Bogatyr Geplaatst 29 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2023 Aangezien ik niet veel inzendingen meer krijg ga ik ga de deadline vervroegen naar zondag 2 april 23.59u. Leden die nog mee willen doen mogen een inzending insturen via PB! Misschien hebben @Arezo, @Bolderbast, @Platina32 en @Laki nog interesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 29 minuten geleden zei Bogatyr: Aangezien ik niet veel inzendingen meer krijg ga ik ga de deadline vervroegen naar zondag 2 april 23.59u. Leden die nog mee willen doen mogen een inzending insturen via PB! Misschien hebben @Arezo, @Bolderbast, @Platina32 en @Laki nog interesse. Ik moet even kijken of het mij lukt hoor voor die tijd om iets te vinden. Wil wel graag meedoen (heb alleen editie 1 gemist) dus zou je nog eventueel toch een weekje willen wachten mocht ik het niet redden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2023 3 minuten geleden zei Grote Ree: Ik moet even kijken of het mij lukt hoor voor die tijd om iets te vinden. Wil wel graag meedoen (heb alleen editie 1 gemist) dus zou je nog eventueel toch een weekje willen wachten mocht ik het niet redden? Natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Ik had toch al ingestuurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2023 2 minuten geleden zei Platina32: Ik had toch al ingestuurd? Klopt, sorry je stond al op de 2e pagina in men PB's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 (bewerkt) 3 uur geleden zei bas huijsmans: Maak er dan maar 24 punten van hoor Ik voel hem twijfelen nu @Grote Ree Met Jovink of mooi wark heb je al 24 punten te pakken of 20 als @Titanhetzelfde doet of 22 aangezien we dan niet weten wie wat heeft ingesturd dat zijn er dan gegarandeerd al 14 meer dan het totaal van @007mark afgelopen editie 29 maart 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 april 2023 Auteur Share Geplaatst 3 april 2023 (bewerkt) Dames en heren, we gaan er weer aan beginnen, iets vroeger dan verwacht. De deadline is nog niet voorbij, maar ik verwacht zelf geen inschrijvingen meer. De liedjes worden opgesomd in alfabetische volgorde. Jullie weten hoe het in zijn werk gaat. Voor diegenen die dit niet weten komt er onderaan nog eens extra uitleg bij. Hebben jullie er zin in? Ik alvast wel! #herewego Australië: België: Canada: Denemarken: Duitsland: Engeland: Faeroër Eilanden: Filipijnen: Finland: Ierland: IJsland: Israël: Italië: Kenia: Luxemburg: Mali: Mexico: Nederland: Noorwegen: Singapore: Verenigde Staten: Wales: Zweden: Hieronder ook de Spotify-playlist om het een beetje gemakkelijker te maken. Hoe gaan we stemmen? Op de gebruikelijke manier. Nadat je hierboven de inzendingen aan hebt gehoord, is het nu tijd voor het stemproces. Dit gaat uiteraard via het bekende MU Worldvision Song Contest stemsysteem™. Je favoriete inzending krijgt twaalf punten en zo werk je steeds verder naar beneden. Ondanks dat enkelen van jullie ongetwijfeld het liefst vanaf de ivoren toren van jullie muzieksmaak op jezelf zouden stemmen, is dat niet toegestaan. Vergeet ook niet twee reservestemmen in te sturen, het komt namelijk nog wel eens voor dat mensen hun stemlijstje niet op tijd aanleveren. Kopieer onderstaand stemlijstje en stuur het bij grote voorkeur op in de PM waarin je ook al je inzending hebt doorgegeven: 12: 10: 8: 7: 6: 5: 4: 3: 2: 1: R1: R2: Om iedereen de kans te geven alle nummers uitgebreid te kunnen luisteren, wegen en analyseren, ligt de deadline voor het stemmen op zondag 16 april 2023 23.59u . Genoeg tijd voor iedereen neem ik aan. In onderling overleg kan dit nog eventueel verlengd worden. Indien ik alle punten eerder heb gekregen zal ik de stemming ook sneller verwerken. Veel succes en Let The Games Begin! Citaat Lieve mensen, een fout is snel gemaakt. Ik hoop dat ik niets over het hoofd heb gezien. Want er komt heel veel bij kijken. Indien dit wel het geval is meld dit dan even privé, dan kan ik het zo snel mogelijk oplossen. Bedankt! @Chiemel @Djurovski @Titan @Urbeto @Tim' @Fantasy @Keko@007mark @Platina32 @Chimpa @Vreven @ivago @Satyr @bas2204 @bas huijsmans @chrisje1993 @Erwin. @Laki @Fabian. @Grote Ree @aron24 @Bogatyr @Roprop 3 april 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 april 2023 Share Geplaatst 3 april 2023 Grappig, staat een nummer bij die ik ook wel eens heb overwogen n.a.v. een Netflix serie waarin ik die hoorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 april 2023 Share Geplaatst 3 april 2023 1 uur geleden zei 007mark: Grappig, staat een nummer bij die ik ook wel eens heb overwogen n.a.v. een Netflix serie waarin ik die hoorde. Heb het nummer die ik al kende even opgezocht, volgens mij hebben we het dan over hetzelfdr nummer. Maar ik ken het niet van Netflix, dacht dat ik het hier van het forum had. Van dit gebeuren zelfs @Bogatyr beschik je over de lijst die al meegedaan heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 april 2023 Auteur Share Geplaatst 3 april 2023 17 minuten geleden zei Chiemel: Heb het nummer die ik al kende even opgezocht, volgens mij hebben we het dan over hetzelfdr nummer. Maar ik ken het niet van Netflix, dacht dat ik het hier van het forum had. Van dit gebeuren zelfs @Bogatyr beschik je over de lijst die al meegedaan heeft? Neen die heb ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 april 2023 Share Geplaatst 3 april 2023 @007mark heb je het eigenlijk over het nu over het nummer die je zelf hebt ingestuurd in editie 35? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 april 2023 Auteur Share Geplaatst 3 april 2023 6 minuten geleden zei Chiemel: @007mark heb je het eigenlijk over het nu over het nummer die je zelf hebt ingestuurd in editie 35? Ik zie het net. Maar ik ga het gewoon zo laten. Ik kan het nu niet meer veranderen. Die lijst had inderdaad wel handig geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 april 2023 Share Geplaatst 3 april 2023 Ah, verrek. Had ik inderdaad zelfs mee laten doen, ja. Hou zelf geen lijst bij van mijn inzendingen, dus was dat alweer vergeten. Was ook beetje alles of niets editie voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 april 2023 Share Geplaatst 3 april 2023 Wanneer je acht punten nog te veel vind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 Ik dacht eigenlijk altijd dat Roosevelt Nederlands was joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 Ah kut zit niet in de mention lijst en heb niet opgelet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 april 2023 Share Geplaatst 4 april 2023 (bewerkt) Vier nummers die er echt boven uit steken. Ruime prima middenmoot. Veel nummers die mij doet denken dat sommige misschien een geslachtsverandering moeten ondergaan want dit hoor je wanneer je bij een vrouw in de auto zit die Sky Radio aan heeft . En een aantal koortsdromen 4 april 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Na alles een keer beluisterd te hebben, ben ik niet echt kapot van het niveau. De vorige editie was wat dat betreft beter denk ik. Hoe denkt de rest daarover? Ga het sowieso nog wel even aandachtiger beluisteren voordat de punten uitgedeeld worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Voor mij wordt het op z'n vroegst dit weekend om te gaan luisteren. Ik ben wel erg benieuwd en zie in elk geval één uitvoerende waar ik fan van ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 14 uur geleden zei Urbeto: Na alles een keer beluisterd te hebben, ben ik niet echt kapot van het niveau. De vorige editie was wat dat betreft beter denk ik. Hoe denkt de rest daarover? Ga het sowieso nog wel even aandachtiger beluisteren voordat de punten uitgedeeld worden. Ik vind deze beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Op 6-4-2023 om 00:01 zei Djurovski: Ik vind deze beter Maar zegt dat wat over het niveau van deze editie of over het niveau van de vorige editie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 11 uur geleden zei bas huijsmans: Maar zegt dat wat over het niveau van deze editie of over het niveau van de vorige editie? Dat het niveau de laatste tijd stijgende is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 april 2023 Share Geplaatst 10 april 2023 Matige editie naar mijn mening, moeilijk doorheen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 april 2023 Auteur Share Geplaatst 10 april 2023 We halen even een Britse winnaar uit het verleden van onder het stof uit. Bucks Fizz werd speciaal opgericht om deel te nemen aan het Eurosongfestival in 1981 en won de editie meteen. Het liedje 'Making Your Mind Up' was het begin van een hele succesvolle carrière. In datzelfde jaar stond het nummer 12 weken op een eerste plaats in de Nederlandse hitparade. In de Radio 2 top 2000 van 1999 stond het nummer op een 1885e plaats en twee jaar later op de 1946e plaats. Sinds het succes van ABBA op het Eurosongfestival was het niet ongebruikelijk om een groep samen te stellen met twee mannen en twee vrouwen. Het is een understatement dat ze niet hetzelfde succes hadden als ABBA zelf, maar op die ene hit mogen ze toch wel trots zijn. Ook zal dit liedje voor altijd in de geschiedenisboeken staan als song die ooit het Eurovisiesongfestival won. ------------------------------------------- Ik heb al een aantal stemlijstjes binnen. Jullie kunnen dit nog altijd doen tot 16 april 2023 om 23.59u. Deze datum kan in onderling overleg verlengd worden, maar dat doe ik liever niet. Veel succes iedereen! Spoiler @Chiemel @Djurovski @Titan @Urbeto @Tim' @Fantasy @Keko@007mark @Platina32 @Chimpa @Vreven @ivago @Satyr @bas2204 @bas huijsmans @chrisje1993 @Erwin. @Laki @Fabian. @Grote Ree @aron24 @Bogatyr @Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 Een hele interessante editie. Een paar absolute uitblinkers en ook wat flinke dieptepunten wat mij betreft. Maar er zijn zes nummers in mijn eigen Spotify-lijstje beland, dus dat is al top! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten