Petterson Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei 17 uur geleden zei Elano: Geniaal seizoen wederom, elke week weer genieten hoor! Geweldige groep en dito opdrachten. Die waarheid of leugen opdracht (over geniaal gesproken) zouden ze in Nederland nooit doen voor m'n gevoel, maar goed in alles is dit natuurlijk 1000x beter dan de NL versie. Die opdracht hebben ze letterlijk gedaan in de Nederlandse versie, paar jaar geleden . Seizoen met o.a. Diederik Jekel. Maar verder geef ik je helemaal gelijk, supertof seizoen weer. Vanaf de eerste afleveringen gedacht dat het of Senne of Michael zou moeten zijn. Nu vlak voor de finale is dat nog steeds mogelijk, maar zo ik het nog steeds niet weten haha. Lichte neiging naar Senne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Op 7-5-2024 om 10:14 zei Aaron21: Dubbelpost, maar het moet dus Senne zijn. Groetjes. Geen dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Geen uitgebreid betoog? Of bewaar je dat weer voor de NL versie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomboNL Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Wat een geniaal seizoen weer. Nederlandse WIDM vs Vlaamse Mol staat ongeveer gelijk aan FIFA Manager mode vs Football Manager... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Nieuw seizoen met onbekende NLs is ook wel weer eens leuk!! Wel beetje gek dat die mensen dacht aan een ander programma mee te doen maar goed. Kijk altijd wel weer uit naar Wie is de mol? https://www.telegraaf.nl/entertainment/2110914989/avro-tros-bevestigt-wie-is-de-mol-komt-met-seizoen-met-onbekende-nederlanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei 24 minuten geleden zei MNie: Nieuw seizoen met onbekende NLs is ook wel weer eens leuk!! Wel beetje gek dat die mensen dacht aan een ander programma mee te doen maar goed. Kijk altijd wel weer uit naar Wie is de mol? https://www.telegraaf.nl/entertainment/2110914989/avro-tros-bevestigt-wie-is-de-mol-komt-met-seizoen-met-onbekende-nederlanders Ik heb die aankondiging destijds gezien en er werd wel gedacht dat het mogelijk voor de Mol kon zijn al ging het vermoeden voornamelijk naar de Verraders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei 4 uur geleden zei Elano: Geen uitgebreid betoog? Of bewaar je dat weer voor de NL versie? What a guy. Maar was weer een geweldig seizoen. Niets op jullie lofuitingen aan te merken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei 4 uur geleden zei Elano: Geen uitgebreid betoog? Of bewaar je dat weer voor de NL versie? Als je erom gevraagd had voor de finale, had ik dat wel kunnen doen. Was vooral gebaseerd op de beste posities en een gebrek aan kandidatenacties. Mijlenverre voorsprong op de andere 2 daar. Michaël deed ook wel wat fout, maar dat kregen we allemaal te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei 28 minuten geleden zei Bolderbast: What a guy. Maar was weer een geweldig seizoen. Niets op jullie lofuitingen aan te merken. Vind het ook top dat de mol bekend werd in de laatste aflevering. In Nederland altijd dat domme gedoe met wachten tot volgende week en dat irritante publiek erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei 52 minuten geleden zei Vitesse88: Vind het ook top dat de mol bekend werd in de laatste aflevering. In Nederland altijd dat domme gedoe met wachten tot volgende week en dat irritante publiek erbij. Alles van de NL-versie is cringe. Alleen dat Vlaamse gezanik nadat er een afvaller bekend is geworden is niet leuk. "Marcel was zo'n tof jong. Echt nen goein waarmee je kon lachen". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei 1 uur geleden zei Aaron21: Als je erom gevraagd had voor de finale, had ik dat wel kunnen doen. Was vooral gebaseerd op de beste posities en een gebrek aan kandidatenacties. Mijlenverre voorsprong op de andere 2 daar. Michaël deed ook wel wat fout, maar dat kregen we allemaal te zien. Vanaf nu noem ik je ProfessorMol21. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei 1 uur geleden zei Bolderbast: Vanaf nu noem ik je ProfessorMol21. ProfessorHol21. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Komt dus (of is er al?) een nieuw online seizoen met onbekende Nederlanders. In Oman en blijkbaar wisten de kandidaten niet eens dat ze erheen gingen voor WIDM, dat is toch best kicken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 5 uur geleden zei Chiemel: Komt dus (of is er al?) een nieuw online seizoen met onbekende Nederlanders. In Oman en blijkbaar wisten de kandidaten niet eens dat ze erheen gingen voor WIDM, dat is toch best kicken. 28 juni op npo start. 2 afleveringen per week op vrijdag. 4 weken lang dus. Slecht moment wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Fijne laatste aflevering met de molacties. Nederland, kijk je mee? Niet dat hysterische gedrag. Mooie acties van de mol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni De streaming versie is genieten geblazen hoor . Minder gelul, meer actie, kandidaten die max voor geld/resultaat gaan. Hila ook prima als presentatrice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Ja beter. Ik ben nog niet overtuigd van de cliffhangers als einde van de aflevering maar het voelt wel minder abrupt dan in de Amerikaanse netflix versie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Ik vind het niveau van de opdrachten wel nog steeds erg Nederlands. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Dit is wel een stuk beter dan de afgelopen normale seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli (bewerkt) Ben of Nyree is de mol. Die laatste lijkt me wel een stuk oprechter in haar reacties. Ben daarentegen toch al een aantal keer niet perfect gepositioneerd, denk maar aan de allereerste opdracht. Ze brengen beiden weinig tot geen geld binnen. 11 juli bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Dubbelpost: Nou aangezien 1 verdachte eruit is, kan ik concluderen dat Nyree de mol is. Groetjes Molprofessor21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli In deze versie doet een juf van mijn zoon zijn oude basisschool mee. Tevens woonde deze dame ook bij ons in de straat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli 41 minuten geleden zei delichris: In deze versie doet een juf van mijn zoon zijn oude basisschool mee. Tevens woonde deze dame ook bij ons in de straat. Simone? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli 1 minuut geleden zei Aaron21: Simone? Klopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli 11 uur geleden zei delichris: In deze versie doet een juf van mijn zoon zijn oude basisschool mee. Tevens woonde deze dame ook bij ons in de straat. En was het een leugenachtig kreng? Want dan is zij de mol namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten