Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Het Grote MU F1 Voorspelspel #5

Fantasy

Aanbevolen berichten

GP Abu Dhabi, 26 november 2023

1. Max Verstappen

2. Charles Leclerc

3. Lando Norris

4. Carlos Sainz

5. Lewis Hamilton

6. Oscar Piastri

7.  Sergio Perez

8. Geoege Russell

9. Esteban Ocon

10.  Fernando Alonso

Pole position: Max Verstappen

1e uitvaller: Yuki Tsunods

Snelste ronde: Max Verstappen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.35dc49e6afaab57654c38b6bd6f58c86.png

Ondertussen is ook de laatste vrije training van het jaar verreden. Mocht je nog aanpassingen willen doen aan je voorspelling dan heb je tot 15:00 de tijd!

image.png.33f5cf2edd3259608fe5ff53aafd327d.png

@007mark@19CH98@aron24 @Chiemel@chrisje1993@De Raam@delichris@Djurovski@Juiceman@KayDeManaager@Keko@La Pulga @Michaelinho*@Mordurette@neva@Noordzijde@Oerlie@rich ruzzian@Satyr@Srangaman@The Saint@timpy00@LouisPSV@Fantasy@CultClub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.f409be33d04cdd0386bf4b7331f55ac4.png

De laatste GP en dus ook de laatste uitslag van het jaar. Met 20 punten pakt @La Pulga de dagwinst. Hij blijft hiermee @aron24 en @timpy00 voor. Zij sluiten het seizoen dus af met een podium.

image.thumb.png.80fc0aa3a2e895a818819266e8cff7ac.png

Maar het gaat natuurlijk allemaal om het algemeen klassement. Ook hierin een vermelding voor @La Pulga. Hij komt vanuit het achterveld slechts een puntje tekort voor het podium. 225 punten is zijn totaal. Een puntje meer en daarmee op de derde plek eindigend vinden we @007mark. Nog een puntje meer is er voor @Juiceman. Maar dan nu het moment waarop jullie allemaal gewacht hebben. De bekendmaking van de winnaar. @delichris begon het weekend met twee punten voorsprong op de concurrentie en die heeft hij nu nog steeds. Gefeliciteerd!

image.thumb.png.6ae9da160932701bd882cacfc3ab105a.png

@007mark@19CH98@aron24 @Chiemel@chrisje1993@De Raam@delichris@Djurovski@Juiceman@KayDeManaager@Keko@La Pulga @Michaelinho*@Mordurette@neva@Noordzijde@Oerlie@rich ruzzian@Satyr@Srangaman@The Saint@timpy00@LouisPSV@Fantasy@CultClub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig mijn voorsprong vast kunnen houden. Ik was heel blij tijdens de race toen ik de nummers 1 t/m 4 goed had. Verschillende belletjes gedaan om het zo te laten eindigen, maar Norris en Russell wilden niet luisteren. 

@Fantasy en @19CH98 bedankt voor de organisatie. Over 97 dagen ben ik klaar om mijn titel te verdedigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites