Grote Ree Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Geen twaalfpunter naar Laki? Is dit het einde van de bromance? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Punteloze rondes te over helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Thanks nog voor de twaalfpunter Djurovski! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Zit extreem dicht bij elkaar. Jammer dat ik dan weer geen punten krijg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 En weer een 0 helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 30 minuten geleden zei Grote Ree: Geen twaalfpunter naar Laki? Is dit het einde van de bromance? Lakivago moet het natuurlijk niet te opzichtig laten lijken dat het eigenlijk één en dezelfde persoon is. Een beetje zoals expres een paar foutjes maken in een toets waarvan je van tevoren al de antwoorden weet zodat het minder verdacht is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Iedereen gaat over me heen in één keer, een goede beurt zat er helaas niet tussen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Helaas nog niet de editie waarop ik had gehoopt, maar de weg is nog lang natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Op 28-5-2023 om 10:14 zei Bogatyr: We zijn aanbeland bij de man van de consistentie in zijn punten. Djurovski loopt momenteel als een trein en hoopt dan ook op een hoge klassering. Iets dat ie zelf waarschijnlijk in het begin niet verwacht had. Hij stuurt 'One Night In Jordan' van Zade Dirani naar het festival en momenteel ziet het er naar uit dat het een goed idee was. De punten uit Amman, Jordanië. (7) Toon verborgen inhoud @Erwin. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Urbeto @bas huijsmans @Djordison @Keko @Platina32 @Grote Ree @Tim' @Roprop @Djurovski @Titan @chrisje1993 @bas2204 @007mark @Kyrill @ivago @Laki @Bogatyr @Vreven @Fabian. @timpy00 @KayDeManaager 8 punten, cool. Thanks Djurovski! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Dank je wel voor de tien punten @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2023 (bewerkt) Op naar Sydney. Want Australië is de volgende in de rij die de puntjes gaat moeten uitdelen. Djordison stuurt The Bamboos met het nummer 'Wilhelm Scream' naar het festival en staat zelf momenteel in de diepe middenmoot. Nog niet echt wat hij verwachtte bij zijn terugkeer, maar er zijn natuurlijk nog veel stemlotjes te gaan. De punten uit Sydney, Australië (10) Spoiler @Erwin. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Urbeto @bas huijsmans @Djordison @Keko @Platina32 @Grote Ree @Tim' @Roprop @Djurovski @Titan @chrisje1993 @bas2204 @007mark @Kyrill @ivago @Laki @Bogatyr @Vreven @Fabian. @timpy00 @KayDeManaager 29 mei 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Bedankt, zoon van Djordi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Zeg dat inderdaad wel. Heel erg bedankt, zoon van Djordi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Jij hebt ook weinig smaak, zoon van Djordi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Ik ben in ronde 1 echt blijgemaakt met een dooie mus. Meteen 12 punten, in alle rondes daarna tot nu toe maar twee erbij gekregen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Toch 4 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Weer een puntje. Maar goed dat smaken verschillen want sommige inzendingen snap ik persoonlijk niet dat die bovenin staan.... En nee zeg niet dat mijn inzending zo geweldig is hoor . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 8 mooie punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Graag gedaan heren. Het is inderdaad wel een wisselvallige editie qua stemmen. Mystery repeats bracht mij heerlijke herinneringen van de middelbare school terug, dus dat was een duidelijke winnaar @bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 8 uur geleden zei Grote Ree: Geen twaalfpunter naar Laki? Is dit het einde van de bromance? Het was een dubbeltje op zijn kant. Ik heb @Laki al meer op zijn lijf geschreven nummers weten insturen, en die lagen me ook direct beter. Dit keer kon ik hem er niet meteen uit halen, geen 12-punter die kop en schouders boven uitstak waardoor ik denk dat hij bewust op zoek ging naar een nummer dat potentieel meer in het gehoor viel bij een ruimer publiek. Of dat echt gelukt is of al uberhaupt zijn bedoeling was laat ik graag in het midden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Bam(boos), 10 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Drie keer op rij 0. Wat een zogenaamde kenners Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2023 Van Australië trekken we door naar het Engeland van Urbeto. Naar eigen zeggen had hij er zeker meer van verwacht tot nu toe maar wie weet gaat dat nog veranderen. Hij stuurde Maximo Park met het nummer 'Leave this Island' naar het festival. Benieuwd naar de punten? Dan zullen we er eens aan beginnen. De punten uit Londen, Engeland. (11) Spoiler @Erwin. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Urbeto @bas huijsmans @Djordison @Keko @Platina32 @Grote Ree @Tim' @Roprop @Djurovski @Titan @chrisje1993 @bas2204 @007mark @Kyrill @ivago @Laki @Bogatyr @Vreven @Fabian. @timpy00 @KayDeManaager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Kijk, dat ziet er al beter uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Hiermee veroordeel ik mezelf tot het rechterrijtje, maar ik neem - ondanks het tot dusverre teleurstellende verloop - aan dat dat slechts tijdelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten