Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2024

Kelvin

Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Elano:

Geniaal seizoen wederom, elke week weer genieten hoor!

Geweldige groep en dito opdrachten. Die waarheid of leugen opdracht (over geniaal gesproken) zouden ze in Nederland nooit doen voor m'n gevoel, maar goed in alles is dit natuurlijk 1000x beter dan de NL versie.

Die opdracht hebben ze letterlijk gedaan in de Nederlandse versie, paar jaar geleden :D.  Seizoen met o.a. Diederik Jekel.

Maar verder geef ik je helemaal gelijk, supertof seizoen weer. Vanaf de eerste afleveringen gedacht dat het of Senne of Michael zou moeten zijn. Nu vlak voor de finale is dat nog steeds mogelijk, maar zo ik het nog steeds niet weten haha. Lichte neiging naar Senne.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei MNie:

Nieuw seizoen met onbekende NLs is ook wel weer eens leuk!! Wel beetje gek dat die mensen dacht aan een ander programma mee te doen maar goed. Kijk altijd wel weer uit naar Wie is de mol?

https://www.telegraaf.nl/entertainment/2110914989/avro-tros-bevestigt-wie-is-de-mol-komt-met-seizoen-met-onbekende-nederlanders

Ik heb die aankondiging destijds gezien en er werd wel gedacht dat het mogelijk voor de Mol kon zijn al ging het vermoeden voornamelijk naar de Verraders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Elano:

Geen uitgebreid betoog? Of bewaar je dat weer voor de NL versie?

Als je erom gevraagd had voor de finale, had ik dat wel kunnen doen. Was vooral gebaseerd op de beste posities en een gebrek aan kandidatenacties. Mijlenverre voorsprong op de andere 2 daar. Michaël deed ook wel wat fout, maar dat kregen we allemaal te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Bolderbast:

What a guy.

Maar was weer een geweldig seizoen. Niets op jullie lofuitingen aan te merken.

Vind het ook top dat de mol bekend werd in de laatste aflevering. In Nederland altijd dat domme gedoe met wachten tot volgende week en dat irritante publiek erbij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Vitesse88:

Vind het ook top dat de mol bekend werd in de laatste aflevering. In Nederland altijd dat domme gedoe met wachten tot volgende week en dat irritante publiek erbij. 

Alles van de NL-versie is cringe. Alleen dat Vlaamse gezanik nadat er een afvaller bekend is geworden is niet leuk. "Marcel was zo'n tof jong. Echt nen goein waarmee je kon lachen". 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Aaron21:

Als je erom gevraagd had voor de finale, had ik dat wel kunnen doen. Was vooral gebaseerd op de beste posities en een gebrek aan kandidatenacties. Mijlenverre voorsprong op de andere 2 daar. Michaël deed ook wel wat fout, maar dat kregen we allemaal te zien.

Vanaf nu noem ik je ProfessorMol21.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Chiemel:

Komt dus (of is er al?) een nieuw online seizoen met onbekende Nederlanders. In Oman en blijkbaar wisten de kandidaten niet eens dat ze erheen gingen voor WIDM, dat is toch best kicken.

28 juni op npo start. 2 afleveringen per week op vrijdag. 4 weken lang dus. Slecht moment wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben of Nyree is de mol. Die laatste lijkt me wel een stuk oprechter in haar reacties. Ben daarentegen toch al een aantal keer niet perfect gepositioneerd, denk maar aan de allereerste opdracht. Ze brengen beiden weinig tot geen geld binnen.

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites