Elano Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Heb wel een voorgevoel dat er een vrouw de mol is dit jaar, maar echt een duidelijke verdachte heb ik nog niet. Anke/Ranomi en Daniel heb ik nu op de korrel. Maar Paniek Aniek hou ik zeker ook in de gaten. Jurre en Nabil kan ik nog lastig peilen en Soy wordt naar mijn mijn idee teveel naar voren geschoven als potentiele mol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 januari 2023 Share Geplaatst 28 januari 2023 Ik ga steeds meer denken aan Ranomi als mol. Ook al heeft ze vandaag juist geld verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 28 januari 2023 Share Geplaatst 28 januari 2023 Ik zit nog steeds zwaar op Jurre. En dat is vandaag zeker niet veranderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 7 uur geleden zei MisterX: Ik ga steeds meer denken aan Ranomi als mol. Ook al heeft ze vandaag juist geld verdiend. Spoiler In de opdracht waar ze geld pakte deed ze dat minimaal. En de rest deed het zo slecht dat dit een prima manier kan zijn om te zeggen; ‘Maar ik heb wel geld verdiend.’ Ik twijfel hier alleen of je als mol als eerste of laatste (of voorlaatste) naar binnen zou willen. Anke is nog steeds mijn tweede verdachte. Bij de eindopdracht heeft ze met verdelen of veel geluk gehad omdat ze er vanuitging dat ze goed zit, of ze is de mol. De vraag is alleen, wie had nu dat rode scherm. Gevoelsmatig denk ik dat er geen mol tussen die 3 zit. Al vind ik Daniël nog een beetje verdacht. Wel blij dat Annick het niet is en dat ze naar huis is. Dat domme werd een beetje vervelend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 Voor mij is Anke hoofdverdachte nummer 1 nog steeds. Ik heb het idee dat Soy het rode scherm had gekregen geien zijn reactie. Vond hem persoonlijk erg nerveus over komen nadat hij zijn scherm gezien had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 Mag overigens wel gezegd worden dat dit seizoen tot nog toe het beste is in jaren. Erg goede opdrachten, die regelmatig uit meerdere haalbare schakels bestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 (bewerkt) 14 uur geleden zei himan: Ik zit nog steeds zwaar op Jurre. En dat is vandaag zeker niet veranderd. Ik niet, wil te graag z’n zin doordrijven. Met die envelop ook, hij loopt daar overdreven hysterisch te doen. Sowieso een irritant ventje. Toffe climax trouwens. 29 januari 2023 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 Waar is die 450 euro van Nabil in de eerste opdracht? Dat begreep ik niet zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 7 minuten geleden zei Aaron21: Waar is die 450 euro van Nabil in de eerste opdracht? Dat begreep ik niet zo goed. Die is weg omdat degene erna gepakt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 (bewerkt) 7 uur geleden zei chrisje1993: Voor mij is Anke hoofdverdachte nummer 1 nog steeds. Ik heb het idee dat Soy het rode scherm had gekregen geien zijn reactie. Vond hem persoonlijk erg nerveus over komen nadat hij zijn scherm gezien had. Als mol weet je wie er gaat afvallen en wie de 2e slechtste test maakte. Dan ga je toch geen hoog bedrag geven aan de afvaller en 0 euro aan degene met de 2e slechtste test. Anke is volledig afgeschreven als mol. Bovendien wil je zelf een hoog bedrag, dat je de volgende keer er lekker kan uitspelen. Daniël en Soy (die het rode scherm had) waren dat al. Ik vond Ranomi erg kandidaats deze aflevering dus zij zakt naar plaats 3 en denk ook niet dat ze de mol is. Gaat nu tussen Nabil (mijn hoofdverdachte) en Jurre, die ik deze aflevering ook erg verdacht vond. Jan Versteegh vibes. 29 januari 2023 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 De strategie voor de mol bij die laatste opdracht is naar mijn idee om ervoor te zorgen dat de afvaller een hoge koffer krijgt, maar ook de een na slechtste. Op die manier gaat er het meeste geld uit de pot. Wie het derde hoogste bedrag krijgt, maakt niet echt uit. Dat de mol een hoge koffer krijgt, heeft voor de mol geen prioriteit. Zou leuk zijn als dat een sleutelrol oplevert in de volgende opdracht. Maar meer dan dat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 Ik hou het nog bij Anke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 1 minuut geleden zei MNie: Ik hou het nog bij Anke Ga je toch heel bedrogen uitkomen. Hierboven al uitgelegd waarom het niet kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 Het is wel een hele rare actie van de mol om het op deze manier te doen, terwijl als ze de mol was, er ook gewoon een flink bedrag uit kon spelen. Ze is of niet de mol, of heeft hier een hele grote blunder gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Dan gaan jullie er wel van uit dat ze wist wie de test het minst gemaakt zou hebben en wie als een na minst. Het zou logisch zijn maar dat weten we natuurlijk niet zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Er zat meer dan genoeg tijd tussen de test en de opdracht. Meer dan genoeg tijd om de mol e.e.a. in te fluisteren. Ik acht het dus onwaarschijnlijk dat de mol niet op de hoogte was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 (bewerkt) 53 minuten geleden zei Erwin.: Dan gaan jullie er wel van uit dat ze wist wie de test het minst gemaakt zou hebben en wie als een na minst. Het zou logisch zijn maar dat weten we natuurlijk niet zeker. Ze kon zichzelf ook nog een hoog bedrag geven dan hé, zodat ze in een sleutelpositie zou zitten de volgende aflevering. Als ze mol is, doet ze hier echt alles verkeerd. Kan me echt moeilijk voorstellen dat de mol van helemaal niks wist. Ik vond hier Nabil opvallend rustig, terwijl er voor de kandidaten heel veel op het spel stond, want zelfs groen was niet safe. Het enige wat ik raar vond is dat hij 2x naar zijn scherm keek. Misschien was dat wel zand in de ogen strooien. Zou wel een lekkere actie zijn. 30 januari 2023 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Had eerst mijn pijlen op Annick, maar die was dus echt zo dom en was geen spel. Nu al mijn punten op Nabil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Ok, behoorlijk in de war nu. Was vrij zeker van mijn Anke/Ranomi spoor, maar dat is een beetje overhoop geholpen. Met name omdat Ranomi geen kistje had in de laatste opdracht. Ook al betekende dat sowieso geld uit de pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 Voor wie nog twijfelt: Jurre is de mol. Hoe duidelijk wil je het hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 8 uur geleden zei Michaelinho*: Met name omdat Ranomi geen kistje had in de laatste opdracht. Ook al betekende dat sowieso geld uit de pot. Wie weet heeft ze dat zelf wel gesaboteerd. Goede manier om zonder voorkennis te hebben (ingefluisterd door de productie wat de keuzes voor haar betekenen) om toch geld uit de pot te spelen... 36 minuten geleden zei Aaron21: Voor wie nog twijfelt: Jurre is de mol. Hoe duidelijk wil je het hebben? Tell me more... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 februari 2023 Share Geplaatst 5 februari 2023 1 uur geleden zei MisterX: Wie weet heeft ze dat zelf wel gesaboteerd. Goede manier om zonder voorkennis te hebben (ingefluisterd door de productie wat de keuzes voor haar betekenen) om toch geld uit de pot te spelen... Tell me more... Hij zat weer lekker op de ideale posities en deed weer lekker fanatiek maar wat levert het op? Beetje Versteegh 2.0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 22 uur geleden zei Aaron21: Voor wie nog twijfelt: Jurre is de mol. Hoe duidelijk wil je het hebben? Dan is het wel heel erg duidelijk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 1 uur geleden zei delichris: Dan is het wel heel erg duidelijk hoor. Bwo. Wie zie je dan wel als schuldige dat het telkens misloopt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 februari 2023 Share Geplaatst 6 februari 2023 5 minuten geleden zei Aaron21: Bwo. Wie zie je dan wel als schuldige dat het telkens misloopt? Ik denk dat Soy nog steeds de mol is. Maar Jurre was gewoon overduidelijk aan het mollen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten