La Pulga Gepost November 10, 2023 Share Gepost November 10, 2023 Leuke wedstrijd om kampioen te worden. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost November 10, 2023 Share Gepost November 10, 2023 Pff wat een ellendig lange en spannende penaltyserie. Beiden 17 penalty's moeten nemen waarvan ik er 15 scoorde en Chelsea 'slechts' 14 en dus door naar de kwartfinale van de FA Cup tegen Bristol City. Wel opmerkelijk is dat van de eerste 5 penalty's van mij er 2 mis gingen en van de 12 daarna geen enkele penalty gemist werd. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joery Gepost November 10, 2023 Share Gepost November 10, 2023 48 minuten geleden zei Bogatyr: Ik zit dus met een groot probleem. Ik zit met Knokke in de eerste divisie van Belgie. Mijn financiën zijn echt niet optimaal en ik heb te weinig spelers. De competitie begint bijna maar niemand wil komen en ik kan ook niemand betalen. Ik geraak zelfs niets aan de minimum van 15 spelers in te schrijven. Spelplezier is er al af bij mij .. Lenen, lenen, lenen! Op deadline day aankloppen bij grote talenten van grote clubs. Mogen dan bijna altijd voor noppes een jaartje vertrekken. Zo zul je vermogen moeten opbouwen om later te kunnen investeren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost November 10, 2023 Share Gepost November 10, 2023 Zojuist zei Joery: Lenen, lenen, lenen! Op deadline day aankloppen bij grote talenten van grote clubs. Mogen dan bijna altijd voor noppes een jaartje vertrekken. Zo zul je vermogen moeten opbouwen om later te kunnen investeren De meeste clubs vragen een bijdrage om die spelers te kunnen lenen. Een bijdrage dat ik niet kan betalen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost November 10, 2023 Share Gepost November 10, 2023 Als ik deze huidige selectie dit keer wel kan samen houden tijdens de winterstop zit er misschien wel een Europees prijsje aan te komen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost November 10, 2023 Share Gepost November 10, 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: De meeste clubs vragen een bijdrage om die spelers te kunnen lenen. Een bijdrage dat ik niet kan betalen Moederclub zoeken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost November 10, 2023 Share Gepost November 10, 2023 Niet te stoppen. Staan nu in een mooi rijtje met Real Madrid, FC Bayern en Ajax. Real Madrid won hem 5x op rij tussen 1955 en 1960 dus we weten wat ons te doen staat haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 Pasveer maakt nog even een overstapje naar Roma. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 4 uur geleden zei Arezo: Moederclub zoeken? Al talloze keren gedaan, elke keer komen ze zonder club terug. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 9 uur geleden zei Bogatyr: De meeste clubs vragen een bijdrage om die spelers te kunnen lenen. Een bijdrage dat ik niet kan betalen Mijn ervaring met FM22 en huren was dat spelers met een jeugdcontract die veelal ook nog in de jeugdteams spelen vaak wel zonder bijdrage wilde komen. Geen idee hoe dat in FM24 ondertussen is. Ik ben wel verbaasd dat je het zo ver hebt kunnen laten komen dat je naar zo weinig spelers hebt en eigenlijk geen geld/budget... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 11 minuten geleden zei MisterX: Ik ben wel verbaasd dat je het zo ver hebt kunnen laten komen dat je naar zo weinig spelers hebt en eigenlijk geen geld/budget Spelers die niet willen verlengen. Of teveel vragen voor wat ze kunnen. In het begin was ik ook geen profclub he. Ik heb ook al twee seizoenen een negatief transferbudget, waardoor er gewoon echt niets mogelijk is. Ofwel ligt het aan mij ofwel zijn de financiën een bug ofzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 Hoe kan ik in FM24 mijn scouts op pad sturen? Ik zit te zoeken, maar ik vind het totaal niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 We zijn los hoor met FM24, heerlijk potje meteen tegen de wisselspelers 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 5 minuten geleden zei delichris: Hoe kan ik in FM24 mijn scouts op pad sturen? Ik zit te zoeken, maar ik vind het totaal niet. Ik vind het met de jaren alleen maar ingewikkelder om die optie te vinden. Volgens mij is het nu de recruitment focus wat opdrachten voor scouts zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 12 minuten geleden zei MisterX: Ik vind het met de jaren alleen maar ingewikkelder om die optie te vinden. Volgens mij is het nu de recruitment focus wat opdrachten voor scouts zijn. Ik speel in het Nederlands. Ik kan geen recruitment focus vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 (edited) Een save meenemen van FM23 naar FM24 heeft verder geen nadelen t.o.v. hoe dingen in FM24 gaan qua realisme als transfers etc. toch? Omdat dat ook allemaal veranderd is in FM24 t.o.v. FM23. Het meenemen van een FM23 save naar FM24 is puur en alleen de competities + spelers? Edited November 11, 2023 by Jotew Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 4 minuten geleden zei delichris: Ik speel in het Nederlands. Ik kan geen recruitment focus vinden. Focus transferbeleid --> Creeer focus wervingsbeleid Daar kun je iets aanmaken, maar of dat nu daadwerkelijk een scoutingsopdracht is... Geen idee eigenlijk... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 17 minuten geleden zei MisterX: Focus transferbeleid --> Creeer focus wervingsbeleid Daar kun je iets aanmaken, maar of dat nu daadwerkelijk een scoutingsopdracht is... Geen idee eigenlijk... Daar lijkt het niet op, want normaal kan je ook een scoutingsgebied selecteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niejo101 Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 @MisterX hoe bevalt het in het Engels? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 Zojuist zei Niejo101: @MisterX hoe bevalt het in het Engels? Zo goed dat ik hem per ongeluk op Nederlands had laten staan na de vraag van delichris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niejo101 Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 1 uur geleden zei 007mark: We zijn los hoor met FM24, heerlijk potje meteen tegen de wisselspelers Succes! Zelf inmiddels een wedstrijd of 10 onderweg en nog ongeslagen in de Eredivisie. Het gaat vooral tussen PSV en ons. De Champions League is pittig vooralsnog.. Wat zijn jouw doelen? Ik wil voornamelijk de eigen jeugd een kans geven. Zitten echt een aantal parels tussen dit jaar. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 Seizoen twee in Japan zit er bijna op. So far, so good. Wat een leuke competitie om in te spelen. Zelfs de ploegen op de lagere niveaus hebben een behoorlijke reputatie en best wat financiële slagkracht. Je gaat geen spelers uit de Premier League weghalen of zelfs maar uit de Eredivisie, maar zodra spelers zonder club zitten, heb je wel de middelen om ze voor een avontuur in het land van de rijzende zon te enthousiasmeren. Als ik had gewild had ik een verdomd aardig team aan buitenlandse free agents kunnen verzamelen, maar aangezien ik er maar vier gelijktijdig mag opstellen... Enfin, qua regels is het allemaal best te overzien. Maximaal vier buitenlanders in een match squad, maar je mag er meer contract nemen. Bij de match squad moeten twee spelers zitten die hun opleiding bij jouw club hebben doorlopen, hetgeen betekent dat ze voor hun achttiende twee jaar onder contract hebben gestaan. In de lagere divisies is dat een dingetje, maar ik heb al plannetjes gesmeed. Ik heb een bende vijftienjarige Zuid-Amerikanen gehaald. Tegen de tijd dat die doorbreken tellen ze als homegrown. Daarnaast tellen spelers uit Vietnam, Indonesië, Myanmar, Cambodja, Singapore, Maleisië en Thailand niet als buitenlanders, dus ook daar zijn we gaan recruteren. Ik was zo slim om o.a. de MLS en Nederland te selecteren, dus qua dubbele paspoorten gaan we lekker. Tactisch gezien vliegt het alle kanten uit. 4-2-3-1, 5-3-2, 4-4-2 en 4-3-3 ben ik qua formaties al tegengekomen, terwijl de speelstijlen variëren van countervoetbal in een low block tot agressief druk zetten volgens de Red Bull school. Ik neem aan dat het internationale karakter van de meeste managers daar een rolletje in speelt. Vind ik persoonlijk wel mooi. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinus Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 @Nom de GuerreRare vraag, maar Japan heeft een wet dat moslims het land niet in mogen. Heb je daar nog iets van meekregen met FM? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost November 11, 2023 Share Gepost November 11, 2023 3 minuten geleden zei Rinus: @Nom de GuerreRare vraag, maar Japan heeft een wet dat moslims het land niet in mogen. Heb je daar nog iets van meekregen met FM? Eh? Geen idee. Ik heb een Oezbeek onder contract en dat zijn bij mijn weten bijna allemaal moslims. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts