Spring naar bijdragen

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

Welke conclusie precies want dit zijn precies dezelfde beelden als die van Kees Kwakman en daar hebben we het gisteren al over gehad. Dat ze dan een Britse tongval hebben ipv een Volendamse maakt weinig verschil toch?

Geloof best dat er wat mis gegaan kan zijn (het technische verhaal heb ik gisteren al verteld) maar dingen die geen bewijs zijn moeten we niet als zodanig behandelen.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Magikarp:

maar dingen die geen bewijs zijn moeten we niet als zodanig behandelen.

Maar deze beelden zijn toch gewoon bewijs?

De beelden die gebruikt zijn, zijn juist geen bewijs, omdat de bal daar al onderweg is.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pino:

Maar deze beelden zijn toch gewoon bewijs?

De beelden die gebruikt zijn, zijn juist geen bewijs, omdat de bal daar al onderweg is.

De VAR heeft alles gesynchroniseerd (zou moeten althans), waarmee ze dus het 'raakmoment' van Ziyech kunnen pakken en dan bij wijze van spreken kunnen zien of jj1 op dat moment aan zn lijntje is begonnen of hem er net in heeft zitten terwijl die aan de andere kant van het stadion zit. Het zou dus goed kunnen dat de beelden die op tv getoond worden niet de beelden zijn van de VAR. En dan heb ik het dus over dat totaalshot, mét Ziyech. De beelden met de lijn kunnen van de UEFA zijn, daar zie je geen bal.

Barteh en ik zijn gister overeengekomen dat er een grote marge zit in 'raakmoment', dus het zou heel goed kunnen dat het 'raakmoment' in de ogen van de VAR/UEFA ook nog het moment is van het beeld met de lijnen (zónder Ziyech, dus niet de beelden van Kees Kwakman). Een splitsecond eerder en de bal is nog aan de voet, kan het alsnog buitenspel zijn. Is dat overigens ook niet de regel, bedenk ik me nu? Wanneer de bal de voet verlaat? Het allerlaatste contactmoment van de bal met de voet. Dat is echt hééééééééééééél kort voor de beelden ome Kees. Volgens mij staat Promes ook een stuk meer 'buitenspel' op die beelden van Kees dan op de beelden met de lijn. Vond het op de beelden met de lijn close, op de beelden van Kees vond ik het heel duidelijk terwijl dat van mindere kwaliteit was en van verder weg (dus kleinere marges zijn niet te zien). Die splitsecond kunnen wij niet grijpen met onze afstandsbediening van Digitenne. De VAR wel. En na Vitesse - Ajax ga ik niet meer blind uit van wat de regie vanuit de entertainmentindustrie ons voorschotelt.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei E2E:

Tel de transfersommen van de basis maar eens bij elkaar op ;-) Jorginho en Kepa, koekoek. Maar goed ik hap nu, moet je natuurlijk niet doen, maar oke. 

Die opmerking was kritiek hoe er in Engeland naar Chelsea gekeken wordt. Doen net alsof Chelsea het met de A1 moeten doen. Ze hebben letterlijk de spits van de wereldkampioen als derde spits :D. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Chiemel:

Niet gezien, wattan? 

Zagreb kwam 3-1 voor in 89e minuht. Daarna in minuut 92 de 3-2. Laatste minuten gaat keeper Pyatov mee naar vooran, krijgt een elleboog en een penalty mee. Alsnog 3-3 in minuut 98 dus lol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites