Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Niejo101:

@MisterX dat vond ik ook vervelend toen ik in het Engels begon te spelen, maar was er serieus binnen een week aan gewend. Sindsdien nooit meer geërgerd aan de slechte vertaling en daaraan gerelateerde issues. Kan het echt van harte aanbevelen. 

Nou ja, ik ben al meer dan 15 jaar ofzo gewend aan deze volgorde. En ook al jaren aan alle rollen etc. In het Engels moet ik opeens gaan omdenken: Wat is het ook alweer? Ik kan me niet voorstellen dat ik binnen een week daaraan gewend kan zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.e0327d5607154924f25d989e33a766b1.png

De Champions League met FC Kopenhagen was me niet gelukt om te winnen. Het WK met Denemarken is wel gelukt. In die 3 seizoenen hebben veel spelers de stap gemaakt naar een Europese topclub en dat kwam de kwaliteit alleen maar ten goede. Jelert, Clem wisten zich goed te ontwikkelen bij onze club. Kristiansen, Hjulmand, Kjaergaard en Maehle maakten de overstap naar een Europese topclub. We gingen sterk van start met een overwinning tegen Algerije, waarna we de 2 potten daarna 2x een 2-0 en 3-1 voorsprong weggooiden. Tegen Ecuador was wel mijn fout omdat ik de 3 jonge talenten had meegenomen die er eigelijk niet klaar voor waren en ik ze toch een keer speelminuten wou gunnen. Achteraf gezien bleek Noorwegen de lastigste tegenstander waar we wederom een voorsprong verspeelden. Engeland was misschien wel onze beste partij van het hele WK. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Lensherr:

image.thumb.png.e0327d5607154924f25d989e33a766b1.png

De Champions League met FC Kopenhagen was me niet gelukt om te winnen. Het WK met Denemarken is wel gelukt. In die 3 seizoenen hebben veel spelers de stap gemaakt naar een Europese topclub en dat kwam de kwaliteit alleen maar ten goede. Jelert, Clem wisten zich goed te ontwikkelen bij onze club. Kristiansen, Hjulmand, Kjaergaard en Maehle maakten de overstap naar een Europese topclub. We gingen sterk van start met een overwinning tegen Algerije, waarna we de 2 potten daarna 2x een 2-0 en 3-1 voorsprong weggooiden. Tegen Ecuador was wel mijn fout omdat ik de 3 jonge talenten had meegenomen die er eigelijk niet klaar voor waren en ik ze toch een keer speelminuten wou gunnen. Achteraf gezien bleek Noorwegen de lastigste tegenstander waar we wederom een voorsprong verspeelden. Engeland was misschien wel onze beste partij van het hele WK. 

Lekker bezig man, proficiat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Fantasy:

Aangezien FM morgen vanaf 17:00 echt live gaat, ga ik eens starten met m'n echte save. Eens zien of Gibraltar een succes gaat blijken. Waar ga jij spelen @Arezo?

edit; een real name fix komt zeker pas na de officiële release ook... Dan wacht ik nog even 

Ik ben al bijna 4 jaar aan de slag in het Gibraltar van de lage landen, België. Begonnen op het 2e niveau met Beerschot, voorheen bekend als Germinal Beerschot, daarvoor Germinal Beerschot Antwerpen wat weer ontstaan is uit.. naja dat zoekt iedereen maar op Wikipedia op. Meteen kampioen op het tweede niveau en de beker gewonnen. Daarna twee keer kampioen. Zojuist Man Utd met 5-2 verslagen in de kwartfinale van de CL eerste leg. Focus ligt op het ontwikkelen van talenten en die met winst doorverkopen. Is ook wel nodig in België, financiën zijn een uitdaging daar. Gibraltar staat zeker nog op mijn lijstje!   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste seizoen met Anderlecht zit erop. 

Na derde te zijn geëindigd in de reguliere competitie, zijn we in de playoffs op de voorlaatste speeldag nog naar de kop gesprongen om na een nerveuze laatste speeldag kampioen te worden!

image.thumb.png.833bedf0ac304417e4bca8715860d396.png

image.thumb.png.a947bc8aa7fb3cf8772ca937d6576119.png

Met dank aan Dolberg (27g, 4a) en Hazard (10g, 16a)!

Rechtstreeks naar de CL. Heel belangrijk voor de dramatische financiële toestand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat ik deze keer voor een keeper a la Higuita ga. Bomvol excentriciteit. Mag dan als een aanvallende meevoetballende keeper spelen. Soort libero. In een viermans-verdediging, denk ik zo. Nu nog nadenken wat ik met de wingsbacks en de centrale verdedigers wil. Ik kan de wingbacks wat aanvallender laten spelen, of de verdedigers meer voetballende. Dan heb ik volgens mij ook geen DM nodig.

Edit: Morgen de grote dag. Kom maar op met die patch. Een week geen FM is hard :D

bewerkt door Rinus
Link naar opmerking
Deel via andere websites