Aaron21 Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 6 minuten geleden zei Hwb: Dat eerste: oja, tuurlijk, stom. Maar ook bij de mol als penningmeester is de pot wel veilig. Sor is voor mij als mol steeds verdachter geworden, door hints (molik, bril) en gedrag (-3000 gepakt, wil als muzikant noten van vader jakob verkeerd hangen, kan de piano niet zo bespelen dat de nummers geraden worden, schiet veel geld af, hengelt geen woorden binnen, kan ook niet peddelen volgens Rian). Anna was imo niet ontgoocheld, maar verbaasd. En zelfs als ze niet in de min zouden kunnen, dan nog kwam zij met de suggestie om 'boek' als werkwoord te gebruiken, waardoor überhaupt een tweede zin gevormd kon worden, waarmee geld werd verdiend. Zelfs al was die zin discutabel. Als Sor de mol was geweest had hij Rian echt wel afgeschoten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 6 uur geleden zei Aaron21: Als Sor de mol was geweest had hij Rian echt wel afgeschoten hoor. Dan was het meteen overduidelijk geweest. De meest vertrouwde kandidaat afschieten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 25 minuten geleden zei Hwb: Dan was het meteen overduidelijk geweest. De meest vertrouwde kandidaat afschieten... Er is geen enkel excuus als mol om daar 2K de pot in te zwieren. Halve finale mag je ook al eens opzichtig mollen. Sor doet dit niet en dat is simpel te verklaren, want hij is de mol niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Mooi om te zien dat ieder zijn eigen tunnel goed weet te bevestigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Ik ben vooral verbaasd over de enorme stelligheid van sommigen. Ik vind Sor het meest verdacht, terwijl ik eerder vooral op Kees zat. En ja, ik ben mij ervan bewust dat ik de laatste twee afleveringen veel meer op Sor let dan eerder. Kees zou het ook heel goed kunnen zijn, maar vind ik minder verdacht dan Sor. Fons lijkt vooral plezier aan het maken te zijn, speelt het spel niet heel serieus (niet voor de pot iig). Zou een erg interessante strategie zijn als mol, maar ik verwacht het niet. Anna brengt weinig geld in, maar speelt imo meestal niet onlogisch. Zie haar verder erg weinig mol-dingen doen, maar dat kan komen doordat ik haar nauwelijks verdenk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Ik zat op Sor, totaal niet op Kees. Veel te verdacht met al zijn streken in het openbaar. Mijn vriendin zei ineens dat het zo opviel (las ze ergens) dat Kees steeds pal achter de afvaller zit en die dan meteen van achter bij de schouders pakt. Dat zei ze nog voor deze aflevering, ook deze aflevering was dat weer zo ver. Dat is wel erg 'toevallig' en vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari 2 uur geleden zei ElPrincipito: Ik zat op Sor, totaal niet op Kees. Veel te verdacht met al zijn streken in het openbaar. Mijn vriendin zei ineens dat het zo opviel (las ze ergens) dat Kees steeds pal achter de afvaller zit en die dan meteen van achter bij de schouders pakt. Dat zei ze nog voor deze aflevering, ook deze aflevering was dat weer zo ver. Dat is wel erg 'toevallig' en vreemd. Dat is iets dat ze nooit gaan doen als officiële hint. Er kan veel te veel fout lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari 13 uur geleden zei Hwb: Ik ben vooral verbaasd over de enorme stelligheid van sommigen. Ik vind Sor het meest verdacht, terwijl ik eerder vooral op Kees zat. En ja, ik ben mij ervan bewust dat ik de laatste twee afleveringen veel meer op Sor let dan eerder. Kees zou het ook heel goed kunnen zijn, maar vind ik minder verdacht dan Sor. Fons lijkt vooral plezier aan het maken te zijn, speelt het spel niet heel serieus (niet voor de pot iig). Zou een erg interessante strategie zijn als mol, maar ik verwacht het niet. Anna brengt weinig geld in, maar speelt imo meestal niet onlogisch. Zie haar verder erg weinig mol-dingen doen, maar dat kan komen doordat ik haar nauwelijks verdenk. Hier hetzelfde. Sor nog op 1. Kees op 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Op 25-2-2024 om 13:11 zei delichris: Kees zat toch op Rian? Tenminste dat maakte ik op tijdens de test. Kees zat op Rian (en eerder een beetje op Babs) en Rian zat op Kees en Fons. Als dit daadwerkelijk zo is, dan is Kees de mol of zat hij minder fout dan de anderen. En dat zou weer verklaard kunnen worden doordat Sor de mol is en bijna niemand op hem lijkt te zitten in het spel. Zelf staat Sor bij mij wel weer op nummer 1; kan lekker meeliften met de gekke streken van Fons en Kees en haalt er zelfs in een paar enkele momenten heel veel geld uit. Fons lijkt mij, zoals de meesten denken, de typische kandidaat die aan het mollen is, de fouten die hij maakt zijn te dom voor zijn doen. Als Anna de mol zou zijn, zou ik wel een beetje teleurstellend vinden. Die heeft gewoon oke gespeeld en weinig bijzonders gedaan. Ik hoop dat Sor of Kees de mol is, Fons ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari 3 uur geleden zei Chiemel: Kees zat op Rian (en eerder een beetje op Babs) en Rian zat op Kees en Fons. Als dit daadwerkelijk zo is, dan is Kees de mol of zat hij minder fout dan de anderen. En dat zou weer verklaard kunnen worden doordat Sor de mol is en bijna niemand op hem lijkt te zitten in het spel. Zelf staat Sor bij mij wel weer op nummer 1; kan lekker meeliften met de gekke streken van Fons en Kees en haalt er zelfs in een paar enkele momenten heel veel geld uit. Fons lijkt mij, zoals de meesten denken, de typische kandidaat die aan het mollen is, de fouten die hij maakt zijn te dom voor zijn doen. Als Anna de mol zou zijn, zou ik wel een beetje teleurstellend vinden. Die heeft gewoon oke gespeeld en weinig bijzonders gedaan. Ik hoop dat Sor of Kees de mol is, Fons ook. Anna is de mol, Fons en Sor zitten op Anna, Kees heeft enorm veel geluk gehad, en moet nu nog switchen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari 7 uur geleden zei Aaron21: Anna is de mol, Fons en Sor zitten op Anna, Kees heeft enorm veel geluk gehad, en moet nu nog switchen dus. Pas je op voor het felle licht als het seizoen is afgelopen? Stiekem hoop ik dat het Fons is. Die heeft zulke opvallende mollerige dingen gedaan, dat je hem niet meer verdenkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari 32 minuten geleden zei Rogier.: Pas je op voor het felle licht als het seizoen is afgelopen? Stiekem hoop ik dat het Fons is. Die heeft zulke opvallende mollerige dingen gedaan, dat je hem niet meer verdenkt Nee hoor, mijn tunnel kent geen einde. Binnen anderhalve week doet Anna een stapje naar voren en roept: 'Ik ben de mol!'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart (bewerkt) Het was de finaletest, daarna nog een afvaller en daarna worden het pas de finalisten?! Er komen daarna geen opdrachten meer, en ook geen executie meer? Wat is dat voor anticlimax voor de finale zeg. Op basis van deze aflevering verwachtte ik volgende week een normale aflevering, en dan een week later pas de echte ontknoping. Nu lijkt het alsof ze gewoon even een aflevering tussendoor geskipt hebben... 2 maart bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Mijn molletje is weer door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart (bewerkt) 7 uur geleden zei Aaron21: Mijn molletje is weer door. Anna is ook al vanaf het begin mijn mol. Maar ik zit eigenlijk altijd op de winnaar, dus zal wel weer janken worden volgende week 3 maart bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 3 uur geleden zei Michaelinho*: Anna is ook al vanaf het begin mijn mol. Maar ik zit eigenlijk altijd op de winnaar, dus zal wel weer janken worden volgende week Nee. Dit keer heb je het goed.😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Gisterochtend mijn punten niet op Kees gezet, maar op Anna. Dat bleek een gouden zet te zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 50 minuten geleden zei delichris: Gisterochtend mijn punten niet op Kees gezet, maar op Anna. Dat bleek een gouden zet te zijn geweest. Net op tijd het licht gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 4 minuten geleden zei Aaron21: Net op tijd het licht gezien. Ik heb contstant op Kees gezeten. Eén keer Anna gekozen, maar verder alleen maar Kees dus. Van Anna weinig acties gezien in tegenstelling tot Kees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Het is gewoon nog steeds Fons jongens, al vanaf aflevering 1 al mijn punten op gezet. Dat is niet waar trouwens, maar wel de meeste. Zul je zien dat ik volgende week met lege handen sta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 1 uur geleden zei Becks: Het is gewoon nog steeds Fons jongens, al vanaf aflevering 1 al mijn punten op gezet. Dat is niet waar trouwens, maar wel de meeste. Zul je zien dat ik volgende week met lege handen sta Fons is de hulpmol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Het is toch gewoon Anna? Daar valt toch niet vele over te twijfelen? Fons heeft nooit hoog op mijn lijstje gestaan en Rosario is het toch ook echt niet. Ik kan volgende week niet live kijken, dus ik hoor vast een keer dat bekend wordt gemaakt dat Anna de mol is voordat de aflevering kan terugkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Op 2-3-2024 om 22:45 zei MisterX: Het was de finaletest, daarna nog een afvaller en daarna worden het pas de finalisten?! Er komen daarna geen opdrachten meer, en ook geen executie meer? Wat is dat voor anticlimax voor de finale zeg. Op basis van deze aflevering verwachtte ik volgende week een normale aflevering, en dan een week later pas de echte ontknoping. Nu lijkt het alsof ze gewoon even een aflevering tussendoor geskipt hebben... Ik denk dat ze hebben misgerekend met het terugkeren van de afvaller en niet hadden verwacht dat dat ze gelukt zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 33 minuten geleden zei Viktor: Ik denk dat ze hebben misgerekend met het terugkeren van de afvaller en niet hadden verwacht dat dat ze gelukt zou zijn. Het was wel heel duidelijk dat ze een finale met 4 verwacht hadden, want hoe zou je anders die opdrachten uitgevoerd hebben? Die waren echt gemaakt om met 4 te doen. Die terugkomst van Babs moest wel slagen, vandaar dat mol Anna op de markt werd gezet om een oogje in het zeil te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 1 minuut geleden zei Aaron21: Het was wel heel duidelijk dat ze een finale met 4 verwacht hadden, want hoe zou je anders die opdrachten uitgevoerd hebben? Die waren echt gemaakt om met 4 te doen. Die terugkomst van Babs moest wel slagen, vandaar dat mol Anna op de markt werd gezet om een oogje in het zeil te houden. Stuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten