Bogatyr Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Trauner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 @Socrates Dat Zaniolo er vanavond zou staan callde je ook. Kun je mij staatslot halen vanavond? XD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Til en Dessers verliezen al hun duels daar. Als je nog een beetje wil voetballen kan je niet vasthouden aan dat koppeltje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Fluit maar af, dit is de eindstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Lagen daar nou plastic bananen achter het doel bij Feyenoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Worden er nou serieus bananen uit het vak van Feyenoord naar beneden gegooid?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 (bewerkt) Dat gebeurt al jaren bij elke wedstrijd zo'n beetje 25 mei 2022 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Dat was het inderdaad, ik zet hem voor de zekerheid maar niet uit, maar ik zou het wel kunnen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Vangen..... daar komtie.... was dat een voorzet van Nelson? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Aursnes meest scherpe Feyenoorder voor mij, de rest is zwak of nerveus. Je moet echt iets anders gaan doen centraal voorin met Til-Dessers. Kökcu naar voren, Toornstra, Linssen.. Iets. Meer gogme daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Dessers kan gewoon niets doen. Die hebben ze goed bestudeerd. Senesi en Aursnes zijn voor mij de beste Feyenoorders. De rest zwak. Hopelijk kan Slot nog iets uit zijn hoed toveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Dessers zeer matig, Trauner ook wat minder overtuigend. Linkerkant gebeurt er ook weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 14 minuten geleden zei Beppu: Dat gebeurt al jaren bij elke wedstrijd zo'n beetje Ik weet niet of dat anno 2022 nou heel slim is bij Europese wedstrijden. Ik kan mij zomaar voorstellen dat de UEFA en ook een Abraham hier iets anders van vinden dan de intentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Geertruida speelt ook weer sterk. De rest is matig tot slecht. Oogt zeer nerveus ook. Verwacht overigens wel dat ze met vuur de kleedkamer uit komen zo, je hebt nu toch niks meer te verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 1 minuut geleden zei ElMarcos: Ik weet niet of dat anno 2022 nou heel slim is bij Europese wedstrijden. Ik kan mij zomaar voorstellen dat de UEFA en ook een Abraham hier iets anders van vinden dan de intentie. De worden slim en fanatieke (Feyenoord)supporters gaan niet vaak samen helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Wel raar hoe Aursnes bij dat doelpunt het duel ingaat. Als hij met zijn andere been de inzet doet is 'ie er gewoon eerder bij. Maar moet eerlikl zijn dat ik dit op basis van 1 herhaling zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Dessers in de Haller rol. Doet voetballend pijn aan de ogen. Til ook niet best, om het netjes te zeggen. Hopen op een bevlieging aan de linkerkant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Wat een begin van die tweede helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Ze zijn wel wat beter gestart he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Wat een knal zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Goeie keeper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 9 minuten geleden zei Dansmeister: Dessers in de Haller rol. Doet voetballend pijn aan de ogen. Til ook niet best, om het netjes te zeggen. Hopen op een bevlieging aan de linkerkant. Het deed mij erg denken aan Klaassen-Haller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Leuk begin van de tweede helft wel hoor. maak maar die 1-1 ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Ojee, het Italiaanse loopwonder is van de partij. Beter wel opschieten met Linssen brengen voor Dessers nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 (bewerkt) Haal Dessers eruit joh. Die gaat echt niet nog ff dat goaltje maken hoor. Ik kijk blijkbaar te weinig Feyenoord, want zie Kokcu regelmatig opgehemeld worden maar elke keer als ik hem zie voetballen vind ik hem flink tekortkomen. 25 mei 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten