De Raam Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 3 minuten geleden zei JesseNL: Kijk dit zocht ik! Allen heb ik toch een vraag; de dagen worden überhaupt niet afgeteld, kan dit nog veranderen? Heb je hem verhuurd toevallig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 7 minuten geleden zei De Raam: Heb je hem verhuurd toevallig? Nee is gewoon bij de club. Misschien te maken dat het een gedownloade database is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Deze kans kon ik niet laten liggen. Zat eigenlijk mijn tijd uit in Mexico en te wachten op een leuke Europese club. De titelverdediger van de Afrikaanse CL heeft het moeilijk. Ze strijden tegen degradatie, maar continentaal gaat het goed. Mooie kans om binnen een halfjaar mijn volgende CL te winnen en na het WK kijken of er mooie clubs vrij komen in Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni (bewerkt) Deze speler komt uit mijn eerste jeugd-intake. Heeft al minuten gemaakt bij ons in de L1 en de Championship en was het afgelopen half jaar verhuurd aan onze satellietclub in L1. Wat is in jullie ogen zijn beste positie? Let op: ik heb m'n huidige tactiek géén AM, dus denk zelf aan een MEZ (A) of IF (A). Spoiler 7 juni bewerkt door SantiagoMunez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Wat een heerlijk team heb ik toch ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Jørn Rye natuurlijk een mooie naam. Ross Ross kan ik ook niet onbenoemd laten natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 5 uur geleden zei neva: Spits. In welke rol? Hij mist daarvoor de benodigde intelligentie ‘zonder de bal’ en kracht vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni Transfer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni WK-winst is ook het einde van de internationale carrière van de helft van m'n verdediging Helaas heeft Hato net niet de 200 interlands aangetikt. Was van plan om na het WK ontslag te nemen, maar ga denk ik nog even verder tot aan het EK, kijken of ik nog plezier uit het Nederlands elftal haal. En anders kijken naar een land in Zuid-Amerika of Azië ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni 11 uur geleden zei Mordurette: Jørn Rye natuurlijk een mooie naam. Ross Ross kan ik ook niet onbenoemd laten natuurlijk. En wanneer je hem verkoopt aan Ross County dan wordt de club hernoemd naar Ross Ross’s Ross County Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni Even 7 spelers geblesseerd van ongeveer de 25 die ik in mijn selectie heb en dan ook nog eens een speler kwijt aan de OS. En je selectie is meteen niet zo sterk meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR-Badger Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni Om in Portugal de titel te pakken, mag je toch niet teveel punten laten liggen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JC14 Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni 7 uur geleden zei Nom de Guerre: Transfer 76👌🏻😄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni @Mordurette, de Vaduz-update. Allereerst even het moment waar ik al zeker twee seizoenen reikhalzend naar uitkijk. Het moment dat onze Wouter Goes zijn Liechtensteinse paspoort aan kan vragen om het tot international te schoppen! Had dus echt een fantastische aanwinst geweest. Anyway, deze man is wel 'awaiting paperwork': Al is dat nog geen garantie dat ie ook voor ons wil uitkomen natuurlijk. Selectie: Spoiler In het geel het aantal jaren dat nodig is voor ze een Liechtensteins paspoort kunnen aanvragen. Waar niets bij staat wil niet of heeft al A-interlands voor een ander land gespeeld. Dat zijn wij dus. Momenteel heb ik een TB van 100 miljoen, dat ga ik denk ik maar spenderen aan buitenlanders die wél een paspoort kunnen scoren. Dus die gierige Hollanders skip ik, omdat de Nederlandse politiek iets heeft tegen dubbele paspoorten. Zal ook wel in FM verwerkt zitten. Ga maar een rits Spanjaarden halen denk ik. Hebben vaak ook leuke clausules. En verder is het even afwachten op Carabajal, of hij voor het nationale elftal wil uitkomen. Zou fantastisch zijn. Momenteel zijn dit de beste spelers: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni 0dc9b11ff2270708ed85501e6b8ef980.mp4 Man man wat een niveautje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni 2 uur geleden zei neva: @Mordurette, de Vaduz-update. Allereerst even het moment waar ik al zeker twee seizoenen reikhalzend naar uitkijk. Het moment dat onze Wouter Goes zijn Liechtensteinse paspoort aan kan vragen om het tot international te schoppen! Had dus echt een fantastische aanwinst geweest. Anyway, deze man is wel 'awaiting paperwork': Al is dat nog geen garantie dat ie ook voor ons wil uitkomen natuurlijk. Selectie: Toon verborgen inhoud In het geel het aantal jaren dat nodig is voor ze een Liechtensteins paspoort kunnen aanvragen. Waar niets bij staat wil niet of heeft al A-interlands voor een ander land gespeeld. Dat zijn wij dus. Momenteel heb ik een TB van 100 miljoen, dat ga ik denk ik maar spenderen aan buitenlanders die wél een paspoort kunnen scoren. Dus die gierige Hollanders skip ik, omdat de Nederlandse politiek iets heeft tegen dubbele paspoorten. Zal ook wel in FM verwerkt zitten. Ga maar een rits Spanjaarden halen denk ik. Hebben vaak ook leuke clausules. En verder is het even afwachten op Carabajal, of hij voor het nationale elftal wil uitkomen. Zou fantastisch zijn. Momenteel zijn dit de beste spelers: Tja, soms wil zo'n Nederlander alsnog een paspoort aanvragen maar dit zal eerder gebeuren zodra Liechtenstein hoger op de FIFA ranglijst komt. Met Zuid-Amerikanen heb je gegarandeerd dat ze een paspoort aanvragen zolang ze nog geen EU-paspoort hebben maar zoals jezelf al aangeeft, dit is nog geen garantie dat ze ook voor het land willen uitkomen. Mijn eerste genaturaliseerde speler was volgens mij een Zwitser die 30 jaar of 31 jaar was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni 39 minuten geleden zei neva: 0dc9b11ff2270708ed85501e6b8ef980.mp4 3.42 MB · 0 downloads Man man wat een niveautje. Klassieke vissenkom mic geluiden op de achtergrond. Nostalgie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni 1 minuut geleden zei Stefan.: Klassieke vissenkom mic geluiden op de achtergrond. Nostalgie. Ha, ik zit op werk, had er geen idee van dat ie geluid opneemt ook joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni Zo, promotie naar Nations League niveau B én de 100e positie op de wereldranglijst bereikt met Liechtenstein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni Maar eens een Pentagon Challenge gestart en de eerste club hapt net toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Al-Nassr heeft best wel een aardige voorhoede.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Campeones, campeones, olé olé olé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni FM, wat ben je mooi.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten