Niejo101 Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 (bewerkt) @MisterX dat vond ik ook vervelend toen ik in het Engels begon te spelen, maar was er serieus binnen een week aan gewend. Sindsdien nooit meer geërgerd aan de slechte vertaling en daaraan gerelateerde issues. Kan het echt van harte aanbevelen. 5 november 2023 bewerkt door Niejo101 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 1 minuut geleden zei Niejo101: @MisterX dat vond ik ook vervelend toen ik in het Engels begon te spelen, maar was er serieus binnen een week aan gewend. Sindsdien nooit meer geërgerd aan de slechte vertaling en daaraan gerelateerde issues. Kan het echt van harte aanbevelen. Nou ja, ik ben al meer dan 15 jaar ofzo gewend aan deze volgorde. En ook al jaren aan alle rollen etc. In het Engels moet ik opeens gaan omdenken: Wat is het ook alweer? Ik kan me niet voorstellen dat ik binnen een week daaraan gewend kan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Fair enough Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 november 2023 Auteur Share Geplaatst 5 november 2023 Aangezien FM morgen vanaf 17:00 echt live gaat, ga ik eens starten met m'n echte save. Eens zien of Gibraltar een succes gaat blijken. Waar ga jij spelen @Arezo? edit; een real name fix komt zeker pas na de officiële release ook... Dan wacht ik nog even Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 De Champions League met FC Kopenhagen was me niet gelukt om te winnen. Het WK met Denemarken is wel gelukt. In die 3 seizoenen hebben veel spelers de stap gemaakt naar een Europese topclub en dat kwam de kwaliteit alleen maar ten goede. Jelert, Clem wisten zich goed te ontwikkelen bij onze club. Kristiansen, Hjulmand, Kjaergaard en Maehle maakten de overstap naar een Europese topclub. We gingen sterk van start met een overwinning tegen Algerije, waarna we de 2 potten daarna 2x een 2-0 en 3-1 voorsprong weggooiden. Tegen Ecuador was wel mijn fout omdat ik de 3 jonge talenten had meegenomen die er eigelijk niet klaar voor waren en ik ze toch een keer speelminuten wou gunnen. Achteraf gezien bleek Noorwegen de lastigste tegenstander waar we wederom een voorsprong verspeelden. Engeland was misschien wel onze beste partij van het hele WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 4 minuten geleden zei Lensherr: De Champions League met FC Kopenhagen was me niet gelukt om te winnen. Het WK met Denemarken is wel gelukt. In die 3 seizoenen hebben veel spelers de stap gemaakt naar een Europese topclub en dat kwam de kwaliteit alleen maar ten goede. Jelert, Clem wisten zich goed te ontwikkelen bij onze club. Kristiansen, Hjulmand, Kjaergaard en Maehle maakten de overstap naar een Europese topclub. We gingen sterk van start met een overwinning tegen Algerije, waarna we de 2 potten daarna 2x een 2-0 en 3-1 voorsprong weggooiden. Tegen Ecuador was wel mijn fout omdat ik de 3 jonge talenten had meegenomen die er eigelijk niet klaar voor waren en ik ze toch een keer speelminuten wou gunnen. Achteraf gezien bleek Noorwegen de lastigste tegenstander waar we wederom een voorsprong verspeelden. Engeland was misschien wel onze beste partij van het hele WK. Lekker bezig man, proficiat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 8 minuten geleden zei Fantasy: Aangezien FM morgen vanaf 17:00 echt live gaat, ga ik eens starten met m'n echte save. Eens zien of Gibraltar een succes gaat blijken. Waar ga jij spelen @Arezo? edit; een real name fix komt zeker pas na de officiële release ook... Dan wacht ik nog even Ik ben al bijna 4 jaar aan de slag in het Gibraltar van de lage landen, België. Begonnen op het 2e niveau met Beerschot, voorheen bekend als Germinal Beerschot, daarvoor Germinal Beerschot Antwerpen wat weer ontstaan is uit.. naja dat zoekt iedereen maar op Wikipedia op. Meteen kampioen op het tweede niveau en de beker gewonnen. Daarna twee keer kampioen. Zojuist Man Utd met 5-2 verslagen in de kwartfinale van de CL eerste leg. Focus ligt op het ontwikkelen van talenten en die met winst doorverkopen. Is ook wel nodig in België, financiën zijn een uitdaging daar. Gibraltar staat zeker nog op mijn lijstje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Wel een leuke dit hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Kan echt niet wachten tot morgen 17.00 uur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Hebben ze de optie om je speler te straffen bij een slecht cijfer nou uit het spel gehaald? Zo zonde... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brackie Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Eerste seizoen met Anderlecht zit erop. Na derde te zijn geëindigd in de reguliere competitie, zijn we in de playoffs op de voorlaatste speeldag nog naar de kop gesprongen om na een nerveuze laatste speeldag kampioen te worden! Met dank aan Dolberg (27g, 4a) en Hazard (10g, 16a)! Rechtstreeks naar de CL. Heel belangrijk voor de dramatische financiële toestand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Matige uitslag gezien de xG haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Toch gelukt, ondanks dat ik slechts 25% loonbudget had vergeleken met toen ik halverwege het vorige seizoen (10e) werd aangenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 3 uur geleden zei Fantasy: 3 uur geleden zei Fantasy: edit; een real name fix komt zeker pas na de officiële release ook... Dan wacht ik nog even Nee hoor die is er bij de Beta ook al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 1 minuut geleden zei Copywriter: Nee hoor die is er bij de Beta ook al kans is wel dat je hem opnieuw moet uitvoeren bij een save na de beta, net zoals bij elke update. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xJordinosaur Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Deze voelt wel ff lekker in S1 hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Qua speeltijd gaat het al aardig hard zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Klopt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 27 minuten geleden zei Oerlie: kans is wel dat je hem opnieuw moet uitvoeren bij een save na de beta, net zoals bij elke update. Alleen als je een nieuwe game start toch? Zo was het toch altijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 (bewerkt) Denk dat ik deze keer voor een keeper a la Higuita ga. Bomvol excentriciteit. Mag dan als een aanvallende meevoetballende keeper spelen. Soort libero. In een viermans-verdediging, denk ik zo. Nu nog nadenken wat ik met de wingsbacks en de centrale verdedigers wil. Ik kan de wingbacks wat aanvallender laten spelen, of de verdedigers meer voetballende. Dan heb ik volgens mij ook geen DM nodig. Edit: Morgen de grote dag. Kom maar op met die patch. Een week geen FM is hard 6 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Volgende stap in Azië. Leuke carrière tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Leuk stukje van Jeroen Thijssen, hoofd Resarcher van Nederland. https://m.voetbalzone.nl/nieuws/de-nederlander-die-bepaalt-hoe-goed-spelers-in-football-manager-zijn/426501 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Nog wachten tot de release, balen.. Dan kan de game met Boca Juniors starten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 8 uur geleden zei MisterX: Alleen als je een nieuwe game start toch? Zo was het toch altijd? klopt inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Ga hier gewoon nog even door met mijn beta save, duurt nog wel een paar weken voordat de juiste database er is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten