MNie Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 (bewerkt) De trainersstaf van U.S. Lecce bij aanvang van de nieuwe manager Het wervingsteam van U.S. Lecce bij aanvang van de nieuwe manager Het medische team van U.S. Lecce bij aanvang van de nieuwe manager Je moet doen wat je leuk vind is mij geleerd en een hele uitgebreide novelle schrijven bevalt mij niet, ofwel mijn IFK Göteborg novelle. Gevolg is dat het spelplezier minder is en de game doodbloed. Daar weer een gevolg van is dat er nieuwe ideeën ontstaan en die heb ik ditmaal gevonden in U.S. Lecce. Het is heel simpel hoe ik deze novelle vorm ga geven, namelijk zoals hierboven te zien is. Ik tag de volgens van mijn huidige novelle, maar ik kan zeker begrijpen als dit minder leuk is om te volgen. Laat het vooral weten als je uit de tags wilt of er juist bij wilt. No hard feelings natuurlijk! Dan gaan wij nu kijken of wij Italië kunnen veroveren, daarna Europa en vervolgens de wereld met U.S. Lecce. Dat doe ik in de rol van de fictieve Italiaan Claudio Nese, een zeer onervaren manager. @FlyD @keano77 @KayDeManaager @Satioz @MarcFM1 @Boyzone @DemoN @chrisje1993 @bas huijsmans @Renato @OlaToivonen @Keeza @De Raam @Mordurette @Rykjvk1 @Brattbakk @Thomassje123 @Tim' @delichris @Djurovski @Urbeto @Kyrill @Marius @19CH98 @DGremlin @DutchClass22 @ElMarcos @Tim Windt Wil jij een tag of juist geen tag? Laat het gerust weten! 4 december 2023 bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Succes in Italië, betekend dit dat je novelle met Göteborg stopt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Succes bij Lecce! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Jammer van je game met Göteborg maar je eigen plezier moet inderdaad voorop staan, anders is zo'n novelle niet vol te houden. Ik ben daar zelf vaak genoeg tegen aan gelopen. Lecce is ook een mooie club, succes in Italië! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Ik genoot van je novelle in Zweden, maar ik begrijp waarom je stopt. In vergelijking met je vorige novelles waren er meer tekstuele intermezzo's en dat moet je inderdaad liggen. Persoonlijk volgde ik dat verhaal met grote interesse en vind ik het zeer jammer dat het stopt, maar ook deze zal ik weer van dichtbij volgen. Lecce leek me altijd al een sympathieke club. Succes in la bella Italia! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Succes, interessante en leuke clubkeuze! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Zonde van je vertrek uit Zweden, daar de rek er nog zeker niet uit was. Enfin, dan probeer ik Göteborg maar de grootste voetbalstad van het land te maken Succes in Italië! Lecce ken ik niet zo heel goed, dus ik laat me verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Veel plezier en succes! Jammer dat je stopt in Zweden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Succes met Lecce. Jammer van je game met Göteborg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Succes met Lecce. Doen wat jij het het fijn vindt is het belangrijkste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Veel plezier en succes met Lecce, jammer dat je stopt in Zweden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Jammer dat het Zweedse avontuur stopt. Veel succes in Italië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 december 2023 Auteur Share Geplaatst 4 december 2023 (bewerkt) Citaat Profiel Hamza Rafia Profiel Vladimiro Falcone De trainersstaf van U.S. Lecce nadat de manager deze heeft aangevuld Het wervingsteam van U.S. Lecce nadat de manager deze heeft aangevuld Het medische team van U.S. Lecce nadat de manager deze heeft aangevuld Dank allemaal en dit betekent inderdaad dat mijn andere novelle met IFK Göteborg stopt. Alle transfers die nu plaatsvinden zijn vooraf geregeld, want ik heb de transferwindow uit staat. Veel plezier met deze novelle volgen. @FlyD @keano77 @KayDeManaager @Satioz @MarcFM1 @Boyzone @DemoN @chrisje1993 @bas huijsmans @Renato @OlaToivonen @Keeza @De Raam @Mordurette @Rykjvk1 @Brattbakk @Thomassje123 @Tim' @delichris @Djurovski @Urbeto @Kyrill @Marius @19CH98 @DGremlin @DutchClass22 @ElMarcos @Tim Windt @glennix Wil jij een tag of juist geen tag? Laat het gerust weten! 4 december 2023 bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Een voorbereiding waar je wel wat vertrouwen uit kan putten denk ik. Leuk dat de transferwindow uit staat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Mooie update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Flinke staff aangetrokken hoor. De transfers lijken goede versterkingen te zijn. Ik ken ze niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Een paar prima spelers erbij en de staf heb je behoorlijk weten te upgraden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Prima voorbereiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 5 december 2023 Auteur Share Geplaatst 5 december 2023 Citaat Profiel Ylber Ramadani Profiel Mohamed Kaba Profiel Nikola Krstović Profiel Giacomo Faticanti Profiel Ahmed Touba Profiel Rémi Oudin Profiel Roberto Piccoli De transfers die gedaan zijn (en dat zijn er nogal wat) waren allemaal al geregeld bij aanvang. Het is voor mijzelf nog een vreemdelingen legioen, maar dat ga ik later proberen naar mijn hand te zetten. Zoals eerder aangegeven staat de transferperiode altijd uit bij mij, dus ik moet het doen met de spelersgroep die er nu staat. @FlyD @keano77 @KayDeManaager @Satioz @MarcFM1 @Boyzone @DemoN @chrisje1993 @bas huijsmans @Renato @OlaToivonen @Keeza @De Raam @Mordurette @Rykjvk1 @Brattbakk @Thomassje123 @Tim' @delichris @Djurovski @Urbeto @Kyrill @Marius @19CH98 @DGremlin @DutchClass22 @ElMarcos @Tim Windt @glennix Wil jij een tag of juist geen tag? Laat het gerust weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Mooi om te starten met een zes op zes. Atalanta was nochtans niet de minste tegenstander. Benieuwd of je die lijn kan doortrekken want volgende maand is best een pittige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Erg knap gestart met 6 op 6. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Een zeer knappe zes op zes zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Uitstekende start van het seizoen, in dit stadium Atalanta verslaan is erg knap. Qua transfer lijk je goed gehandeld te hebben. Ook in het vormen van je staf boek je vooruitgang. Al behoorlijk wat werk verricht om de club kaar te stomen voor een glorierijke periode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Thuis van Atalanta winnen is echt fenomenaal goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten