007mark Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 GP Abu Dhabi, 26 november 2023 1. Max Verstappen 2. Charles Leclerc 3. Lando Norris 4. Carlos Sainz 5. Lewis Hamilton 6. Oscar Piastri 7. Sergio Perez 8. Geoege Russell 9. Esteban Ocon 10. Fernando Alonso Pole position: Max Verstappen 1e uitvaller: Yuki Tsunods Snelste ronde: Max Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 GP Abu Dhabi, 26 november 2023 1. Verstappen 2. LeClerc 3. Norris 4. Sainz 5. Piastri 6. Stroll 7. Alonso 8. Bottas 9. Gasly 10. Zhou Pole position: LeClerc 1e uitvaller: Hulkenberg Snelste ronde: Sainz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 GP Abu Dhabi, 26 november 2023 1. Verstappen 2. Perez 3. Leclerc 4. Sainz 5. Norris 6. Piastri 7. Alonso 8. Russel 9. Hamilton 10. Zhou Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Tsunoda Snelste ronde: Verstappen op basis van eerste vrije training Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 1. Verstappen 2. Leclerc 3. Sainz 4. Norris 5. Hamilton 6. Piastri 7. Russell 8. Alonso 9. Stroll 10. Ocon Pole position: Verstappen Uitvaller: Perez Snelste ronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juiceman Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 GP Abu Dhabi, 26 november 2023 1. Verstappen 2. Leclerc 3. Norris 4. Perez 5. Hamilton 6. Russell 7. Sainz 8. Piastri 9. Gasly 10. Bottas Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Hulkenberg Snelste ronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 GP Abu Dhabi, 26 november 2023 1. Verstappen 2. LeClerc 3. Norris 4. Russell 5. Perez 6. Sainz 7. Hamilton 8. Piastri 9. Alonso 10. Stroll Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Ocon Snelste ronde: Perez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Ondertussen is ook de laatste vrije training van het jaar verreden. Mocht je nog aanpassingen willen doen aan je voorspelling dan heb je tot 15:00 de tijd! @007mark@19CH98@aron24 @Chiemel@chrisje1993@De Raam@delichris@Djurovski@Juiceman@KayDeManaager@Keko@La Pulga @Michaelinho*@Mordurette@neva@Noordzijde@Oerlie@rich ruzzian@Satyr@Srangaman@The Saint@timpy00@LouisPSV@Fantasy@CultClub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 GP Abu Dhabi, 26 november 2023 1. Verstappen 2. Norris 3. Perez 4. Hamilton 5. Russell 6. Leclerc 7. Sainz 8. Piastri 9. Albon 10. Gasly Pole position: Norris 1e uitvaller: Ocon Snelste ronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 november 2023 Auteur Share Geplaatst 25 november 2023 1. Verstappen 2. Russell 3. Perez 4. Norris 5. Leclerc 6. Sainz 7. Piastri 8. Ocon 9. Gasly 10. Albon Pole position: Russell 1e uitvaller: Hamilton Snelste ronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 1. Verstappen 2. Russell 3. Alonso 4. Hamilton 5. Norris 6. Piastri 7. Perez 8. Leclerc 9. Albon 10. Gasly Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Sainz Snelste ronde: Norris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 GP Abu Dhabi, 26 november 2023 1. Verstappen 2. Pérez 3. Norris 4. Russel 5. Sainz 6. Hamilton 7. LeClerc 8. Piastri 9. Alonso 10. Ocon Pole position: Norris 1e uitvaller: Tsunoda Snelste ronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 De laatste GP en dus ook de laatste uitslag van het jaar. Met 20 punten pakt @La Pulga de dagwinst. Hij blijft hiermee @aron24 en @timpy00 voor. Zij sluiten het seizoen dus af met een podium. Maar het gaat natuurlijk allemaal om het algemeen klassement. Ook hierin een vermelding voor @La Pulga. Hij komt vanuit het achterveld slechts een puntje tekort voor het podium. 225 punten is zijn totaal. Een puntje meer en daarmee op de derde plek eindigend vinden we @007mark. Nog een puntje meer is er voor @Juiceman. Maar dan nu het moment waarop jullie allemaal gewacht hebben. De bekendmaking van de winnaar. @delichris begon het weekend met twee punten voorsprong op de concurrentie en die heeft hij nu nog steeds. Gefeliciteerd! @007mark@19CH98@aron24 @Chiemel@chrisje1993@De Raam@delichris@Djurovski@Juiceman@KayDeManaager@Keko@La Pulga @Michaelinho*@Mordurette@neva@Noordzijde@Oerlie@rich ruzzian@Satyr@Srangaman@The Saint@timpy00@LouisPSV@Fantasy@CultClub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Haha, komt door dat chauvinisme gefeliciteerd @delichris! bedankt @Fantasy en @19CH98voor de feilloze organisatie. Zelf ook tevreden de winterstop in met een gedeelde vijfde stek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Thanks voor de organisatie. Zelf mooie podiumplek overall. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Dagwinstje, daar doen we het voor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Echt dom, helemaal vergeten in te vullen en dat kost me onwijs veel punten. Ach, eigen schuld. Bedankt voor de organisatie weer! 😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Gelukkig mijn voorsprong vast kunnen houden. Ik was heel blij tijdens de race toen ik de nummers 1 t/m 4 goed had. Verschillende belletjes gedaan om het zo te laten eindigen, maar Norris en Russell wilden niet luisteren. @Fantasy en @19CH98 bedankt voor de organisatie. Over 97 dagen ben ik klaar om mijn titel te verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 In de laatste 2 races wat gekke gokjes gedaan en daarin juist veel punten gescoord. Hierdoor nog wat gestegen in de subtop. Bedankt voor de keurige organisatie mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Gefeliciteerd @delichrisen bedankt voor de organisatie @Fantasyen @19CH98 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juiceman Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Deceptie :( Dank voor de organisatie, perfect geregeld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Komend seizoen toch maar weer actief hieraan meedoen. Bedankt in elk geval voor jullie tijd en inzet voor dit initiatief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Aangezien donderdag het seizoen gaat beginnen met de vrije trainingen. Komt er ook weer een nieuwe voorspelling seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Op 25-2-2024 om 09:50 zei delichris: Aangezien donderdag het seizoen gaat beginnen met de vrije trainingen. Komt er ook weer een nieuwe voorspelling seizoen? @Fantasy @19CH98 Als het jullie niet lukt, wil ik het eventueel wel organiseren maar kan iemand dan even vertellen hoe jullie het aangepakt hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari 15 minuten geleden zei De Raam: @Fantasy @19CH98 Als het jullie niet lukt, wil ik het eventueel wel organiseren maar kan iemand dan even vertellen hoe jullie het aangepakt hebben? En als je een assistentje nodig heb, ik ben daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 februari Auteur Share Geplaatst 27 februari 41 minuten geleden zei De Raam: @Fantasy @19CH98 Als het jullie niet lukt, wil ik het eventueel wel organiseren maar kan iemand dan even vertellen hoe jullie het aangepakt hebben? Ga je gang! Ik had gewoon een Excelletje dat ik handmatig invulde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten