ivago Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 53 minuten geleden zei The Kerfts: Overigens duimpje voor degene die beabadoobee heeft aangevraagd, kan sowieso op een +je rekenen als ik niet vergeet online te komen, al vind ik Sorry van hetzelfde album nog net iets beter, wat een fenomenaal nummer is dat. Dank, ik kan geen duimpjes genoeg hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 (bewerkt) Voor mij wel een eerder aangename luisterervaring, maar zoals @The Kerfts terecht opmerkte zijn we meer upbeat nummertjes van hen gewoon. Ik vond het lekker wegluisteren, beetje dromerig. BTW een alley cat heeft niks met poezen te zien, maar is een losbandige vrouw, een snolletje dus EDIT En ik was zodanig hard aan het beleren (beroepsmisvorming) dat ik mijn +1 vergat te geven 11 februari 2021 bewerkt door ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Zeker niet het beste nummer van Hot Chip of überhaupt het album, maar het is wel een typisch Hot Chip nummer. Ook qua kwaliteit. Zakken imo nooit echt door een soort ondergrens, waardoor ik dit gewoon +1 ga geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Nee. -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 -1 Dit is hem niet voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 -1 ,not my kind of music. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 11 februari 2021 (bewerkt) Het ging volgens jullie blijkbaar niet om schattige Alley Cats, maar meer om overleden zwerfkatjes. Een score van -7. TV Priest - Decoration Richarð. TV Priest is een Britse postpunkband, opgericht in 2019. Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus heeft de band maar een enkel optreden kunnen doen, in een industriële vriezer ('verrassend warm' volgens een van de bandleden). Hun debuutalbum Uppers kwam deze maand uit en nummer zes op het album is het nummer Decoration. Deadline: morgen 20.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Froukje - Onbezonnen 007mark Alice in Chains - Angry Chair hjs Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast Sleaford Mods - Nudge It Juca Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 beanadoobee - Care ivago Dabeull - Dr. Fonk Rogier. Arcade Fire - Windowsill Tim' SAULT - Up All Night Kyrill Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. Remy van Kesteren - Leviathan Keko Birdy - Surrender 007mark Staind - The Bottom hjs Squid - The Cleaner Juca Jorja Smith - Blue Lights ivago Karol G - Bichota chrisje 1993 Son Mieux - 1992 Tim' FKJ & Masego - Tadow Erwin. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko Stand: The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto 11 februari 2021 bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 0 Ik vind hem aan een kant wel wat hebben, maar aan de andere kant zou ik hem niet snel nog een keer gaan luisteren. Vandaar de keuze voor een 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Niet mijn ding en vind niet bijzonder -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Lang niet gek dit. Beetje jammer van de clip, maar toch +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 De clip is wat dik aangezet en geforceerd ongemakkelijk, ben ik niet zo'n fan van. Het nummer zelf, en daar gaat het natuurlijk om, kan mij ook niet echt bekoren. Heel slecht is het overigens ook niet, dus ook ik geef een 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 11 uur geleden zei Titan: Lang niet gek dit. Beetje jammer van de clip, maar toch +1 Ik vind dit soort clips juist wel geinig, slaat nergens op natuurlijk. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 13 uur geleden zei chrisje1993: Ik vind hem aan een kant wel wat hebben, maar aan de andere kant zou ik hem niet snel nog een keer gaan luisteren. Dit heb ik ook. Heeft geen onuitwisbare indruk gemaakt, maar vond het wel prima. Een nipte +1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Heb maar 1 vraag over deze inzending; wat is dit? -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 There's only one Priest -1 . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Bevalt me eigenlijk wel. Niet fantastisch, maar wel een +1 waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Eigen inzending, +1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2021 Niet dat ik het vaak zal opzetten, maar het irriteert me ook niet. Kan weinig anders geven dan 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2021 (bewerkt) Het ging lang gelijk op, maar uiteindelijk vond een nipte meerderheid het toch aangename Decoration. Een score van +2 ditmaal. Froukje - Onbezonnen 007mark Het nummer Onbezonnen is verkozen tot 3FM Megahit en Froukje heeft lovende recensies achter haar naam van onder andere de Telegraaf en het NRC. In januari kwam haar eerste EP Licht en Donker uit, waarna diverse kenners Froukje bestempelden als een artiest die het komende jaar definitief gaat doorbreken. Wanneer de popfestivals er weer aankomen zal ze ongetwijfeld haar opwachting gaan maken. (tekst door @007mark) Deadline: morgen 20.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Alice in Chains - Angry Chair hjs Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast Sleaford Mods - Nudge It Juca Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 beanadoobee - Care ivago Dabeull - Dr. Fonk Rogier. Arcade Fire - Windowsill Tim' SAULT - Up All Night Kyrill Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. Remy van Kesteren - Leviathan Keko Birdy - Surrender 007mark Staind - The Bottom hjs Squid - The Cleaner Juca Jorja Smith - Blue Lights ivago Karol G - Bichota chrisje 1993 Son Mieux - 1992 Tim' FKJ & Masego - Tadow Erwin. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko Stand: The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto 12 februari 2021 bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 In mijn golden 80's had je The Fall, waarin Mark E. Smith een beetje hetzelfde deed, een soort halve spoken word performance op eigenzinnige en aparte arrangementen. In de jaren '00 had je dan Art Brut die een beetje uit datzelfde vaatje tapten. Ik hou ervan, en dus ok van deze +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 @Tim' ai mijne kwam quasi tegelijkertijd, mag die er nog bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Hele dikke -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2021 2 minuten geleden zei ivago: @Tim' ai mijne kwam quasi tegelijkertijd, mag die er nog bij? Als ik heel streng ben, heb je deadline gemist en ben je dus te laat. Maar wie is er nu heel streng op een vrijdagavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten