Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #44

Djurovski

Aanbevolen berichten

OqBWen2.png

Na een dagje afwezigheid gaan we weer verder. Onze eigen James Bond stuurt namelijk voor Engeland Everything Everything in met Pizza Boy. Verschrikkelijke stem , vervelend deuntje dus dan kan het niet anders dan van Mark zijn. De band werd in 2007 opgericht en bracht inmiddels zes studioalbums uit. In 2010 stonden ze o.a op Pink en Pukkelpop. Je moet er van houden en ik doe dat absoluut niet. Voorlopig staat Mark dan ook niet voor niets in het rechterrijtje. Iets wat hij zelf waarschijnlijk niet verwacht had

Phil : Uhm nee dit is niet aan mij besteed. Doet gewoon pijn aan mijn oren.  2

Ronnie Niet mijn muziek. Al zal hier zeker een Mark(t) voor zijn. 4

Stephen Vind het niet zo slecht hoor. Beetje standaard popmuziek maar goed dat is de top 40 toch al de laatste 15 jaar. Ja dit kan ik wel waarderen. 8

De punten uit Engeland

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko  @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00  @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gxj7jP5.png

We gaan nog wat noordelijker want we zijn aanbeland bij een deelnemer die bijna was uitgesloten. Eigenlijk te laat maar had het geluk dat ik nog zat te wachten op een aantal reserves. Goede keus uiteindelijk want scout Timpy00 staat momenteel bovenaan en dat zonder mijn punten. Niet dat ik zijn nummer slecht vond maar net niet goed genoeg voor punten. Vanuit Noorwegen komen Marcus & Martinus het podium op met het nummer Air. Het Noorse popduo ook wel M&M genoemd zijn tweelingbroers. In 2018 deden ze mee op de tour van Jason Derulo. Het nummer is wat mij betreft een echt Songfestival nummer en dus is het niet gek dat het goed scoort. 

Phil : Tja zeker niet slecht maar bezorgd mij ook geen kippenvel. Beetje laf imo. Wel prima stem en dat is met dat nummer van hiervoor al een grote stap voorwaarts. 6, 5

Ronnie Ik sluit mij volledig aan bij Phil 6,5

Stephen Wat een lekker nummertje hoor. Ga hier wel lekker op. 8

De punten uit Noorwegen

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko  @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00  @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki

Link naar opmerking
Deel via andere websites