Jotew Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Fantastisch begin van onze FC 🙄🙄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 (bewerkt) Goede aanname en assist van Kerkez. Dat Gil Vicente is mij toch een potje matig, moet je gewoon oprollen. 18 augustus 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 22 minuten geleden zei Jotew: Fantastisch begin van onze FC 🙄🙄 Heb de goal gemist, wat gebeurde er? Wel zonde ja, zeker als je tegen zo’n tegenstander speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 21 minuten geleden zei Michaelinho*: Heb de goal gemist, wat gebeurde er? Wel zonde ja, zeker als je tegen zo’n tegenstander speelt. Brenet wordt aan alle kanten voorbij gelopen waardoor Propper op die buitenspeler komt te staan. Brenet gewoon (mede)verantwoordelijk voor de tegengoals, sowieso bij de 2-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 AZ kan zich wel gaan opmaken voor de groepsfase. Twente is nog lang niet kansloos, goede resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Heb ook het idee dat AZ echt met elke wedstrijd beter gaat spelen. Ziet er prima uit bij vlagen (van wat ik gezien heb). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 2 uur geleden zei Bogatyr: Mooie overwinning van Anderlecht op Young Boys. Antwerp momenteel 1.0 achter tegen Basaksehir. Heel blij met de overwinning. Antwerp gelukkig nog op 1-1 geraakt. Kunnen ze thuis nog afmaken. Alleen Gent tja.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Als AZ dit in Portugal nog weggeeft dan zou dat heel zuur zijn. Twente zou met het publiek erachter in Enschede nog best voor een stuntje kunnen gaan! Moet je alleen wel iets scherper verdedigen (Brenet). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 11 uur geleden zei Chiemel: Goede aanname en assist van Kerkez. Dat Gil Vicente is mij toch een potje matig, moet je gewoon oprollen. Echt een hele leuke back is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Echt een hele leuke back is dat zeg. Ajax heeft de verkeerde linksback van AZ overgenomen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Sfeertje nog in Enschede hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2022 Op 18-8-2022 om 23:30 zei TomFsoccer: Heel blij met de overwinning. Antwerp gelukkig nog op 1-1 geraakt. Kunnen ze thuis nog afmaken. Alleen Gent tja.. Wat denk je? Gaat RSCA zich plaatsen vandaag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Twente laat PSV even zien hoe het wel moet. Zoveel meer strijd en inzet. Ook gewoon lekker aanvallen, niet van dat slome, laffe gedoe als je de bal eenmaal hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 12 minuten geleden zei Grote Ree: Twente laat PSV even zien hoe het wel moet. Zoveel meer strijd en inzet. Ook gewoon lekker aanvallen, niet van dat slome, laffe gedoe als je de bal eenmaal hebt. Wilde het net zeggen, maar je bent me voor haha. Spelen echt leuk! Verdienen een goal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Applaus voor Twente, goede inzet! Maar wel weer Italianen he bah bah bah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Wat een kans nog potverdikkie zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Brenet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Ooooh wat zonde voor Twente. Hadden echt meer verdiend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Nou ik hoor vanuit mijn appartement al behoorlijk wat vuurwerk daar, gaat goed uit de hand lopen ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Typische pot van een NL ploeg tegen eentje van een zuid Europese. Je hoeft geen fan te zijn van een club om je te irriteren aan de tegenstander. Jammer hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Er waren er een paar aan Italiaanse zijde die toch wel even een doodschopje of twee verdiende, de coach en Biraghi voorop. Voor de rest: Twente mag trots zijn. Hebben prima partij geboden. Fiorentina had er zelf ook wel minimaal twee of drie moeten maken. Die omhaal op de paal had echt een wereldgoal geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Voor de Belgische clubs ziet het er niet goed uit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 38 minuten geleden zei cimbomcu: Nou ik hoor vanuit mijn appartement al behoorlijk wat vuurwerk daar, gaat goed uit de hand lopen ben ik bang. Tja, dat vuurwerk richting het publiek van Twente heeft niet echt geholpen na de rellen gisteravond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Vaduz op 0-1 bij Rapid, zou het dan gebeuren...? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Misschien wel ja. Twente heeft natuurlijk vooral heel veel pech gehad met de loting, tegen bijna iedere andere tegenstander behalve misschien West Ham en Villareal hadden ze denk ik gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten