Tim' Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 13 uur geleden zei Djurovski: Hoorde hem in de grote popatlas voorbij komen. Ga er erg lekker op en is eens wat anders van mijn kant. Precies om die reden ging ik er al van uit dat dit jouw inzending zou zijn, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Nog helemaal geen punten, dat valt even tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Ik twijfelde of ik hier wel punten zou ontvangen; extra mooi dat het er 7 zijn. Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Dankjewel voor de 10 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Poeh nog steeds 0 punten. Had hier stiekem wel op wat puntjes gehoopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Een heel punt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 En we staan op het bord met een achtpunter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Tweede ronde op rij gewoon weer puntjes te pakken. Netjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Tof dat we begonnen zijn. En de scorewiz ziet er fris uit deze keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Twee keer zoveel punten als vorige stemronde. Gaat dit een trend worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Hoera, 3 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Onverwacht, gezien de inzending (spoiler alert), maar thanks Lekker begin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 april 2023 Auteur Share Geplaatst 21 april 2023 (bewerkt) Nu we Canada gehad hebben kunnen we meteen door naar het land van de laars: Italië. Voor deze editie rekenen zij op de band genaamd: Piqued Jacks. Deze Indie/Alternative rock groep zal San Marino gaan vertegenwoordigen op het Eurosongfestival van 2023, met het nummer 'Like An Animal'. Voorde liefhebbers van Italië in deze editie iets om naar uit te kijken dus. De jongens hebben deze groep opgericht in 2006, in het mooie Buggiano in de Toscaanse regio. Gaan ze lekker knallen deze editie of zal het een ware anticlimax worden, zo net voor het Eurosongfestival zal van start gaan. Sterren van het publiek: ☆☆☆ De punten uit Rome, Italië (3) Spoiler @Chiemel @Djurovski @Titan @Urbeto @Tim' @Fantasy @Keko@007mark @Platina32 @Chimpa @Vreven @ivago @Satyr @bas2204 @bas huijsmans @chrisje1993 @Erwin. @Laki @Fabian. @Grote Ree @aron24 @Bogatyr @Roprop 21 april 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Na een mooie start al twee keer zero points jammer hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Hardlopers zijn doodlopers hè. Ik sluit me aan bij Djuro, erg jammer dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Net als in de vorige ronde een mooie zevenpunter, al moet de koppositie nu wel aan Duitsland gelaten worden. Ben benieuwd naar het vervolg. Vond dit ook wel een goede inzending vanuit Italië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 0 sterren van het publiek blijkbaar. Gelukkig wel 2 voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 april 2023 Auteur Share Geplaatst 21 april 2023 3 minuten geleden zei 007mark: 0 sterren van het publiek blijkbaar. Gelukkig wel 2 voor mij. Technische storing. Is nu opgelost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Op 20-4-2023 om 14:07 zei Grote Ree: Twee keer zoveel punten als vorige stemronde. Gaat dit een trend worden? Haha, wordt het nog waarheid ook! Volgende ronde 8 punten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Dank u, opeens staan we er weer wat beter voor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Ah, eerste punten en we doen mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Helaaas geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Beste start ooit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Oef, nog altijd 0 punten.. Hopen dat dat nog weer aantrekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 april 2023 Share Geplaatst 21 april 2023 Kijk 6 puntjes binnen en koploper (wel van het rechterrijtje maar je moet het toch ergens mee doen he) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten