La Pulga Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 4 uur geleden zei JoonsterkeBE: Ook op zoek hiernaar 4 uur geleden zei Jotew: Iemand al een goede uitgebreide 'view' download gevonden van Selectie pagina, staff pagina etc? Dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 (bewerkt) FM24 is echt wisselvallig voor me. Bij sommige wedstrijden denk ik echt van wtf is dit nou weer. Citaat Als ik het gevoel krijg dat het eindelijk begint te lopen dan loopt het weer niet, haha. Maar goed.. Altijd winnen is ook niet leuk, wel comfortabel haha. Citaat Of dingen zoals dit met onze 2e elftal. Of FM21 + Ierland was heel makkelijk.. Of Ik ben slecht en FM24 is mij te moeilijk.. Hmmmm 9 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Een mooi debuut op Old Trafford voor mijzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Gister begonnen met Ajax. Heb wat tactieken geprobeerd afgelopen weken met United(en spel te ontdekken). Ben benieuwd. Vorige fm uiteindelijk best wat gespeeld. Iemand tips om die scouting beetje normaal te krijgen Vind die regios maar kut. Als ik dan landen selecteer komt er weinig uit, dus als er iemand tips heeft, graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 De Superclassico, dat is een prachtige wedstrijd. Staat nog op de verlanglijst eens heen te gaan. We blijven mooi ongeslagen en winnen nu al 21 wedstrijden op rij. Nieuw recordje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Valt het jullie ook op dat er bijzonder veel goals vallen in blessuretijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Egypte en Tunesië is nog leuker om te scouten in 24 voor mijn gevoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 (bewerkt) Eens kijken of Davy Klaasen naar AZ wil Heb Pepe Reina al binnen. 41 jaar. Stats als een baas. Edit: Jamie Vardy is ook binnen Edit2: Davy idem dito 1 Juli wordt awesome. 9 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanderus Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 1 uur geleden zei Arles: Valt het jullie ook op dat er bijzonder veel goals vallen in blessuretijd? als de blessuretijd dubbel zo lang wordt is het ook logisch dat er dubbel zoveel doelpunten in vallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 3 uur geleden zei jj1: Gister begonnen met Ajax. Heb wat tactieken geprobeerd afgelopen weken met United(en spel te ontdekken). Ben benieuwd. Vorige fm uiteindelijk best wat gespeeld. Iemand tips om die scouting beetje normaal te krijgen Vind die regios maar kut. Als ik dan landen selecteer komt er weinig uit, dus als er iemand tips heeft, graag. Ik gebruik dit en dan voor iedere regio dat ik wil scouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar. Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 In het eerste seizoen toch maar besloten om een keer goed te investeren in een doelman. Dennis pakt het al sneller op dan ik dacht en staat nu op 19 jarige leeftijd tussen de palen. Tekent op dit moment even een contract voor 8 seizoenen. Dat is me het extra geld in salaris wel waard. De komende 10-15 jaar hoef ik niet meer op zoek naar een doelman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 36 minuten geleden zei Reidar.: In het eerste seizoen toch maar besloten om een keer goed te investeren in een doelman. Dennis pakt het al sneller op dan ik dacht en staat nu op 19 jarige leeftijd tussen de palen. Tekent op dit moment even een contract voor 8 seizoenen. Dat is me het extra geld in salaris wel waard. De komende 10-15 jaar hoef ik niet meer op zoek naar een doelman. Seimen = nieuwe Neuer. Nog meer aankopen gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Groetjes uit Zeist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 3 minuten geleden zei Titan: Groetjes uit Zeist Dan weet je waar je staat he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Poh, ik heb toch echt al wat goedkope pareltjes gevonden die aankomende games standaard aankopen gaan worden. Karim konate is denk ik tot nu toe mijn favoriet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 7 minuten geleden zei Elsjorro1990: Poh, ik heb toch echt al wat goedkope pareltjes gevonden die aankomende games standaard aankopen gaan worden. Karim konate is denk ik tot nu toe mijn favoriet. Wel geen jong gastje, maar Zendejas voor 55k op te pikken aan het begin van een save. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Voordat ik een dutje heb gedaan voor het eerst in mijn hele leven 'geragequit' in FM. Verliezen met 2-1 van Fortuna. wtf, man. Straks maar weer een poging wagen, maar FM24 soms.. Winnen tegen Ajax, en dan de boot in tegen een één of andere kutclub. Met 1 juli straks Vardy, Klaasen en Reina ons naar de kampioenschappen / CL brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 7 minuten geleden zei Rinus: Voordat ik een dutje heb gedaan voor het eerst in mijn hele leven 'geragequit' in FM. Verliezen met 2-1 van Fortuna. wtf, man. Straks maar weer een poging wagen, maar FM24 soms.. Winnen tegen Ajax, en dan de boot in tegen een één of andere kutclub. Met 1 juli straks Vardy, Klaasen en Reina ons naar de kampioenschappen / CL brengen. Laat @Nom de Guerre het maar niet horen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Mij valt tot nu toe op dat het aantal blessures echt immens hoog ligt. Tevens zie ik dat ik nu al 25 wedstrijden op rij alles win. Ik ben echt geen tactisch wonder, 63 doelpunten gescoord in 19 competitiewedstrijden. Ander punt is de waardes van spelers. Geen enkele speler van mij is meer dan 9 miljoen waard terwijl hij al 25 keer heeft gescoord. Als ik een broekie wil halen van 15 (Argentijn ook) moet ik Belgrado 22 miljoen betalen (waarde). Hoeeeee dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 16 minuten geleden zei Mordurette: Laat @Nom de Guerre het maar niet horen... Hehe, goeie. Naja we spelen zo wisselvallig. Geen idee waarom. De tactiek netjes in elkaar, we zijn allemaal blij, spelers zijn top voor de eredivisie. Merk wel dat wat ik ook zeg het soms gewoon niet aankomt, of het ineens hosanna hej sanna huilie huilie. Haha. Schaam me wel een beetje, hoor. Wie weet begint het straks nog te lopen, en we hebben altijd seizoen 2 weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Helaas. Maar wel een zeer sterke nations league gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 28 minuten geleden zei Rinus: Voordat ik een dutje heb gedaan voor het eerst in mijn hele leven 'geragequit' in FM. Verliezen met 2-1 van Fortuna. wtf, man. Straks maar weer een poging wagen, maar FM24 soms.. Winnen tegen Ajax, en dan de boot in tegen een één of andere kutclub. Met 1 juli straks Vardy, Klaasen en Reina ons naar de kampioenschappen / CL brengen. In het echt winnen wij met Twente toch ook van Feyenoord terwijl we daarvoor en daarna bagger spelen tegen een Heracles en Utrecht dat op dat moment laatste staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 5 minuten geleden zei Jotew: In het echt winnen wij met Twente toch ook van Feyenoord terwijl we daarvoor en daarna bagger spelen tegen een Heracles en Utrecht dat op dat moment laatste staat? Precies. Maar was moe en gefrustreerd, haha. Zwak momentje. Ach ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 54 minuten geleden zei ElPrincipito: Mij valt tot nu toe op dat het aantal blessures echt immens hoog ligt. Tevens zie ik dat ik nu al 25 wedstrijden op rij alles win. Ik ben echt geen tactisch wonder, 63 doelpunten gescoord in 19 competitiewedstrijden. Ander punt is de waardes van spelers. Geen enkele speler van mij is meer dan 9 miljoen waard terwijl hij al 25 keer heeft gescoord. Als ik een broekie wil halen van 15 (Argentijn ook) moet ik Belgrado 22 miljoen betalen (waarde). Hoeeeee dan? Ben benieuwd naar je tactiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pallieterC Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Hoe zet ik nu weer een logo pack in het spel? bedankt!!😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten