Bogatyr Geplaatst 13 april 2023 Auteur Share Geplaatst 13 april 2023 Beste deelnemers, zondag is de deadline en momenteel heb ik 6 lijstjes van de 23 binnengekregen. Mag ik jullie vriendelijk vragen om één van de dagen jullie stemlijstjes door te sturen? Alvast bedankt! Diegene die dit al hebben gedaan mogen dit bericht negeren. @Chiemel @Djurovski @Titan @Urbeto @Tim' @Fantasy @Keko@007mark @Platina32 @Chimpa @Vreven @ivago @Satyr @bas2204 @bas huijsmans @chrisje1993 @Erwin. @Laki @Fabian. @Grote Ree @aron24 @Bogatyr @Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 Komt in orde, ben begonnen met luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 Ik ga het proberen morgen in te leveren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 Zeer zeker. Hier wilde ik morgen voor gaan zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 Ben al uitgebreid bezig met luisteren, maar moet nog even tijd maken voor de puntenverdeling. Gaat wel in het weekend worden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 april 2023 Auteur Share Geplaatst 13 april 2023 1 uur geleden zei Titan: Komt in orde, ben begonnen met luisteren. 1 uur geleden zei Fabian.: Ik ga het proberen morgen in te leveren 1 uur geleden zei Fantasy: Zeer zeker. Hier wilde ik morgen voor gaan zitten 14 minuten geleden zei Urbeto: Ben al uitgebreid bezig met luisteren, maar moet nog even tijd maken voor de puntenverdeling. Gaat wel in het weekend worden denk ik. Toppers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 Wat uit het oog verloren tot gisteren, en gisteren was ik niet echt in de mood. Ik doe mijn best om het nu te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 Komt waarschijnlijk zondag pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 Ik vond het eigenlijk nog best een aardige editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 (bewerkt) Vond de vorige edities ietsje beter. Punten ingestuurd. 13 april 2023 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 Aii, moet nog beginnen. Morgen tijdens werk maar ff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Ben nu aan het luisteren. Komt vandaag of anders morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Alle nummers een keer geluisterd. Dit vind ik dan een hele matige editie. Weinig voldoendes en de voldoende die overblijven ken ik deels al en dat wil ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Alles nu tweemaal geluisterd en ga vanavond of morgen eens voor de punten zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 april 2023 Auteur Share Geplaatst 14 april 2023 De punten lopen binnen. Interessante keuzes wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Valt me op dat er wat meer stevige muziek bij de inzendingen zit. Vind ik helemaal niet erg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Ik loop ook iets achter. Hoop zondag te redden, maar weet nog niet zeker of ik dat red. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 15 april 2023 Share Geplaatst 15 april 2023 Ik vrees de deadline niet te halen. Terug van een (intensieve) vakantie en vrij rap opvolgend een werktrip. Had gedacht tussendoor een gaatje te vinden, maar dat bleek tegen te vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 Heb net alles nog eens met mijn deskundig oor geluisterd en het lijstje ingeleverd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 april 2023 Auteur Share Geplaatst 16 april 2023 Nog 8 lijstjes die normaal tegen vannacht binnen moeten zijn. Van een aantal mensen weet ik dat ze de deadline niet zullen halen, waardoor ik genoodzaakt ben om de deadline te verzetten. Ik ga geen specifieke datum geven, maar ga ervanuit dat als je tijd hebt probeert de punten in te leveren. Bedankt en alvast veel luisterplezier! @Chiemel @Djurovski @Titan @Urbeto @Tim' @Fantasy @Keko@007mark @Platina32 @Chimpa @Vreven @ivago @Satyr @bas2204 @bas huijsmans @chrisje1993 @Erwin. @Laki @Fabian. @Grote Ree @aron24 @Bogatyr @Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 Nog wel een paar keer geluisterd, ben wel zo'n beetje klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 Ik ben van plan het vanavond in te leveren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 Toch gaatje gevonden om de puntjes op de i te zetten: verstuurd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 (bewerkt) Ingestuurd! Vond het best een goede editie, ondanks wat vele anderen zeiden. Een aantal leuke anvullingen op mijn Spotify. 16 april 2023 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 Ik ben over de helft, dus dat red ik vanavond nog wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten