Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #33

007mark

Aanbevolen berichten

MU Worldvision #33

Australia Display Banner (SB2450) - SparkleBox

Stemronde 15/20: Oostenrijk

Aangezien iedereen gister- en morgenavond natuurlijk druk is met het echte Songfestival, is het hier nu weer tijd om een stemronde erdoorheen te gooien. Immers moet jullie aandacht er ook bijblijven. Hier is het de beurt aan Oostenrijk, een land waar ik aanstaande zondag ook heen ga en dus de updates wat achter liggen. Hoe treffend is dat. Nou, hier doet dus Mathea mee met een Duitstalige song. Popnummer enzo.

De punten van Nieuw-Zeeland

Worldvision #33 - Stemronde 15

@Roprop @Chiemel @Laki @ivago @Fabian. @Rogier. @Satyr @Christian. @Titan @komodo25 @nasje92 @bas2204 @hjs @Chimpa @Zeus @Grote Ree @Stefanos @Platina32 @chrisje1993

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanwege vakantie geen updates deze week. Had gehoopt er dit weekend nog 1 tussendoor te doen, maar niet gelukt met de tijd. Even een weekje geduld tot de ontknoping, die ik dan iets sneller achter elkaar aan gooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, kan al niet wachten op de volgende editie. Heb een heel leuk nummer gevonden dat aan elke voorwaarde voldoet.

Catchy genoeg voor hier met een indie-vibe en toch nog weird genoeg voor mij

My cup of tea

(ik hoop) jullie cup of tea

En dan nog eens een exotisch land. Voor de tweede keer naar Afrika alvast.

Aan elke voorwaarde wordt voldoen. En voor de editie erna Australie dan maar. (ook een heel leuk nummer daarvoor, Zeus weet al welke). En met Polen heb ik ook al een leuke.

Uit veel landen eigenlijk, maar het meeste zal hier toch wel niet zo goed scoren.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

MU Worldvision #33

Australia Display Banner (SB2450) - SparkleBox

Stemronde 16/20: Portugal

De organisatie vond het nummer van Oostenrijk zo mooi, dat een spontaan reisje van een week ineens een must was. Heel Wenen is afgezocht, maar geen spoor van Mathea helaas. Vandaar dat we nu weer door kunnen met de laatste vijf stemronden, waarbij Zeus de punten nu mag uitdelen. Deze keer gekozen voor een inzending uit Portugal, waar de bandnaam het ergste doet vermoeden.

De punten van Portugal

Worldvision #33 - Stemronde 16

@Roprop @Chiemel @Laki @ivago @Fabian. @Rogier. @Satyr @Christian. @Titan @komodo25 @nasje92 @bas2204 @hjs @Chimpa @Zeus @Grote Ree @Stefanos @Platina32 @chrisje1993

Link naar opmerking
Deel via andere websites