Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvision Songcontest #42

Bogatyr

Aanbevolen berichten

Beste deelnemers, zondag is de deadline en momenteel heb ik 6 lijstjes van de 23 binnengekregen. Mag ik jullie vriendelijk vragen om één van de dagen jullie stemlijstjes door te sturen? Alvast bedankt! (d) Diegene die dit al hebben gedaan mogen dit bericht negeren.

@Chiemel @Djurovski @Titan @Urbeto @Tim' @Fantasy @Keko@007mark @Platina32 @Chimpa @Vreven @ivago @Satyr @bas2204 @bas huijsmans @chrisje1993 @Erwin. @Laki @Fabian. @Grote Ree @aron24 @Bogatyr  @Roprop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Titan:

Komt in orde, ben begonnen met luisteren.

1 uur geleden zei Fabian.:

Ik ga het proberen morgen in te leveren

1 uur geleden zei Fantasy:

Zeer zeker. Hier wilde ik morgen voor gaan zitten (y) 

14 minuten geleden zei Urbeto:

Ben al uitgebreid bezig met luisteren, maar moet nog even tijd maken voor de puntenverdeling. Gaat wel in het weekend worden denk ik.

Toppers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog 8 lijstjes die normaal tegen vannacht binnen moeten zijn. Van een aantal mensen weet ik dat ze de deadline niet zullen halen, waardoor ik genoodzaakt ben om de deadline te verzetten. Ik ga geen specifieke datum geven, maar ga ervanuit dat als je tijd hebt probeert de punten in te leveren. Bedankt en alvast veel luisterplezier!

@Chiemel @Djurovski @Titan @Urbeto @Tim' @Fantasy @Keko@007mark @Platina32 @Chimpa @Vreven @ivago @Satyr @bas2204 @bas huijsmans @chrisje1993 @Erwin. @Laki @Fabian. @Grote Ree @aron24 @Bogatyr  @Roprop

Link naar opmerking
Deel via andere websites