Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2024

Kelvin

Aanbevolen berichten

Heb wel een voorgevoel dat er een vrouw de mol is dit jaar, maar echt een duidelijke verdachte heb ik nog niet. Anke/Ranomi en Daniel heb ik nu op de korrel. Maar Paniek Aniek hou ik zeker ook in de gaten.

Jurre en Nabil kan ik nog lastig peilen en Soy wordt naar mijn mijn idee teveel naar voren geschoven als potentiele mol. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei MisterX:

Ik ga steeds meer denken aan Ranomi als mol. Ook al heeft ze vandaag juist geld verdiend. 

Spoiler

In de opdracht waar ze geld pakte deed ze dat minimaal. En de rest deed het zo slecht dat dit een prima manier kan zijn om te zeggen; ‘Maar ik heb wel geld verdiend.’ Ik twijfel hier alleen of je als mol als eerste of laatste (of voorlaatste) naar binnen zou willen. 

Anke is nog steeds mijn tweede verdachte. Bij de eindopdracht heeft ze met verdelen of veel geluk gehad omdat ze er vanuitging dat ze goed zit, of  ze is de mol.

De vraag is alleen, wie had nu dat rode scherm. Gevoelsmatig denk ik dat er geen mol tussen die 3 zit. Al vind ik Daniël nog een beetje verdacht.

Wel blij dat Annick het niet is en dat ze naar huis is. Dat domme werd een beetje vervelend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei himan:

Ik zit nog steeds zwaar op Jurre. En dat is vandaag zeker niet veranderd.

Ik niet, wil te graag z’n zin doordrijven. Met die envelop ook, hij loopt daar overdreven hysterisch te doen. Sowieso een irritant ventje.

Toffe climax trouwens. 

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei chrisje1993:

Voor mij is Anke hoofdverdachte nummer 1 nog steeds. Ik heb het idee dat Soy het rode scherm had gekregen geien zijn reactie. Vond hem persoonlijk erg nerveus over komen nadat hij zijn scherm gezien had. 

Als mol weet je wie er gaat afvallen en wie de 2e slechtste test maakte. Dan ga je toch geen hoog bedrag geven aan de afvaller en 0 euro aan degene met de 2e slechtste test. Anke is volledig afgeschreven als mol. Bovendien wil je zelf een hoog bedrag, dat je de volgende keer er lekker kan uitspelen.

Daniël en Soy (die het rode scherm had) waren dat al.

Ik vond Ranomi erg kandidaats deze aflevering dus zij zakt naar plaats 3 en denk ook niet dat ze de mol is.

Gaat nu tussen Nabil (mijn hoofdverdachte) en Jurre, die ik deze aflevering ook erg verdacht vond. Jan Versteegh vibes.

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De strategie voor de mol bij die laatste opdracht is naar mijn idee om ervoor te zorgen dat de afvaller een hoge koffer krijgt, maar ook de een na slechtste. Op die manier gaat er het meeste geld uit de pot. Wie het derde hoogste bedrag krijgt, maakt niet echt uit.

Dat de mol een hoge koffer krijgt, heeft voor de mol geen prioriteit. Zou leuk zijn als dat een sleutelrol oplevert in de volgende opdracht. Maar meer dan dat niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Erwin.:

Dan gaan jullie er wel van uit dat ze wist wie de test het minst gemaakt zou hebben en wie als een na minst. Het zou logisch zijn maar dat weten we natuurlijk niet zeker.

Ze kon zichzelf ook nog een hoog bedrag geven dan hé, zodat ze in een sleutelpositie zou zitten de volgende aflevering. Als ze mol is, doet ze hier echt alles verkeerd. Kan me echt moeilijk voorstellen dat de mol van helemaal niks wist. 

Ik vond hier Nabil opvallend rustig, terwijl er voor de kandidaten heel veel op het spel stond, want zelfs groen was niet safe. Het enige wat ik raar vond is dat hij 2x naar zijn scherm keek. Misschien was dat wel zand in de ogen strooien. Zou wel een lekkere actie zijn.

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Michaelinho*:

Met name omdat Ranomi geen kistje had in de laatste opdracht. Ook al betekende dat sowieso geld uit de pot. 

Wie weet heeft ze dat zelf wel gesaboteerd. Goede manier om zonder voorkennis te hebben (ingefluisterd door de productie wat de keuzes voor haar betekenen) om toch geld uit de pot te spelen...

36 minuten geleden zei Aaron21:

Voor wie nog twijfelt: Jurre is de mol. Hoe duidelijk wil je het hebben?

Tell me more... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MisterX:

Wie weet heeft ze dat zelf wel gesaboteerd. Goede manier om zonder voorkennis te hebben (ingefluisterd door de productie wat de keuzes voor haar betekenen) om toch geld uit de pot te spelen...

Tell me more... 

Hij zat weer lekker op de ideale posities en deed weer lekker fanatiek maar wat levert het op?

Beetje Versteegh 2.0.

Link naar opmerking
Deel via andere websites