Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Songcontest #43

Bogatyr

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei Grote Ree:

Geen twaalfpunter naar Laki? :classic_ohmy:

Is dit het einde van de bromance?

Lakivago moet het natuurlijk niet te opzichtig laten lijken dat het eigenlijk één en dezelfde persoon is. Een beetje zoals expres een paar foutjes maken in een toets waarvan je van tevoren al de antwoorden weet zodat het minder verdacht is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-5-2023 om 10:14 zei Bogatyr:

icJSJS7.png.95d01cbd602dc2b403c305abfbe451c2.png

We zijn aanbeland bij de man van de consistentie in zijn punten. Djurovski loopt momenteel als een trein en hoopt dan ook op een hoge klassering. Iets dat ie zelf waarschijnlijk in het begin niet verwacht had. Hij stuurt 'One Night In Jordan' van Zade Dirani naar het festival en momenteel ziet het er naar uit dat het een goed idee was. 

istockphoto-182826898-612x612.jpg.6ab63016f6d60dbc2e810cf53215cec5.jpg

image.thumb.png.f2d1d3c1cf8e28056c726b4b5da761bb.png

De punten uit Amman, Jordanië. (7)

8 punten, cool. Thanks Djurovski! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op naar Sydney. Want Australië is de volgende in de rij die de puntjes gaat moeten uitdelen. Djordison stuurt The Bamboos met het nummer 'Wilhelm Scream' naar het festival en staat zelf momenteel in de diepe middenmoot. Nog niet echt wat hij verwachtte bij zijn terugkeer, maar er zijn natuurlijk nog veel stemlotjes te gaan. 

550x366.jpg.3938632f67650f8483749e65ec2efc70.jpg

image.thumb.png.517858a64b58d8fb44bbe0efee4ff509.png

De punten uit Sydney, Australië (10)

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Grote Ree:

Geen twaalfpunter naar Laki? 

Is dit het einde van de bromance?

Het was een dubbeltje op zijn kant. Ik heb @Laki al meer op zijn lijf geschreven nummers weten insturen, en die lagen me ook direct beter. Dit keer kon ik hem er niet meteen uit halen, geen 12-punter die kop en schouders boven uitstak waardoor ik denk dat hij bewust op zoek ging naar een nummer dat potentieel meer in het gehoor viel bij een ruimer publiek. Of dat echt gelukt is of al uberhaupt zijn bedoeling was laat ik graag in het midden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Australië trekken we door naar het Engeland van Urbeto. Naar eigen zeggen had hij er zeker meer van verwacht tot nu toe maar wie weet gaat dat nog veranderen. Hij stuurde Maximo Park met het nummer 'Leave this Island' naar het festival. Benieuwd naar de punten? Dan zullen we er eens aan beginnen.

image.thumb.png.f194afc80944cd96bbb572083dde2130.png

De punten uit Londen, Engeland. (11)

Link naar opmerking
Deel via andere websites