007mark Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Volgens mij doen we dit vaker en vond dit zelf wel een goed TOTS. Helaas wel enkel spelers bij de top-5 vandaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Misschien leuk om dit te doen met de restrictie maar max 1 per team te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 (bewerkt) https://www.createformation.com/create 15 mei 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Rechtsback had ook Mazraoui kunnen zijn, maar Geertruida was met zijn invulling op RB voor Feyenoord dit jaar wel belangrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 1 uur geleden zei Arezo: Zelfs als grap is het nog een belediging om Lamprou op doel te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Was vrij simpel. Gakpo is alleen geen spits, maar boeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 (bewerkt) Was niet zo lastig 16 mei 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Zoiets. Heb Ajax/Feyenoord/PSV buiten beschouwing gelaten omdat er voldoende spelers zijn die ook een prima seizoen hebben gehad. Zal ongetwijfeld nog wel wat spelers over het hoofd zien, maar ach. En Bram hoort er gewoon in thuis. Maakt me niets uit dat ie 20 kutballen per wedstrijd geeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Uiteraard Feyenoord-bias. Je kan Karlsson er nog inzetten, uiteraard voor van Wolfswinkel (en dan Tadic dus spits). En die Braziliaan weiger ik uit principe erin te zetten (had dat ook voor Tadic willen doen, maar ja, bovenaan in de MVP-lijst, dus daar kom je niet onderuit). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 5-3-2 voor mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Als mensen gezien hun keuze voor Van Wolfswinkel als spits toch al aan scorebordjournalistiek doen, waarom dan eigenlijk niet voor Openda - en vooral - Haller kiezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Goed ik kijk wel een beetje door een rode bril maar Van Wolfswinkel is zowel op als buiten het veld veruit onze belangrijkste speler geweest. Niet alleen dat maar ook statistisch gezien dus ik kan mij wel voorstellen dat mensen heb in het team hebben staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Statistisch gezien scoren Openda (18) en Haller (21) meer doelpunten dit jaar. Van Wolfswinkel had er 16. Enige wat Van Wolfswinkel voor heeft op hen is assists, maar Openda mag je gezien de speelstijl daar niet echt op afrekenen en Haller heeft er zelfs maar ééntje minder slechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Gelukkig maar dat er meerdere spitsen zijn die het goed hebben gedaan, anders zou het wel een beetje saai zijn he Maar ben het ook niet oneens hoor met bovenstaande Maar ik snap wel dat van Wolfswinkel op menig lijstje staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2022 Tsja, Haller. Als spits van Ajax krijg je dusdanig veel kansen dat ik het niet meer normaal vind dat je minimaal 20 goals maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 45 minuten geleden zei Socrates: Als mensen gezien hun keuze voor Van Wolfswinkel als spits toch al aan scorebordjournalistiek doen, waarom dan eigenlijk niet voor Openda - en vooral - Haller kiezen? Ik vind persoonlijk het niet als eerste selecteren van Antony nog een veel grotere grap eerlijk gezegd. Dan blijkt toch maar weer hoe groot de Ajax afgunst is bij sommige mensen. Maar goed: Zoveel meningen, zoveel teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 5 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik vind persoonlijk het niet als eerste selecteren van Antony nog een veel grotere grap eerlijk gezegd. Dan blijkt toch maar weer hoe groot de Ajax afgunst is bij sommige mensen. Maar goed: Zoveel meningen, zoveel teams. met alle respect, maar Antony zijn rendement ligt daar toch echt veel te laag voor. Leuke voetballer maar 8 goals en 4 assists vind ik bij Ajax niet bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Openda ipv van Wolfswinkel had ook gekund ja. Mag er maar 11 kiezen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 10 minuten geleden zei Oerlie: met alle respect, maar Antony zijn rendement ligt daar toch echt veel te laag voor. Leuke voetballer maar 8 goals en 4 assists vind ik bij Ajax niet bijzonder. Scorebordjournalistiek dus, zoals Socrates al aangeeft. Antony is namelijk kwalitatief met afstand de beste speler van de eredivisie en de belangrijkste speler van Ajax. Het is niet voor niets dat het een stuk moeizamer ging sinds Antony er niet bij was. Dat is niet uit te drukken in doelpunten of assists. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 4 minuten geleden zei Elsjorro1990: Scorebordjournalistiek dus, zoals Socrates al aangeeft. Antony is namelijk kwalitatief met afstand de beste speler van de eredivisie en de belangrijkste speler van Ajax. Het is niet voor niets dat het een stuk moeizamer ging sinds Antony er niet bij was. Dat is niet uit te drukken in doelpunten of assists. kwalitatief zeker een van de beste, maar niet perse het beste seizoen gedraaid, waar het in een Team of the Season wel omdraait. Ik zeg ook niet dat Antony niet thuis hoort in dit team maar perse het als eerste selecteren van Antony is wel een tikje overdreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Voor mijn gevoel is Antony vrij onzichtbaar aan het seizoen begonnen en kwam ie pas rond december op stoom. Met afstand de beste speler van de eredivisie ben ik het ook niet mee eens trouwens, een van de beste dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Zojuist zei Oerlie: kwalitatief zeker een van de beste, maar niet perse het beste seizoen gedraaid, waar het in een Team of the Season wel omdraait. Ik zeg ook niet dat Antony niet thuis hoort in dit team maar perse het als eerste selecteren van Antony is wel een tikje overdreven. Uiteraard. Maar ik reageerde er op omdat dat een mooi voorbeeld van scorebordjournalistiek is. Ik weet niet of je de statistieken er bij zou kunnen pakken, maar als ik gokken moet op basis van de wedstrijden die ik gezien heb (90%) zal Antony bij 50/60% van de aanvallen betrokken zijn geweest. Kwaliteit of een goed seizoen draaien is meer dan doelpunten alleen. Ik vind bijvoorbeeld dat Tadic, voetballend gezien, helemaal geen dijk van een seizoen gedraaid heeft. Was vaak betrokken bij balverlies, te traag in zijn handelingssnelheid. Maar zijn statistieken onderstrepen dat helemaal niet, als je begrijpt wat ik bedoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten