Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

FM24 is echt wisselvallig voor me. Bij sommige wedstrijden denk ik echt van wtf is dit nou weer.

Citaat

afbeelding.thumb.png.a826b567b991a256e9d3726c40770b54.png

Als ik het gevoel krijg dat het eindelijk begint te lopen dan loopt het weer niet, haha. Maar goed.. Altijd winnen is ook niet leuk, wel comfortabel haha.

Citaat

afbeelding.png.54fff0484d37290e48b570b41405dafa.png

Of dingen zoals dit met onze 2e elftal. :P

Of FM21 + Ierland was heel makkelijk.. Of Ik ben slecht en FM24 is mij te moeilijk.. Hmmmm :classic_tongue:

bewerkt door Rinus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister begonnen met Ajax. Heb wat tactieken geprobeerd afgelopen weken met United(en spel te ontdekken).

Ben benieuwd. Vorige fm uiteindelijk best wat gespeeld. Iemand tips om die scouting beetje normaal te krijgen Vind die regios maar kut. Als ik dan landen selecteer komt er weinig uit, dus als er iemand tips heeft, graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei jj1:

Gister begonnen met Ajax. Heb wat tactieken geprobeerd afgelopen weken met United(en spel te ontdekken).

Ben benieuwd. Vorige fm uiteindelijk best wat gespeeld. Iemand tips om die scouting beetje normaal te krijgen Vind die regios maar kut. Als ik dan landen selecteer komt er weinig uit, dus als er iemand tips heeft, graag.

image.thumb.png.015817a8f74d06b113b5c7018138f508.png

Ik gebruik dit en dan voor iedere regio dat ik wil scouten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het eerste seizoen toch maar besloten om een keer goed te investeren in een doelman. Dennis pakt het al sneller op dan ik dacht en staat nu op 19 jarige leeftijd tussen de palen. Tekent op dit moment even een contract voor 8 seizoenen. Dat is me het extra geld in salaris wel waard. De komende 10-15 jaar hoef ik niet meer op zoek naar een doelman. 

Scherm­afbeelding 2023-11-09 om 13.08.31.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Reidar.:

In het eerste seizoen toch maar besloten om een keer goed te investeren in een doelman. Dennis pakt het al sneller op dan ik dacht en staat nu op 19 jarige leeftijd tussen de palen. Tekent op dit moment even een contract voor 8 seizoenen. Dat is me het extra geld in salaris wel waard. De komende 10-15 jaar hoef ik niet meer op zoek naar een doelman. 

Scherm­afbeelding 2023-11-09 om 13.08.31.png

Seimen = nieuwe Neuer. Nog meer aankopen gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Poh, ik heb toch echt al wat goedkope pareltjes gevonden die aankomende games standaard aankopen gaan worden. 

Karim konate is denk ik tot nu toe mijn favoriet. 

Wel geen jong gastje, maar Zendejas voor 55k op te pikken aan het begin van een save.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voordat ik een dutje heb gedaan voor het eerst in mijn hele leven 'geragequit' in FM. Verliezen met 2-1 van Fortuna. wtf, man. Straks maar weer een poging wagen, maar FM24 soms.. Winnen tegen Ajax, en dan de boot in tegen een één of andere kutclub. :t:;e Met 1 juli straks Vardy, Klaasen en Reina ons naar de kampioenschappen / CL brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Rinus:

Voordat ik een dutje heb gedaan voor het eerst in mijn hele leven 'geragequit' in FM. Verliezen met 2-1 van Fortuna. wtf, man. Straks maar weer een poging wagen, maar FM24 soms.. Winnen tegen Ajax, en dan de boot in tegen een één of andere kutclub. :t: Met 1 juli straks Vardy, Klaasen en Reina ons naar de kampioenschappen / CL brengen.

Laat @Nom de Guerre het maar niet horen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij valt tot nu toe op dat het aantal blessures echt immens hoog ligt. Tevens zie ik dat ik nu al 25 wedstrijden op rij alles win. Ik ben echt geen tactisch wonder, 63 doelpunten gescoord in 19 competitiewedstrijden. Ander punt is de waardes van spelers. Geen enkele speler van mij is meer dan 9 miljoen waard terwijl hij al 25 keer heeft gescoord. Als ik een broekie wil halen van 15 (Argentijn ook) moet ik Belgrado 22 miljoen betalen (waarde). Hoeeeee dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Mordurette:

Laat @Nom de Guerre het maar niet horen... 

Hehe, goeie. Naja we spelen zo wisselvallig. Geen idee waarom. De tactiek netjes in elkaar, we zijn allemaal blij, spelers zijn top voor de eredivisie. Merk wel dat wat ik ook zeg het soms gewoon niet aankomt, of het ineens hosanna hej sanna huilie huilie. Haha. Schaam me wel een beetje, hoor. Wie weet begint het straks nog te lopen, en we hebben altijd seizoen 2 weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Rinus:

Voordat ik een dutje heb gedaan voor het eerst in mijn hele leven 'geragequit' in FM. Verliezen met 2-1 van Fortuna. wtf, man. Straks maar weer een poging wagen, maar FM24 soms.. Winnen tegen Ajax, en dan de boot in tegen een één of andere kutclub. :t:;e Met 1 juli straks Vardy, Klaasen en Reina ons naar de kampioenschappen / CL brengen.

In het echt winnen wij met Twente toch ook van Feyenoord terwijl we daarvoor en daarna bagger spelen tegen een Heracles en Utrecht dat op dat moment laatste staat? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei ElPrincipito:

Mij valt tot nu toe op dat het aantal blessures echt immens hoog ligt. Tevens zie ik dat ik nu al 25 wedstrijden op rij alles win. Ik ben echt geen tactisch wonder, 63 doelpunten gescoord in 19 competitiewedstrijden. Ander punt is de waardes van spelers. Geen enkele speler van mij is meer dan 9 miljoen waard terwijl hij al 25 keer heeft gescoord. Als ik een broekie wil halen van 15 (Argentijn ook) moet ik Belgrado 22 miljoen betalen (waarde). Hoeeeee dan?

Ben benieuwd naar je tactiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites