La Pulga Gepost June 2 Share Gepost June 2 Dit is zo een beetje mijn team nu, begin seizoen 3 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Becks Gepost June 3 Share Gepost June 3 10 uur geleden zei La Pulga: Dit is zo een beetje mijn team nu, begin seizoen 3 Mooi team hoor, maar waar zijn je dertigers? #dynamics (dit gebeurt mij trouwens ook altijd als ik een seizoen of vier/vijf ver ben ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost June 3 Share Gepost June 3 Op 31-5-2024 om 19:54 zei Cervantes: Soms jaagt alleen de naam al schrik aan. Helaas is het wel een slap aftreksel van de echte Balotelli, maar wel gemakkelijker in het gareel te houden. Ik ben ook fan. Had hem in de seizoenen 24/25, 25/26 en nu in het seizeon 27/28 weer. Misschien is het hoogste niveau toch een niveautje te groot voor hem haha 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost June 3 Share Gepost June 3 13 uur geleden zei La Pulga: Dit is zo een beetje mijn team nu, begin seizoen 3 Waar is Kendry? Die zou je halen als beloning, toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost June 3 Share Gepost June 3 13 uur geleden zei La Pulga: Dit is zo een beetje mijn team nu, begin seizoen 3 #FreeOnana 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost June 3 Share Gepost June 3 3 uur geleden zei Becks: Mooi team hoor, maar waar zijn je dertigers? #dynamics (dit gebeurt mij trouwens ook altijd als ik een seizoen of vier/vijf ver ben ) Haha ja die gaan langzaam allemaal weg, wat een salarissen verdienen die ook zeg 15 minuten geleden zei De Raam: Waar is Kendry? Die zou je halen als beloning, toch? Helemaal vergeten, komt er aan! 13 minuten geleden zei Thierryvane: #FreeOnana Die Turk kan anders ook wel aardig keepen, maar Onana keept wel vaker hoor! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost June 3 Share Gepost June 3 Moest met Bilbao tegen PSV, waar deze speler werd bestempeld als hun belangrijkste speler. Was toen ik destijds bij AC Milan zat ingestroomd in de jeugd, maar na een paar keer uitgeleend te zijn voor 13 miljoen aan PSV verkocht. Ik dacht toen echt dat ik ze had beroofd Dat had ik toch verkeerd gezien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost June 3 Share Gepost June 3 Rebuildavondje voor de boeg. De kern bij PSG die mij 5 CL in 8 jaar opgeleverd heeft raakt een beetje over zijn top. Jonge jongens moeten ingepast worden. Puzzelen! Limoncellotje er bij zo en gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost June 3 Share Gepost June 3 42 minuten geleden zei Arezo: Rebuildavondje voor de boeg. De kern bij PSG die mij 5 CL in 8 jaar opgeleverd heeft raakt een beetje over zijn top. Jonge jongens moeten ingepast worden. Puzzelen! Limoncellotje er bij zo en gaan. Geen stookbroodje met brie en een rode wijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mascini Gepost June 3 Share Gepost June 3 Kan ik ook nog een stadionnaam ingame aanpassen? Die van Ajax is de Ajax Arena. Echt zin om een nieuwe game te starten nu, maar net zo lekker bezig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost June 3 Author Share Gepost June 3 Zojuist zei Mascini: Kan ik ook nog een stadionnaam ingame aanpassen? Die van Ajax is de Ajax Arena. Echt zin om een nieuwe game te starten nu, maar net zo lekker bezig. Dat kan via de ingame editor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost June 3 Share Gepost June 3 1 uur geleden zei Thierryvane: Geen stookbroodje met brie en een rode wijn? Dat was geen slecht idee geweest. Zeau. Mbappe na 469 doelpunten (alleen competitie) op eigen verzoek naar het woestijntje laten gaan. Gaat ff 90 miljoen per jaar pakken daar. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost June 3 Share Gepost June 3 Close call maar nog steeds 4e 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mascini Gepost June 3 Share Gepost June 3 1 uur geleden zei Fantasy: Dat kan via de ingame editor. Ah serieus? Die je dus los moet kopen is dat he? Kan daar echt over vallen, dat zoiets niet klopt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost June 3 Author Share Gepost June 3 8 minuten geleden zei Mascini: Ah serieus? Die je dus los moet kopen is dat he? Kan daar echt over vallen, dat zoiets niet klopt. Correct. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost June 4 Share Gepost June 4 Thomas Vermaelen (Assistent-Manager); '3 star CA & 3 star PA' 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost June 4 Share Gepost June 4 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Thomas Vermaelen (Assistent-Manager); '3 star CA & 3 star PA' Kom maar door hoor met een screentje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost June 4 Share Gepost June 4 15 minuten geleden zei Thierryvane: Kom maar door hoor met een screentje! Attributen zijn niet eens heel geweldig . Zijn statistieken dan weer wel 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koenniiee Gepost June 4 Share Gepost June 4 (edited) Weet iemand 'of' en 'waar' ik de naam van een Club kan aanpassen met de in-game Editor? Dat is namelijk voor mij de enige reden dat ik 'm zojuist aangeschaft heb, maar ik zie de mogelijkheid niet, haha. Ik erger me dood aan alle club namen die maar half afgewerkt zijn: bv. Antwerp moet natuurlijk gewoon ''Royal Antwerp'' zijn, bijvoorbeeld. Edited June 4 by Koenniiee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost June 4 Author Share Gepost June 4 14 minuten geleden zei Koenniiee: Weet iemand 'of' en 'waar' ik de naam van een Club kan aanpassen met de in-game Editor? Dat is namelijk voor mij de enige reden dat ik 'm zojuist aangeschaft heb, maar ik zie de mogelijkheid niet, haha. Ik erger me dood aan alle club namen die maar half afgewerkt zijn: bv. Antwerp moet natuurlijk gewoon ''Royal Antwerp'' zijn, bijvoorbeeld. Dat kan niet via de ingame editor. Dit kan enkel via de reguliere editor. Via de ingame editor kun je wel stadion namen, faciliteiten, financiën etc. aanpassen, maar niet de clubnaam of -namen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koenniiee Gepost June 4 Share Gepost June 4 9 minuten geleden zei Fantasy: Dat kan niet via de ingame editor. Dit kan enkel via de reguliere editor. Via de ingame editor kun je wel stadion namen, faciliteiten, financiën etc. aanpassen, maar niet de clubnaam of -namen. Dankjewel voor je snelle reactie. Weet iemand misschien dan ook of er een dergelijke Data Update is die de namen op een mooie manier verwerkt? Uiteraard heb ik het dan niet over de Name Fix, die naar boven komt als je Googelt inschakelt. Ik ben bereid onderstaande save op te geven. Al lig ik wel uit de beker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost June 4 Share Gepost June 4 Mijn alter-ego heeft als favoriete club Real Madrid. Recentelijk 'tegen mezelf gezegd' dat ik deze game Real nog graag eens zou managen. Spoiler Ga het overigens niet doen hoor. Eerst de doelstellingen met AEK afvinken. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost June 4 Share Gepost June 4 2 uur geleden zei Michaelinho*: Mijn alter-ego heeft als favoriete club Real Madrid. Recentelijk 'tegen mezelf gezegd' dat ik deze game Real nog graag eens zou managen. Als je een bepaald team als favoriet zet vergroot dat de kans iets om ooit die baan te krijgen. Hier kampioen met Vaduz! Acht wedstrijden voor het einde. Jammer dat je officieel geen kampioen kan worden, dus ik ben benieuwd wat het bestuur er straks van vindt. Heel nieuwsgierig naar hoe de game dit gaat oppakken vanaf nu. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost June 4 Share Gepost June 4 Eindelijk werpt al dat investeren een keer z'n vruchten af. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rykjvk1 Gepost June 4 Share Gepost June 4 Wel tempted hoor... Gewoon omdat het zo'n legende is. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts