Lensherr Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Gewoon automatisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Ik maak soms wel aanpassingen aan mijn tactiek obv de tegenstander. Heel soms voor de wedstrijd al, maar meestal tijdens de wedstrijd. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Ik pas meestal de reeds aanwezige lijst een beetje aan obv de meest waarschijnlijke opstelling, gevoel en eventuele favoriete nummers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Nee eigenlijk niet, heb wel een paar tacktieken voor verschillende situaties die ik dan kies. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Dat verschilt eigenlijk per save. Vaak laat ik het gewoon automatisch doen, maar soms heb ik zo'n save waarin ik gewoon een beetje gehecht raak aan newgens oid, en die moeten wel specifieke nummers hebben die ik bij ze vind passen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Ik doe het eigenlijk altijd handmatig. mijn beoogde basiself krijgt 1 tm 11, op basis van positie, tenzij er een paar logische voorkeuren tussen zitten. Daarna doornummeren. Belangrijk is het niet, maar ik vind het wel leuk om het zo te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Zeker! Er gaat niks boven een Braziliaans talentje met nummer 77. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Als ik nieuw ben bij een club doe ik het automatisch. Als ik langere tijd ben bij een club doe ik het zelf en heb ik bepaalde nummers voor de eerste 11. Fun fact: Ik speel met 3 centrale verdedigers en een VMC. Die laatste krijgt al nummer 6 dus mijn 3e VC heeft nummer 20. Geen idee waarom en waar het vandaan komt maar dat doe ik al een aantal jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Zeker! Jeugdspelers spelen altijd met en hoog rugnummer, plus wat @Thomassje123 al aangeeft ligt het ook aan de afkomst van de speler. Verder houd ik het voornamelijk logisch qua getallen voor welke positie ze in de basis ook bedoeld zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Daar doe ik zelf helemaal niets mee. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Dat mag mooi mijn assistent doen, want dan ben ik bezig met andere zaken. Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Eigenlijk doe ik dit bijna nooit. Wel tijdens de wedstrijd dat ik het aanpas. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Ik vind het leuk om het zelf te doen. Zo kan ik ook vaak bepaale spelers hun favoriete nummer geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 27 januari Auteur Share Geplaatst 27 januari Eerdere stellingen: Spoiler Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Zeker wel soms dan wel iig Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Jazeker Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Waar kan ik die vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Meh, ik ben niet zo data-driven. Het heeft voor sommige spelers echt wel grote meerwaarde denk ik, maar ik maak er weinig gebruik van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Ik maak er eigenlijk nog te weinig gebruik van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Denk altijd: daar wil ik nu eens gebruik van maken, maar heb dan vervolgens nooit zin om me er echt in te gaan verdiepen. Dus eigenlijk nee gebruik het niet maar zie wel in wat er waardevol aan kan zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Nooit gebruikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari (bewerkt) Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nee, vul zelf altijd alles in bij het tactiek scherm. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Jup, nog nooit naar omgekeken. Jonge gastjes veel laten spelen, ontwikkelen ze zich vanzelf wel. Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Heel soms. Meestal gewoon één tactiek. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Doe ik altijd wel zelf. Jeugdspelers mag de assistent bepalen, dat boeit me niet. Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Nooit gebruikt 27 januari bewerkt door Joery Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nee, speel eigenlijk al een hele tijd met dezelfde tactiek. Als ik aanpassingen doe, dan in tactiekenscherm Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Bijna wel helemaal ja. Met uitzondering van sommige individuele trainingen en af en toe wat extra corner of penaltytraining Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Dit doe ik wel, wel redelijk subtiel (geen totaal andere tactiek). Waarbij ik vaak het eerste kijk naar hun basisopstelling en of ze snelle aanvallers hebben. De basisopstelling kan zorgen voor verandering van instellingen van het verdedigende blok, de snelheid van hun aanvallers hoe hoog we staan en als het gewoon een hele sterke tegenstanders is stel ik de spelers minder positief in. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Nee, automatisch. Zie ik ook totaal niet de lol van in, vooral niet wanneer je 50+ spelers onder contract hebt staan Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Ik zou er meer uit willen halen, maar doe er weinig mee. Aangezien ik met een vaste tactiek speel en vaak games met snelle verandering in het team, kan ik er ook deels niet iets mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Absoluut! Zeker als je met tactieken bezig bent of bepaalde dingen uit een speler probeert te krijgen. Daarnaast het analyseren van tegenstanders als je met een klein clubje tegen een grootmacht moet aantreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari (bewerkt) Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Nee, automatisch. Heel soms als ik een selectie na een paar seizoenen helemaal op de schop heb gehad maak ik weer eens een frisse start door de beoogde basiself 1 t/m 11 te geven en de wissels 12 t/m 22 maar de keren dat ik dit heb gedaan is op één hand te tellen. Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Nee, kijk ik niet naar. Zeker zaken als balbezit, CCC en xG wil ik zo ver mogelijk vandaan blijven, want het is en blijft een spel en deze opties zijn niet perfect uitgewerkt (en dat kan ook helemaal niet) en geven dus geen realistisch beeld af. 28 januari bewerkt door Becks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Nog nooit naar gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Volgens mij haalt de bedenker van deze stelling waardevol en waardeloos door elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Ik zelf zelf alle spelers netjes op volgorde, qua wissels. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Heb een training eens gedownload, werkt prima. Individueel doe ik wel zelf. Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Gebruik meestal dezelfde tactiek. Pas het aan als het heel slecht gaat of bij een rode kaart. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Een aantal spelers krijgt een mooi nummer. De rest mag mijn assistent doen. Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Wel eens naar gekeken. Nooit in verdiept en gebruikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Gebruik ik heel zelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nee, nog nooit gebruikt Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Doe er weinig aan, hooguit wat detailwerk als iemand klaagt Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Gebruik een basistactiek die ik op details aanpas aan dingen waarmee ik de tegenstander pijn kan doen. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Auto-select Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Heb er eens doorheen gekeken, maar het heeft voor mij geen toegevoegde waarde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Ik heb ooit een game gehad waarbij ik aankopen deed gericht op de gegevens in de gegevenshub, maar anders kijk ik er nauwelijks naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFM1 Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Jazeker: 1 t/m 11 de beoogde basis, reserverkeeper 21, en daarvoor op volgorde de reserves en dan achteraan de "extra" spelers Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Ja, maar zou deze nog wel meer willen gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten