Djurovski Geplaatst 12 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2023 Wanneer de volgende scout de zaal betreed krijgt hij een applaus die nog luider is dan die van die Oekraïense dorpsidioot in Brussel. Zelfs de Hongaarse afvaardiging klapt ditmaal mee. Oh nee die doen niet mee. Gek is het niet dat het publiek massaal op de banken gaan staan want het is de beurt aan scout Tim' die de afgelopen drie edities wist te winnen. . Ditmaal hoopt hij het festival terug naar Engeland te halen met de Liverpoolse band Stone. Verwar die absoluut niet met de Finse band Stone. Dan kun je wel van een koude kermis thuis komen of je bent spontaan fan van de Finse variant natuurlijk. Momenteel staat hij in de middenmoot van het rechterrijtje. Iets wat je niet direct verwacht bij deze succes machine. Stone bestaat uit Fin Power ( zang en gitaar ) Elliot Gill ( lead gitaar ) Alex Smith ( drum ) en de enigste die niet uit Liverpool komt Sarah Surrage ( bass ). Hun muziek omschrijft zich het beste als Post Apocalyptic Scally Rock. Een hele mond vol voor deze Gen Z groep. Ze omschrijven hun muziek zelf om het lekker hard te draaien en daar ben ik het mee eens. Het is wel prima herrie om te luisteren. In ieder geval het nummer Money dan wie ze straks live ten gehore zouden brengen. Het liedje gaat over de stress van deze verloren generatie. Die arme drommels die zich vastplakken op het wegdek. Misschien kunnen ze dan toch beter de Finse variant gaan luisteren. Nee zonder gekkigheid het nummer gaat wel over de stress van deze generatie. En dat er een verandering aan zit te komen. Dat er gehunkerd wordt naar wat aanraking en dat het oke is bang te zijn. Tja voor de tekst heeft het nummer niet mijn punten ontvangen. Wel voor de gitaren en de drums. Vinnie Paul ( Pantera ) : Prima stem , chaotische herrie , muziek wat je inderdaad lekker hard moet draaien en dan niet naar de tekst luisteren. Daar wordt je weer dieptriest van. 7 Ronnie James Dio ( Black Sabbath o.a ) Een typische festival band. Die ff de tweede tent op stelten zet. Zet deze samen met de Belgische en Poolse inzending op een festival en je hebt een prima avondje. Kan die Amerikaan nog wat van leren 7 Lemmy Kilmister ( Motörhead ) : Je kon er op wachten dat er eens een band mee gaat doen die zich inzet voor de " problemen " van deze tijd. Gelukkig doen deze het met muziek ipv die rare acties van een ER. En om muziek te kunnen waarderen hoef je geen vrienden met de tekst te zijn. 7,5 De punten van Engeland @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Bolderbast @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @Keko @Laki @nasje92 @Platina32 @Roprop @Satyr @Tim' @timpy00 @Urbeto @Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Slecht begonnen, maar na het puntje van aron24, plots nu wel twee goede beurten van Tim en Bolderbast. Dank voor de punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Had van Tim wel punten verwacht.. en gekregen. Dat is ook wel eens lekker. Dank! Verwacht dat de Engelse inzending nog wel flink gaat stijgen eigenlijk. Prima nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Dit valt even tegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 En het verschil is nog maar 7 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Is mijn nummer wel opgenomen in de playlist? Want snap er weinig van. Waar zijn de punten? Berry jij een fout gemaakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 (bewerkt) Na de eerste drie rondes geen punten te krijgen, zag ik de bui al weer in de verte hangen. Gelukkig breken er toch zonnestraaltjes door nu. Bedankt België en Engeland voor de punten. 13 februari 2023 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 1 schamel puntje nog maar. We zijn pas net begonnen, maar het valt me wel een beetje tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 Na de eerste ronde geen punten meer gekregen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 Hoppaaaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2023 9 uur geleden zei timpy00: Is mijn nummer wel opgenomen in de playlist? Want snap er weinig van. Waar zijn de punten? Berry jij een fout gemaakt? Nee hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 9 minuten geleden zei Djurovski: Nee hoor Dan kan ik de eerste landen en hun punten nier serieus nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 Ik had hier zeker punten verwacht. Ik ben dan ook blij dat die verwachting uitkomt. Bedankt @Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2023 Zomaar een verrassingsoptreden van D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project? Nee hoor zeer bewust want het de titel van het nummer zegt wat er aan gaat komen. Het donkerste uur ( nou ja uur is overdreven ) van dit festival. De komende nummers doen het bloed uit je oren stromen. En niet van plezier. Dames en heren , Jongens en meisjes. , Onder jullie stoelen vinden jullie een doosje met daarin draadloze oordopjes met bluetooth zodat u uw eigen playlist kunt opzetten voor de komende vier nummers. Of u gaat even een paar sigaretten roken buiten. En kan u ook in het restaurant de IKEA balletjes IJslandse stijl aanbevelen met als toetje Skyr Vanille. Blijft u toch in de zaal dan heb ik een groot respect voor jullie. Goed Scout Nasje stuurt Marnix Emanuel naar IJsland om Nederland te vertegenwoordigen. Sieneke is dan 1000 maal beter. En dat was al een drama. Dat zegt genoeg dus. Maar goed de beste man is voor Twente dus zullen het hem niet al te kwalijk nemen. Marnix Emanuel dus. Hij deed in 2013 mee metr beste sing and songwriter en kwam daar al niet de eerste ronde door. Misschien had hij het daar bij moeten laten. Hij is de oudste van vier muzikale broers en een zingende zuster. Naar eigen zeggen leeft hij voor zijn muziek dag en nacht en slaapt in de studio. Zou hem aanraden om eens op bed te gaan slapen. Misschien dat er dan wat beters uitkomt. Hij schijnt in 2023 nieuwe nummers uit te brengen. Dus mocht je het toch leuk vinden dan is dat goed nieuws. Ook speelde hij in de film " Ik wist het " en daar was zijn optreden uitverkocht. Tja in films kan alles natuurlijk. Het nummer ook al geen bonuspunten voor originaliteit gaat over een meisje die wat aandacht verdiend op een zaterdagavond. En dat ze geweldig is voor hem. Ach gossie en dat op de dag voor valentijn. Had deze update beter morgen kunnen doen. Zoetsappige shitzooi op de maandag dus. Tja zoals jullie merken ben ik niet al te enthousiast over dit nummer. Ga hier zeer slecht op. En dan er achter komen dat deze waarschijnlijk nog de beste is van de komende 4 nummers... Arme oortjes. Ik zal afsluiten met een positieve noot. Zijn stem is echt niet slecht. Absoluut niet maar dit soort muziek is niet aan mij besteed. Luister dan nog liever naar Mozart Vinnie Paul ( Pantera ) : Hier komt dus dit jaar nieuwe nummers van.. Blij dat ik dat niet meer mee krijg. Lieve help wat een tranendal. Het is dat zijn stem nog aangenaam is. 3 punten met moeite Ronnie James Dio ( Black Sabbath o.a ) Positief , zijn stem. Negatief al het andere. 2 Lemmy Kilmister ( Motörhead ) : Ellende op ellende op ellende. Mag ik al naar huis? Nee shitzooi. De punten van Nederland @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Bolderbast @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @Keko @Laki @nasje92 @Platina32 @Roprop @Satyr @Tim' @timpy00 @Urbeto @Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 12 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 Geen punten van de met afstand slechtste inzending van deze editie. Viel te verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 Als zelfs Nasje mij geen punten geeft is het wel heel matig gesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 Bedankt voor de fijne woorden!! Wel prettig dat je nu op hier nog tijd voor hebt, volgend jaar moet je je clubbie supporten op de maandagavond🤪😘 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2023 (bewerkt) In Velsen schijnen ze al zeven kleuren stront te schijten Telstar Telstar Groningen komt eraan 13 februari 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 Gaat lekker zo. Thx @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 Beetje D Block en S Te Fan. Lekker hoor 😊 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 Laat maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 Plotsklaps de top tien in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 Wel puntjes maar @Bogatyr je komt gevaarlijk dichtbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Wel puntjes maar @Bogatyr je komt gevaarlijk dichtbij Als ik die twaalf niet aan jou had gegeven he... Neenee eerlijk is eerlijk, die twaalf waren terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten