Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Win Football Manager 2024!

Fantasy

Aanbevolen berichten

Win Football Manager 2024!

Wil jij straks aan de slag met de nieuwe editie van Football Manager? Let dan even op, want via deze winactie kun je een key voor FM24 bemachtigen. Hoe je dat doet? Door deel te nemen aan zo veel mogelijk van de opdrachten die komen gaan. 

Vanaf vanavond zal er op zes opeenvolgende dagen (dinsdag 17-10 t/m zondag 22-10) op een willekeurig tijdstip een opdracht worden gepost in dit topic, waar je dan een reactie op dient te geven door middel van een post met een antwoord, screenshot of afbeelding. Reageren op de betreffende opdracht kan enkel en alleen diezelfde dag als de dag waarop de opdracht geplaatst wordt. Vanavond zal je er dus snel bij moeten zijn (d) 

Berichten die tussen 00:01 uur van een betreffende dag en het moment van de plaatsing van een nieuwe opdracht geplaatst worden, tellen niet mee. Reageren op ‘oude’ opdrachten waarvan de deadline is gepasseerd, kan vanzelfsprekend dan dus ook niet. 

Hoe win je?

Door zo veel en zo snel mogelijk te reageren op elke opdracht! Nadat de laatste opdracht geweest is zal er een loting plaatsvinden onder de deelnemers, waaronder dan één FM24-key verloot zal worden! Dus wees er elke dag snel bij en laat van je horen door te reageren op de dagelijkse opdrachten :DW: En vergeet niet @Lazy naderhand even te bedanken ook. 

Note: Deelnemen is alleen mogelijk wanneer je op het moment van plaatsing van dit bericht minimaal 500 berichten hebt geplaatst op het forum van MU. 

Note 2: Stafleden van MU en users met 499 of minder berichten zijn uitgesloten van deelname bij deze winactie. Deze winactie is opgezet voor de echte MU-fanatics!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze natuurlijk! 

Zonder gekheid: onderstaand topic. Wat mij fascineert aan FM is hoe, naarmate de 'echte spelers' met pensioen gaan er een compleet nieuwe wereld ontstaat. Nieuwe spelers, nieuwe helden, nieuwe verhalen. Heerlijk om te zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Arezo:

Hoe plaats je een link van een topic?

Boomer!

Maar omdat ik je een toffe peer vind: Ga naar je favoriete topic, kopieer de link in je adresbalk met CTRL-A, CTRL-C en plak hem in dit topic met CTRL-V. C'est facile comme bonjour.

bewerkt door Vreven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

lotgenoten supporten in deze bizarre challenge waar heel fm23 voor mij om draait. Leuk om te zien hoe het andere vergaat en of de challenfe überhaupt mogelijk is.

Net die extra motivatie vinden om toch door te beuken ook al heb je 10 15 seizoenen nodig om überhaupt een kans op overwinningen in de CL te hebben.

De challenge gaat mij deze fm niet lukken (denk ik) maar lees het topic met heel veel plezier.

SO naar alle strijders van deze challenge.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch maar een poging wagen.

Waarom kom ik er het liefst? Omdat men er interessante onderwerpen op na houden,  en naargelang ik net wakker ben of bijna wil ga slapen altijd iets te melden heb en dat het elke keer toch, volgens Neva, op het randje van een ban staat. ;c

bewerkt door Rinus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poh, lastige meteen, zeg! Heb er meerdere en 1 daarvan is al genoemd dus die sla ik over; het newgen topic! Inderdaad leuk om te zien wat anderen zoal oppikken over de gehele virtuele wereld of wat ze doorkrijgen in eigen intakes. 

Algemeen discussietopic tactieken is er ook 1 maar die laat ik aan iemand anders. Altijd fijn om daar je vraag te kunnen stellen en ook altijd vrij vlot een advies. Sowieso brengt het sparren je op nieuwe ideeën!

Ik ga voor deze:

Waarom? Photoshoppen is gewoon leuk en soms blader ik voor mijn eigen banners door dit topic om wat inspiratie op te doen. Als ik in een PS bui ben kan ik hier wat opdrachtjes doen voor anderen, goed voor mijn eigen grafische ontwikkeling en je maakt ook nog eens mensen blij; win-win!

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Getwijfeld of ik voor deze zou gaan en het toch maar gedaan. Hoe cheesy en knullig het misschien ook klinkt, dit topic en de mensen die daarin actief reageerden, mee lazen en mee leefden vooral, zijn voor mij een grote bron van energie geweest in een verschrikkelijke periode in mijn leven. Ik ben die mannen stuk voor stuk nog steeds dankbaar. Dus: het liefdes shit topic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal ook maar meedoen. Het is natuurlijk een forum over ons favoriete spelletje en hoewel ik heel graag in het FM gedeelte kom, moet ik toch kiezen voor onderstaand topic. Zelf heb ik er ook al veel aan gehad, maar ik vind het zelf ook fijn om te zien hoe andere leden elkaar trachten te helpen. Daarom deze keuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bogatyr:

Ik zal ook maar meedoen. Het is natuurlijk een forum over ons favoriete spelletje en hoewel ik heel graag in het FM gedeelte kom, moet ik toch kiezen voor onderstaand topic. Zelf heb ik er ook al veel aan gehad, maar ik vind het zelf ook fijn om te zien hoe andere leden elkaar trachten te helpen. Daarom deze keuze.

7 uur geleden zei Fantasy:

Stafleden van MU

:LO:

Link naar opmerking
Deel via andere websites