zojuist zei Urbeto: Eens we oneens zijn. Repost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Hmm zijn er twee te weinig maar merci. Op een podiumplaats na rondes unicum denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Deze editie wordt niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 6 punten dat is mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Ah van 0 naar 7 punten, we blijven voorlopig even weg van de laatste plek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 1 uur geleden zei Fantasy: Kijk, die @xanderoo heeft smaak. Merci! Repost! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Aii helaas 0 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart De eerste puntjes zijn binnen en dat is altijd een opluchting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 11 uur geleden zei Fantasy: Kijk, die @xanderoo heeft smaak. Merci! Duh, nu pas door? Niet soeps tot nu toe. Haters! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Badmuts,
9 reacties
Ga naar dit bericht